eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomskoDostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Radomsko: Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku
Numer ogłoszenia: 334229 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Kościuszki 12 A, 97-500 Radomsko, woj. łódzkie, tel. 044 6832885, faks 044 6832855.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops-radomsko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Radomsku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego oprogramowania i sprzętu komputerowego fabrycznie nowego, nieużywanego, wyposażonego w dokumentację użytkowania w języku polskim, za określoną cenę i zapewnienie serwisu gwarancyjnego (bezpłatnego) i pogwarancyjnego. Przedmiot zamówienia obejmuje: Serwer - 1 szt. Komputer stacjonarny - 2 szt. Monitor LCD 17 - 2 szt. Komputer przenośny nr 1 - 1 szt. Komputer przenośny nr 2 - 2 szt. Drukarka laserowa A4 - 3 szt. Oprogramowanie: Windows XP Professional PL OEM - 5 szt. Szczegółowy opis wymaganego przez Zamawiającego sprzętu komputerowego określa załącznik nr 4 do SIWZ. Urządzenia należy dostarczyć wraz z dokumentem potwierdzającym posiadanie certyfikatu CE. Każdy komputer należy dostarczyć z zainstalowanym systemem operacyjnym gotowym do uruchomienia. Zamówiony sprzęt komputerowy Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć do siedziby Zamawiającego na koszt własny. Wykonawca zobowiąże się do naprawy sprzętu komputerowego w okresie gwarancyjnym w ciągu 14 dnia od zgłoszenia usterki przez Zamawiającego oraz zobowiąże się do dostarczenia na czas naprawy do siedziby Zamawiającego sprzętu zastępczego o podobnych parametrach technicznych, w przypadku braku możliwości naprawy sprzętu na miejscu u Zamawiającego. Rozpoczęcie naprawy sprzętu komputerowego musi nastąpić w ciągu 48 godzin od zgłoszenia przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne do opisywanych przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot dostawy spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 48.82.00.00 - Serwery 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 29.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: III.2.1. Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zm.), 2) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, III.2.2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt III.2.3.1 niniejszego ogłoszenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że złożone przez niego informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania są nieprawdziwe..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.2.3. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): III.2.3.1. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków, o których mowa w pkt III. 2.1: 1) wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, 2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ, 3) oświadczenia, że oferowany przedmiot dostawy odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 3 do SIWZ, 4) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5) oferowanych warunków gwarancji - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 6 do SIWZ, 6) szczegółowego opisu oferowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania - z wykorzystaniem wzoru określonego w załączniku nr 7 do SIWZ, 7) podpisanego wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. III.3 Oferta wspólnaWykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 23 ustawy) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania: 1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 2) Oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza powinien być załączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie: a) postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, b) wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby, c) ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania, 3) Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. Podpisy muszą być złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji Wykonawców, 4) Dokument, o którym mowa w pkt III 2.3.1 ppkt 4 musi złożyć osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną, 5) Oświadczenia, formularze, dokumenty sporządzone na załączonych do SIWZ wzorach, składa i podpisuje w imieniu wszystkich Wykonawców, Pełnomocnik wpisując w miejscu przeznaczonym na podanie nazwy i adresu Wykonawcy, nazwy i adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną, 6) Wszystkie kserokopie dokumentów załączone do oferty muszą być opisane za zgodność z oryginałem i podpisane przez Pełnomocnika, 7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z Pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać na formularzu ofertowym. 8) Jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops-radomsko.pl i www.radomsko.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 12A 97-500 Radomsko, Sekretariat, pokój nr 14.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Kościuszki 12A 97-500 Radomsko, Sekretariat, pokój nr 14.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.