eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mogilno › Zakup sprzętu medycznego, urządzeń medycznych wraz z oprzyrządowaniem oraz innego sprzętu szczegółowo określonego w SIWZ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Mogilno: Zakup sprzętu medycznego, urządzeń medycznych wraz z oprzyrządowaniem oraz innego sprzętu szczegółowo określonego w SIWZ
Numer ogłoszenia: 334197 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie , ul. Kościuszki 10, 88-300 Mogilno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3152515, faks 042 3152533.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu medycznego, urządzeń medycznych wraz z oprzyrządowaniem oraz innego sprzętu szczegółowo określonego w SIWZ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu do prób wysiłkowych wraz z komputerem z oprogramowaniem Zakup monitorów kardiologicznych oraz systemu centralnego monitorowania Zakup respiratora stacjonarnego Zakup aparatu elektrochirurgicznego wraz z instrumentami do wykonywania zaawansowanych operacji chirurgicznych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 33.12.00.00 - Systemy rejestrujące i urządzenia badawcze 33.12.32.10 - Urządzenia do monitorowania czynności serca 33.16.10.00 - Urządzenia elektrochirurgiczne 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Nie

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 4-9 udokumentowane aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego, nie posiadają zaległości podatkowych udokumentowane zaświadczeniem z właściwego Urzędu Skarbowego oraz nie zalegają w opłaceniu składek do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego udokumentowane zaświadczeniem o niezaleganiu w opłaceniu składek z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, o których mowa w rozdz. V niniejszej SIWZ 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, tj. wykonali dostawy, o których mowa w ppkt 1.7 dział V SIWZ, 1.3 dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, w szczególności dysponują autoryzowanym przez producenta oferowanego sprzętu serwisem (patrz: ppkt 1.6 dział V SIWZ), 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (patrz: ppkt 1.8 dział V SIWZ), 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1 oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 Nr 223, poz. 1655) stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 1.2 aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3 aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 Nr 223, poz. 1655), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.5 aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 (odpowiedzialność podmiotów zbiorowych) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 Nr 223, poz.1655), wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.6 Wykaz podmiotów, którym powierzone zostanie świadczenie usług w zakresie serwisu sprzętu medycznego określonego w specyfikacji technicznej wraz z dokumentem świadczącym o autoryzacji tych podmiotów wystawionym przez producentów wymienionego sprzętu (część III postępowania), 1.7 wykazu wykonanych dostaw, co najmniej 2 (część I postępowania), 2 (część II postępowania) 2 (część III postępowania), 2 (część IV postępowania) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z których każda odpowiada swoim rodzajem i wartością kwocie 30.000 zł brutto (część I postępowania), kwocie 20.000 zł brutto (część II postępowania), kwocie 15.000,00 zł brutto (część III postępowania), 20.000 zł (część IV postępowania) dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie. 1.8 informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w kwocie nie mniejszej niż 30.000,00 zł (część I postępowania), nie mniejszej niż 20.000,00 zł (część II postępowania), nie mniejszej niż 15.000,00 zł (część III postępowania) i nie mniejszej niż 15.000,00 zł (część IV postępowania),, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2. W celu potwierdzenia spełnienia przez dostawy wymagań zamawiającego Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: 2.1. Oświadczenie producenta sprzętu, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ, 2.2 . Deklaracja CE oferowanego sprzętu, jeśli wymaganie takie postawione jest w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznika nr 3 do niniejszej SIWZ, 2.3.Specyfikacje techniczną oferowanego sprzętu umożliwiającą weryfikacje spełnienie przez ten sprzęt wymogów stawianych przez Zamawiającego w Specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik numer 3 do niniejszej SIWZ. 3. Do oferty Wykonawca dołącza, oprócz dokumentów, o których mowa w punkcie 1 i 2 3.1. wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr od 1A-1D do niniejszej SIWZ. 3.2. wykaz części zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom (stanowiącym załącznik nr 4 do niniejszej SIWZ), 4. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginałów albo kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego/ych przedstawiciela/i Wykonawcy (patrz również pkt 7 - wymogi formalne pełnomocnictwa). 5. Dokumenty powinny być dołączone do Formularza ofertowego (o którym mowa w pkt 3 ppkt 3.1 niniejszego rozdziału) w formie załączników w kolejności wskazanej w tym Formularzu. 6. Poświadczenie za zgodność z oryginałem winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz z imienną pieczątką osoby poświadczającej kopię dokumentu za zgodność z oryginałem). 7. W przypadku poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osobę/y nie wymienioną/e w dokumencie rejestracyjnym (ewidencyjnym) Wykonawcy, należy do oferty dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem kopii. 8. W przypadku spółek cywilnych oraz konsorcjów każdy z przedsiębiorców lub podmiotów tworzących konsorcjum składa oddzielnie dokument wymieniony w pkt 1 ppkty 1.2 do 1.4 niniejszego rozdziału, z tym że dokument wskazany w ppkt 1.5 każdy z podmiotów tworzący konsorcjum również składa oddzielnie. W odniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum lub spółka cywilna może złożyć jeden wspólny dokument. 9. Brak jakiegokolwiek z dokumentów wymaganych w SIWZ, złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. nie poświadczone za zgodność z oryginałem kopie) i nie uzupełnienie ich w trybie art. 26 ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania lub odrzucenie oferty, z zastrzeżeniem pkt-u 10 niniejszego rozdziału. 10. Zamawiający może żądać, w wyznaczonym przez siebie terminie wyjaśnień dotyczących przedstawionych przez Wykonawców dokumentów..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.starostwo.mogilno.bip.net.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie ul. Kościuszki 10 88-300 Mogilno, województwo kujawsko-pomorskie,.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Mogilnie ul. Kościuszki 10 88-300 Mogilno, województwo kujawsko-pomorskie,Pokój nr 23-sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 23.12.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet A - Zakup sprzętu do prób wysiłkowych wraz z komputerem z oprogramowaniem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 System do prób wysiłkowych z bieżnią 2 2 Analizator Holter RR z oprogramowaniem 1 3 Analizator Holter EKG 1 4 Rejestrator Holterowski EKG 1 Parametry techniczne wskazanego powyżej asortymentu wchodzącego w skład pakietu A (część I) zostały przedstawione w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ 5 Stacja analiz 2.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.12.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet B - Zakup monitorów kardiologicznych oraz systemu centralnego monitorowania.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Kardiomonitor 4 2 System Centralnego Monitorowania 1 Parametry techniczne wskazanego powyżej asortymentu wchodzącego w skład pakietu B (część II) zostały przedstawione w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.10-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet C - Zakup respiratora stacjonarnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Respirator stacjonarny 1 Parametry techniczne wskazanego powyżej asortymentu wchodzącego w skład pakietu C (część III) zostały przedstawione w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet D- Zakup aparatu elektrochirurgicznego wraz z instrumentami do wykonywania zaawansowanych operacji chirurgicznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Aparat elektrochirurgiczny 1 Parametry techniczne wskazanego powyżej asortymentu wchodzącego w skład pakietu D (część IV) zostały przedstawione w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.16.10.00-6, 33.16.20.00-3, 33.19.00.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.