eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark Warmiński › Bezgotówkowy zakup paliw do samochodów, ciągników i sprzętu użytkowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-11-24

Lidzbark Warmiński: Bezgotówkowy zakup paliw do samochodów, ciągników i sprzętu użytkowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim
Numer ogłoszenia: 334225 - 2010; data zamieszczenia: 24.11.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim , ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 767 00 10, faks 089 767 00 10.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bezgotówkowy zakup paliw do samochodów, ciągników i sprzętu użytkowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów, ciągników i sprzętu użytkowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmiński z podziałem na zadania: Zadanie Nr 1 obejmuje dostawę paliw w asortymencie i ilości: - etylina bezołowiowa PB 95 - w ilości 2 500 litrów - olej napędowy ON - w ilości 30 000 litrów Zadanie Nr 2 obejmuje dostawę paliwa w asortymencie i ilości: - skroplony gaz ropopochodny (LPG) - w ilości 2 000 litrów W związku z tym, że ilość zakupionego paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim, Zamawiający zastrzega, iż ilość paliwa podana w obu zadaniach jest ilością szacunkową-orientacyjną, podaną w celu prawidłowego określenia wartości jednostkowych zamówienia. Z uwagi na to, ilość paliwa może ulec zmianie. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg rzeczywistej ilości zakupionego paliwa. 1.Paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów zamawiającego na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego na terenie miasta Lidzbark Warmiński. 2.Sprzedaż paliwa powinna odbywać się bezgotówkowo, na podstawie karty drogowej, na Nr rejestracyjny każdego pojazdu użytkowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim. 3.Każde bezgotówkowe tankowanie będzie rejestrowane przez Wykonawcę na asygnacie zbiorczej jako załączniku do faktury. 4.Wykonawca zobowiązuje się stosować wobec Zamawiającego rabaty wynikające z akcji promocyjnej, o ile będą korzystniejsze od rabatów, które będą wynikały z zawartej umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00-8, 09.13.21.00-4, 09.13.30.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony jeśli Wykonawca przedstawi, iż prowadzona przez niego działalność na potrzeby wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia wymaga posiadania odpowiednich uprawnień - koncesji o której mowa w art. 32 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 86 poz. 625 z późn. zm.) w zakresie obrotu paliwami objętymi niniejszym zamówieniem na każde zadanie oddzielnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć: 1)terminu realizacji zamówienia, 2)warunków i terminów płatności, 3)ze względu na konieczność wykonania robót zamiennych, niewykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, których wprowadzenie będzie konieczne dla należytego wykonania całości robót i uzyskania założonego efektu użytkowego, 4)ze względu na konieczność zlecenia robót dodatkowych, których wykonanie wymaga dodatkowego czasu i ma wpływ na termin wykonania zamówienia podstawowego, 5)zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy, 6) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany ustawowej stawki podatku VAT, 8. Zmiany, o których mowa w ust. 7. mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: 1)w zakresie pkt. 1) 2) 3) 4) w przypadku: wystąpienia siły wyższej, tj. katastrofa naturalna, strajk, pożar, eksplozja, wojna, atak terrorystyczny, 2)w zakresie pkt. 2) 3) w przypadku: zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie realizacji umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zamiany ustawowej stawki podatku VAT lub regulacji dot. wykorzystania środków budżetowych. 3)W zakresie pkt. 1) w przypadku przedłużenia terminu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia. 9. Wykonawca wnioskujący o zmianę umowy, przedkłada zamawiającemu pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy, za zgodą obu stron wszelkie zmiany w umowie będą w formie aneksu do umowy. 10. Podpisana umowa obowiązywać będzie od dnia 01.01.2011 r. do dnia 31.12.2011 r.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.warmia.mazury.pl/powiat_lidzbarski/280/Zarzad_Drog_Powiatowych/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.12.2010 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych, ul. Wyszyńskiego 20, 11-100 Lidzbark Warmiński.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1 obejmuje dostawę paliw w asortymencie i ilości: - etylina bezołowiowa PB 95 - w ilości 2 500 litrów - olej napędowy ON - w ilości 30 000 litrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów, ciągników i sprzętu użytkowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmiński. W związku z tym, że ilość zakupionego paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim, Zamawiający zastrzega, iż ilość paliwa podana w obu zadaniach jest ilością szacunkową/orientacyjną, podaną w celu prawidłowego określenia wartości jednostkowych zamówienia. Z uwagi na to, ilość paliwa może ulec zmianie. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg rzeczywistej ilości zakupionego paliwa. 1.Paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów zamawiającego na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego na terenie miasta Lidzbark Warmiński. 2.Sprzedaż paliwa powinna odbywać się bezgotówkowo, na podstawie karty drogowej, na Nr rejestracyjny każdego pojazdu użytkowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim. 3.Każde bezgotówkowe tankowanie będzie rejestrowane przez Wykonawcę na asygnacie zbiorczej jako załączniku do faktury. 4.Wykonawca zobowiązuje się stosować wobec Zamawiającego rabaty wynikające z akcji promocyjnej, o ile będą korzystniejsze od rabatów, które będą wynikały z zawartej umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.21.00-4, 09.13.41.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2 obejmuje dostawę paliwa w asortymencie i ilości: - skroplony gaz ropopochodny (LPG) - w ilości 2 000 litrów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest bezgotówkowy zakup paliw płynnych do samochodów, ciągników i sprzętu użytkowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmiński. Zadanie Nr 2 obejmuje dostawę paliwa w asortymencie i ilości: - skroplony gaz ropopochodny (LPG) - w ilości 2 000 litrów W związku z tym, że ilość zakupionego paliwa uzależniona jest od bieżących potrzeb Zarządu Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim, Zamawiający zastrzega, iż ilość paliwa podana w obu zadaniach jest ilością szacunkową-orientacyjną, podaną w celu prawidłowego określenia wartości jednostkowych zamówienia. Z uwagi na to, ilość paliwa może ulec zmianie. Wynagrodzenie Wykonawcy płatne będzie wg rzeczywistej ilości zakupionego paliwa. 1.Paliwa będą tankowane bezpośrednio do zbiorników pojazdów zamawiającego na stacjach paliwowych wybranego Wykonawcy, sukcesywnie w miarę potrzeb Zamawiającego na terenie miasta Lidzbark Warmiński. 2.Sprzedaż paliwa powinna odbywać się bezgotówkowo, na podstawie karty drogowej, na Nr rejestracyjny każdego pojazdu użytkowanego przez Zarząd Dróg Powiatowych w Lidzbarku Warmińskim. 3.Każde bezgotówkowe tankowanie będzie rejestrowane przez Wykonawcę na asygnacie zbiorczej jako załączniku do faktury. 4.Wykonawca zobowiązuje się stosować wobec Zamawiającego rabaty wynikające z akcji promocyjnej, o ile będą korzystniejsze od rabatów, które będą wynikały z zawartej umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.