eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łobez › Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-13

Łobez: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych
Numer ogłoszenia: 334242 - 2011; data zamieszczenia: 13.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu Łobeskiego , ul. Konopnickiej 41, 73-150 Łobez, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3976099, faks 091 3975603.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlobeski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usuwanie pojazdów z dróg na terenie Powiatu Łobeskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych. Zamówienie jest podzielone na trzy zadania: Zadanie 1- Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t. Zadanie nr 2 - Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych o dopuszczalnej macie całkowitej powyżej 3,5 t. Zadanie nr 3- Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych przewożących materiały niebezpieczne..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.81.10 - Usługi holownicze 98.35.11.00 - Usługi parkingowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie tego warunku, jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną licencję na wykonywanie transportu drogowego rzeczy - zgodnie z ustawą z dnia 6 września 2011r. o transporcie drogowym (Dz. U. z 2007r., Nr 125, poz. 874 ze zm.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zadanie nr 1 - pojazdami specjalistycznymi typu laweta do przewozu pojazdów do 3,5 t- co najmniej 1 szt., posiadają parking strzeżony ogrodzony, oświetlony, monitorowany przez całą dobę, z liczba miejsc do parkowania dla pojazdów o DMC do 3,5t - nie mniejszą niż 2 miejsca parkingowe, dla pojazdów które nie wymagają zabezpieczenia przed czynnikami atmosferycznymi oraz nie stwarzają zagrożenia skażenia środowiska, - co najmniej 2 stanowiskami zabezpieczającymi pojazd przed działaniem czynników atmosferycznych, - co najmniej 1 stanowisko spełniające warunki wymagane przy parkowaniu pojazdu stwarzającego zagrożenie skażeniem środowiska. Zadanie nr 2 - pojazdami do holowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej powyżej 3,5t wyposażonymi we wciągarkę, odpowiednio przystosowanym i spełniających warunki techniczne dla pojazdów specjalnych pomocy drogowej - co najmniej 1 szt., posiadają parking strzeżony ogrodzony, oświetlony, monitorowany przez całą dobę, z liczbą miejsc do parkowania dla pojazdów powyżej 3,5t - nie mniej niż 2 miejsca parkingowe dla pojazdów, które nie wymagają zabezpieczenia przed czynnikami atmosferycznymi oraz nie stwarzają zagrożenia skażenia środowiska, - co najmniej 2 stanowiska zabezpieczające pojazd przez działaniem czynników atmosferycznych, - co najmniej 2 stanowiska zabezpieczające warunki wymagane przy parkowaniu pojazdów stwarzających zagrożenia środowiska. Zadanie nr 3- Usuwanie pojazdów oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych przewożących materiały niebezpieczne. a) nie mniej niż 2 stanowiska postojowe z nawierzchnią utwardzoną, nie nasiąkliwą, b) usytuowany w odległości nie mniejszej niż - 30 m od stanowisk postojowych innych pojazdów oraz budynków - 40 m od lasu o powierzchni powyżej 3 ha, gazociągów i torów kolejowych - 300 m od budynków mieszkalnych, ujęć wody, studni publicznych oraz urządzeń do magazynowania i uzdatniania wody c) stanowiska postojowe nie powinny być usytuowane w zagłębieniach terenu, na terenie podmokłym oraz w odległości nie mniejszej niż 10 m od rowów, studzienek i urządzeń melioracyjnych, d) parking powinien być wyposażony w odpowiednie znaki informacyjno-ostrzegawcze i sprzęt przeciw pożarowy- gaśnice proszkowe 6 i 25 kg, 2 koce gaśnicze, skrzynie z piaskiem 1 m3 i substancje i materiały neutralizujące.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.lobez.ibip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Łobzie ul. Konopnickiej 41 73-150 Łobez.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.10.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Łobzie ul. Konopnickiej 41 73-150 Łobez sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.