eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GostyninCałodobowa ochrona osób, obiektów oraz mienia na terenie WSZPZOZ Gostynin-Zalesie wraz z całodobowym monitoringiem sygnałów z lokalnego systemu alarmowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-02-15

Gostynin: Całodobowa ochrona osób, obiektów oraz mienia na terenie WSZPZOZ Gostynin-Zalesie wraz z całodobowym monitoringiem sygnałów z lokalnego systemu alarmowego
Numer ogłoszenia: 33428 - 2016; data zamieszczenia: 15.02.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie , ul. Zalesie 1, 09-500 Gostynin, woj. mazowieckie, tel. 024 2360035, faks 024 2358090.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-zalesie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona osób, obiektów oraz mienia na terenie WSZPZOZ Gostynin-Zalesie wraz z całodobowym monitoringiem sygnałów z lokalnego systemu alarmowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na ochronie Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie, w szczególności przed przestępstwami, wykroczeniami, powstaniem szkód wynikających z tych zdarzeń oraz niedopuszczanie do wstępu na teren chroniony osób nieuprawnionych oraz całodobowy monitoring sygnałów z lokalnego systemu alarmowego. Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia projektu planu ochrony zgodnie ze szczegółowym zakresem rzeczowym zamówienia. Projekt planu ochrony powinien być zgodny z planem ochrony WSZPZOZ Gostynin-Zalesie. W celu sporządzenia planu ochrony na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający udostępni do wglądu niezbędne informacje z Planu ochrony WSZPZOZ Gostynin - Zalesie. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 3.1 Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Całodobowa ochrona osób, obiektów oraz mienia na terenie Wojewódzkiego Samodzielnego Zespołu Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie (działki nr 6721.3 i 6722.1) zgodnie z opracowanym i posiadanym planem ochrony obiektów obejmującym w szczególności: a) Pawilon Nr 1 (Administracja Zespołu, Izba Przyjęć, Apteka, Ambulatorium ogólne, Archiwum (składnica akt), Pracownia Diagnostyki Laboratoryjnej, Oddział Rehabilitacji Psychiatrycznej, kasa, serwerownia), b) Pawilon Nr 2 (Zakład Opiekuńczo-Leczniczy), c) Pawilon Nr 3 (Oddział Rehabilitacji Neurologicznej, Oddział Psychiatryczny III, pomieszczenia administracyjne - II piętro, serwerownia - II piętro), d) Pawilon Nr 6 (Oddział Psychogeriatrii, Całodobowy Oddział Terapii Uzależnienia od Alkoholu /COTUA/, Oddział Leczenia Alkoholowych Zespołów Abstynencyjnych /OLAZA/), e) Pawilon Nr 7 (Oddział Psychiatryczny V, Oddział Psychiatryczny VI) - serwerownia (piwnica), f) Budynek RTG (budynek po byłej szkole medycznej), g) Budynek po byłym RTG, h) Kotłownia olejowo-gazowa, i) Budynek warsztatów i garaży, w tym Hydrofornia, j) Magazyn S (TR), k) Magazyn z pustaków i wiata magazynowa, l) Wiaty, altany, m) Ujęcia wody (studnie głębinowe Nr 1a i nr 4), n) Szopa na narzędzia, o) Magazyn odpadów medycznych, p) Stacja Trafo, q) Agregat prądotwórczy, r) Pawilon Nr 4 (aktualnie nieużytkowany), s) Teren Zespołu i inne obiekty położone na działce nr 6721.3, t) Obiekty oczyszczalni ścieków - działka nr 6722.1 do czasu przekazania oczyszczalni- planowany termin koniec I kwartału 2016r. 2) zamontowanie: systemu alarmowego i monitoringu wizyjnego bezprzewodowego w celu monitorowania hydroforni oraz monitoringu wizyjnego bezprzewodowego w celu monitorowania agregatu prądotwórczego - obiekty położone na działce nr 6721/3, z możliwością przechowywania danych przez okres 30 dni, 3) zamontowanie systemu alarmowego bezprzewodowego w celu monitorowania studni głębinowych nr 1A i 4 - obiekty położone na działce nr 6721.3, 4) całodobowy monitoring sygnałów, posiadanego przez Zespół lokalnego systemu alarmowego usytuowanego w: budynku kotłowni olejowo-gazowej, budynku warsztatów i garaży, Pawilonie nr 1: Kasa, Apteka, Pawilonie Nr 6, Pawilonie Nr 7, budynku RTG - obiekty położone na działce nr 6721.3, 5) obsługę Portierni całodobowo wraz z monitoringiem wizyjnym, wjazdu i wyjazdu do Zespołu, z możliwością przechowywania danych przez okres 30 dni, 6) obsługę szlabanu całodobowo, 7) obsługę konsoli telefonicznej całodobowo. 8) Zamawiający wymaga, aby sprzęt, o którym mowa w ppkt.2) i 3) był fabrycznie nowy, zapakowany oryginalnie, nie nosił znamion użytkowania, posiadał zabezpieczenia zastosowane przez producenta, był kompletny i po zainstalowaniu gotowy do eksploatacji bez żadnych dodatkowych zakupów. 9) Wykonawca zobowiązuje się należycie dbać o zainstalowany sprzęt, o którym mowa w ppkt.2) i 3) dokonywać okresowych przeglądów gwarancyjnych i utrzymywać go w należytym stanie technicznym w trakcie realizacji umowy. 10) Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu po zamontowaniu sprzętu wymienionego w pkt.2) i 3) atesty - certyfikaty o znaczeniu międzynarodowym, a po zakończeniu umowy karty gwarancyjne i instrukcje obsługi w języku polskim oraz przeszkolić osoby wyznaczone przez Zamawiającego w zakresie obsługi sprzętu. 11) Po zakończeniu umowy z Wykonawcą sprzęt, o którym mowa w ppkt.2) i 3) przechodzi na własność Zamawiającego. Przekazanie sprzętu nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym podpisanym przez upoważnionych przedstawicieli stron. 3.2. Zamawiający w celu realizacji zamówienia zobowiązuje się do wynajęcia Wykonawcy budynku portierni znajdującego się przy bramie wjazdowej głównej. W tym celu zostanie zawarta umowa najmu budynku wraz z wyposażeniem wyszczególnionym w protokole zdawczo - odbiorczym. Wzór umowy najmu budynku portierni stanowi załącznik 3 do SIWZ. Wzór protokołu zdawczo - odbiorczego Portierni stanowi załącznik nr 1 do umowy najmu. 3.3. Warunki realizacji usługi: 1) Realizowanie zamówienia ściśle wg ustawy z dnia 22.08.1997 roku o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014r., poz. 1099 ze zm.) oraz zgodnie z decyzją nr 1.99 Wojewody Mazowieckiego z dnia 29 lipca 1999 r. 2) Posiadanie ważnej koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia (t.j. Dz. U. z 2014r., poz.1099) oraz ustawą z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. z 2015r., poz. 584 ze zm.), 3) Ochrona osób, budynków i mienia winna być realizowana w celu zapobiegania przestępstwom i wykroczeniom oraz powstaniu szkody wynikającej z tych zdarzeń oraz niedopuszczaniu do wstępu osób nieuprawnionych na teren chroniony. 4) Ochrona osób powinna polegać w szczególności na działaniach mających na celu zapewnienie bezpieczeństwa życia, zdrowia i nietykalności osobistej osób znajdujących się na terenie Zamawiającego. 5) Zapewnienie bezpiecznej pracy personelowi oraz bezpiecznego przebywania pacjentów. 6) Wykonywanie usługi przy stanie zatrudnienia pracowników ochrony w lokalizacji u Zamawiającego w ilości 9 osób, w tym 1 osoba koordynująca. 7) Zapewnienie pełnienia dyżurów całodobowo przez 2 osoby. 8) Ścisła współpraca z Inspektorem ds. Obronności i Obrony Cywilnej i Działem Administracyjno-Gospodarczym w celu zapewnienia ochrony, ładu i porządku. 9) Współpraca z Lekarzem Dyżurnym oraz Izbą Przyjęć, kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie zapewnienia ochrony, ładu i porządku. 10) Informowanie upoważnionych pracowników Zamawiającego o każdej podjętej interwencji, o stwierdzeniu nieprawidłowości, awarii, o przyjeździe załóg patrolowo-interwencyjnych oraz niesprawności istniejących w Zespole systemów alarmowych, monitoringu, p.poż., i innych. 11) Systematyczne (nie rzadziej niż co 2 godziny) sprawdzanie i kontrola stanu zabezpieczenia budynków Zespołu i terenu wokół budynków, w tym sprawdzanie drzwi i okien, oświetlenia - potwierdzone w tabeli służby. 12) Prowadzenie książki rejestru pojazdów wjeżdżających i wyjeżdżających z i na teren działki nr 6721/3 z określeniem celu i rodzaju przewożonych towarów. 13) Kontrola wjeżdżających i wyjeżdżających pojazdów. Zasady wjazdu pojazdów na teren WSZPZOZ Gostynin-Zalesie w tym pojazdy uprawnione do wjazdu zostaną przekazane Wykonawcy w dniu podpisania umowy. 14) Fizyczna ochrona osób i mienia bezpośrednio związana z kontrolą osobowo-towarową. 15) Zakaz wpuszczania na teren obiektu chronionego osób znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. 16) Interwencja wobec osób zakłócających porządek wewnątrz obiektu chronionego oraz znajdujących się pod wpływem alkoholu lub środków odurzających. 17) W przypadku zagrożenia nadzwyczajnego, w szczególności wystąpienia pożaru, kataklizmu, aktu terrorystycznego, pracownicy ochrony podejmują działalność zabezpieczającą utrzymanie porządku, udzielają pomocy w prowadzonej akcji ratowniczej i ewakuacji osób. 18) W przypadkach określonych przepisami prawa w szczególności ustawą z dnia 22.08.1997 roku o ochronie osób i mienia Zamawiający wymaga, aby pracownicy ochrony dysponowali możliwością zastosowania środków przymusu bezpośredniego. 19) Informowanie o wszelkich zagrożeniach ładu, porządku oraz zauważonych awariach do godz. 15:35 pod numerem wew. telefonu 038, a po godz. 15:35 pod numerem wew. telefonu 015. 20) Pisemne raportowanie istotnych zakłóceń ładu i porządku. 21) Zamawiający wymaga, aby zamówienie było realizowane ściśle wg ustawy z dnia 22.08.1997 roku o ochronie osób i mienia. 22) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania przepisów BHP, p.poż, sanitarnych. 23) Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących u Zamawiającego zarządzeń i regulaminów wewnętrznych. 24) Każdorazowe opuszczenie stanowiska pracy na Portierni przez pracownika ochrony musi być udokumentowane wpisem do książki Tabela służby, informacja o opuszczeniu stanowiska powinna zostać umieszczona w miejscu widocznym na Portierni. 25) Kierujący pracownikami ochrony musi posiadać legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. 26) Zatrudnienie pracowników na podstawie umowy o pracę, posiadających legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, nielegitymujących się orzeczeniami o trwałej bądź czasowej niezdolności do pracy lub stopniem niepełnosprawności. 27) Przestrzeganie czasu trwania zmiany, maksymalnie do 12 godzin. 28) Minimalizacja zmian kadrowych pracowników ochrony. 29) Wyposażenie pracowników w jednolite umundurowanie z emblematem Wykonawcy. 30) Wyposażenie pracowników w indywidualne środki przymusu. 31) Zapewnienie środków łączności z dwoma lub więcej posterunkami. 32) Zapewnienie całodobowej gotowości do interwencji w obiekcie własnej grupy interwencyjnej (min. 2 pracowników w ciągu doby), wyposażonej w indywidualne środki przymusu bezpośredniego oraz uzbrojonych w broń palną krótką, bojową. Czas przybycia grupy do obiektu nie może przekroczyć 10 minut od chwili jej wezwania. 33) Utrzymanie czystości przy wejściu do Portierni, które ma polegać na zamiataniu, grabieniu, odśnieżaniu i posypywaniu piaskiem/solą z częstotliwością wynikającą z warunków i potrzeb. 34) Korzystanie z Portierni wyłącznie w celu świadczenia usług ochrony i utrzymywanie Portierni w należytym stanie technicznym i sanitarnym. 35) Dokonywanie konserwacji Portierni we własnym zakresie oraz niepodnajmowanie Portierni osobie drugiej. 36) Ochrona danych osobowych uzyskanych w trakcie wykonywania usługi, w szczególności ochrona danych osobowych osób korzystających ze świadczeń zdrowotnych Zamawiającego, 37) Zachowanie w tajemnicy wszystkich informacji, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy i po jej rozwiązaniu, w tym także zachowanie w tajemnicy informacji uzyskanych w czasie wykonywania usługi, których ujawnienie może narazić na szkodę interes Zamawiającego. 38) Podejmowanie i koordynowanie działań mających na celu minimalizację szkód powstałych w wyniku napadu, kradzieży, włamania, zakłócania porządku publicznego, pożaru, awarii instalacji i urządzeń technicznych, klęsk żywiołowych i zdarzeń losowych. 39) Prowadzenie stałej kontroli terenów i obiektów pod względem możliwości występowania ewentualnych zagrożeń, takich jak: pożar, zalanie, włamanie, penetracja miejsc o szczególnym zagrożeniu, itp. 40) Obserwacja terenu za pośrednictwem systemu monitorowania. 41) Pełna znajomość topografii chronionego obiektu - rozkładu budynków i budowli, dróg ewakuacyjnych, itp., znajomość rozmieszczenia i umiejętności obsługi głównych wyłączników prądu, instalacji p.poż., zaworów wodnych. 42) Niedopuszczanie do wnoszenia na teren ochranianych obiektów materiałów niebezpiecznych, materiałów i towarów przeznaczonych do sprzedaży lub rozpowszechniania. 43) W razie konieczności ścisła współpraca z policją i innymi służbami. 44) W przypadku zaistnienia zagrożenia, usiłowania lub dokonania przestępstwa przeciwko życiu, zdrowiu lub mieniu w chronionym obiekcie, zabezpieczenie miejsca zdarzenia przed zatarciem dowodów pozostawionych przez sprawców i powiadomienie upoważnionych pracowników Zamawiającego oraz policji. 45) Udzielanie pomocy pracownikom Zamawiającego na ich wniosek lub w przypadkach zagrożenia. 46) Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu Szpitala, a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia. 47) Przed zawarciem oraz w czasie trwania umowy Zamawiający ma prawo weryfikacji informacji podanych w ofercie oraz kontroli warunków, w jakich wykonywane są usługi..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7900,00 PLN na rachunek: BANK PKO BP SA O/GOSTYNIN II ROK W WARSZAWIE CK PŁOCK Nr: 82 1020 3974 0000 5902 0085 6252 do dnia 23.02.2016r. do godziny 9:30

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 5.1. Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży koncesję na ochronę osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia. 5.2. Posiadania wiedzy i doświadczenia. Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca wykaże się co najmniej trzema usługami ochrony osób i mienia w obiektach podlegających obowiązkowej ochronie, o których mowa w art.5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia wraz z monitoringiem sygnałów alarmowych z zastrzeżeniem, iż wartość każdej umowy była nie mniejsza niż 200 000 złotych brutto w ciągu 12 miesięcy, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (według załącznika nr 7), 5.3. Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli: Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające, że dziewięć osób posiada legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, w tym jedna osoba jest osobą organizującą i kierującą zespołem pracowników ochrony fizycznej i osoby te są zatrudnione u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę; oraz, Wykonawca złoży oświadczenie, iż dysponuje w swojej siedzibie centrum monitoringu umożliwiającym przyłączenie instalacji alarmowych Zamawiającego. 5.4. Sytuacji ekonomicznej i finansowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1 500 000 złotych, 5.5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, oraz udokumentują to poprzez złożenie aktualnych oświadczeń, dokumentów, informacji potwierdzających na dzień składania ofert, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, 5.6. Złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami wymaganymi treścią SIWZ, 5.7. Spełniają określone ustawą Prawo zamówień publicznych oraz niniejszą specyfikacją wymagania. 5.8. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art.24 ust.1 - 2a ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w punkcie 7 niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca wykaże się co najmniej trzema usługami ochrony osób i mienia w obiektach podlegających obowiązkowej ochronie, o których mowa w art.5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997r. o ochronie osób i mienia wraz z monitoringiem sygnałów alarmowych z zastrzeżeniem, iż wartość każdej umowy była nie mniejsza niż 200 000 złotych brutto w ciągu 12 miesięcy, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (według załącznika nr 7), Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w punkcie 7 niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli: Wykonawca złoży oświadczenie, iż dysponuje w swojej siedzibie centrum monitoringu umożliwiającym przyłączenie instalacji alarmowych Zamawiającego. Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w punkcie 7 niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli: Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające, że dziewięć osób posiada legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, w tym jedna osoba jest osobą organizującą i kierującą zespołem pracowników ochrony fizycznej i osoby te są zatrudnione u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę; Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w punkcie 7 niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1 500 000 złotych, Ocena spełniania wyżej opisanych warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty określone w punkcie 7 niniejszej specyfikacji Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Potwierdzające posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji. Na potwierdzenie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności Wykonawca przedłoży koncesję na ochronę osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. o ochronie osób i mienia. 2. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Na potwierdzenie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Wykonawca wykaże się co najmniej trzema usługami ochrony osób i mienia w obiektach podlegających obowiązkowej ochronie, o których mowa w art. 5 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia wraz z monitoringiem sygnałów alarmowych z zastrzeżeniem, iż wartość każdej umowy była nie mniejsza niż 200 000 złotych brutto w ciągu 12 miesięcy, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie (według załącznika nr 7), 3. Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych Wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca oświadczy, iż dysponuje w swojej siedzibie centrum monitoringu umożliwiającym przyłączenie instalacji alarmowych Zamawiającego (według załącznika nr 10). 4. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokumenty potwierdzające, że dziewięć osób posiada legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej, w tym jedna osoba jest osobą organizującą i kierującą zespołem pracowników ochrony fizycznej i osoby te są zatrudnione u Wykonawcy na podstawie umowy o pracę (według załącznika nr 8); 5. Opłaconej polisy, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w wysokości co najmniej 1 500 000 złotych. 7.4. Dowodami, o których mowa w pkt. 7.3. ust. 2, są: 1. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt.7.3. ust.2, zostały wykonane wcześniej, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w ust.1. 7.5. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt.7.3. ust.2 oraz pkt.7.4, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1. 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4. 3. Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełniania warunków, o których mowa w art.24 ust.1 oraz art.24 ust.2 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5. 4. Oświadczenie o przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6. Jeżeli Wykonawca przynależy do grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp do oświadczenia musi dołączyć listę tych podmiotów. 5. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy ochrony - załącznik nr 2. 6. Parafowany przez Wykonawcę projekt umowy dot. najmu budynku portierni - załącznik nr 3. 7. Parafowany przez Wykonawcę protokół zdawczo-odbiorczy załącznik nr 1 do umowy najmu. 8. Oświadczenie o posiadaniu na terenie miasta Gostynina całodobowo, własnej dwuosobowej grupy interwencyjnej (według załącznika nr 9); 9. Przedstawienie projektu planu ochrony Zespołu (plan powinien obejmować zadania do realizacji, organizacja ochrony, umundurowanie i wyposażenie pracowników, postępowanie pracownika w przypadkach nadzwyczajnych i dokumentowanie przebiegu ochrony) z uwzględnieniem planu ochrony WSZPZOZ Gostynin-Zalesie. 10. Pozwolenie na broń dla grupy interwencyjnej. 11. Dowód wpłaty wadium w wysokości 7900,00 złotych.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Ilość przedłożonych referencji - 5
  • 3 - Zaś o wdr. polityki bezp. ochrony danych osobowych i posiadaniu zarejestrowanych zbiorów danych osobowych w centralnej ewidencji GIODO - 5

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) Projekt umowy stanowi załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ. 2) W cenie ujęto całkowity koszt ochrony w tym w szczególności: ochrony osób, obiektów oraz mienia, zamontowanie monitoringu i monitoring obiektów wskazanych w siwz, monitoring systemów alarmowych, reakcje grupy interwencyjnej oraz w przypadku wprowadzenia opłat wjazdowych na teren Zamawiającego pobieranie opłat za wjazd pojazdów na teren Zespołu oraz rozliczanie się z wydanych biletów wjazdowych. 3) Cena za wykonanie przedmiotu umowy nie podlega zmianie przez cały okres obowiązywania umowy, z zastrzeżeniem ust.4. 4) Zmiana ceny może nastąpić jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT. W przypadku zmiany stawki podatku VAT, cena netto nie ulegnie zmianie, a zwiększy się cena brutto, w wysokości i terminie wynikającym z aktu prawnego wprowadzającego nową stawkę. W takim przypadku wynagrodzenie brutto, odpowiednio ulegnie zmianie. 5) Zamawiający dopuszcza zmiany w wykazie pracowników, z zastrzeżeniem, że zostaną spełnione wymagania Zamawiającego określone w Specyfikacji Istotnych Warunków i zmiana zostanie uzgodniona z Zamawiającym. Wykonawca zobowiązany jest pisemnie poinformować Zamawiającego, o każdej zmianie pracownika ochrony. 6) Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej w postaci aneksu.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-zalesie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie ul. Zalesie 1 09-500 Gostynin Sekcja Zamówień Publicznych pok. Nr 11.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. prof. Eugeniusza Wilczkowskiego w Gostyninie ul. Zalesie 1 09-500 Gostynin Sekcja Zamówień Publicznych pok. Nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.