eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzesko › DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH DO PRACOWNI GEODEZYJNEJ I PRACOWNI GRAFIKI KOMPUTEROWEJ

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-16

Brzesko: DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH DO PRACOWNI GEODEZYJNEJ I PRACOWNI GRAFIKI KOMPUTEROWEJ
Numer ogłoszenia: 334189 - 2011; data zamieszczenia: 16.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 385220 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku, ul. Piastowska 2, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. 014 6631603, faks 014 6863007.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna samorządu powiatowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZESTAWÓW KOMPUTEROWYCH DO PRACOWNI GEODEZYJNEJ I PRACOWNI GRAFIKI KOMPUTEROWEJ.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych Nr 2 w Brzesku w zakresie i ilości podanych w załączniku nr 1 do SIWZ. Na przedmiot zamówienia składa się dostawa: 1. 16 zestawów komputerowych z monitorami do pracowni GRAFIKI KOMPUTEROWEJ. 2. 16 zestawów komputerowych bez monitorów do pracowni GEODEZYJNEJ. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. Sprzęt ma być zaoferowany w postaci jednowariantowej opcji zaproponowanej przez Wykonawcę, tzn. z podaniem konkretnych wartości parametrów i nazw oferowanego w ramach dostawy sprzętu. Wykonawca wypełnia jako załącznik do oferty formularz cenowy w którym umieszcza opis oferowanego sprzętu w celu potwierdzenia, że oferowany przez niego sprzęt spełnia wymogi Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia przez podwykonawcę. Dostarczony sprzęt musi być fabrycznie nowy. Sprzęt musi być objęty gwarancją realizowaną na terenie Polski. W okresie gwarancji Wykonawca zapewni Zamawiającemu usługi serwisu na następujących zasadach. Reakcja serwisu będzie wynosić max 3 dni robocze od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego. Zamawiający może dokonać zgłoszenia awarii telefonicznie lub faksem. Za czas reakcji serwisu Zamawiający uznaje czas, w którym zgłoszona awaria zostanie naprawiona. W przypadku, gdy naprawa sprzętu przekroczy 3 dni, Wykonawca zapewni na własny koszt sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż sprzęt, który uległ awarii. W przypadku, gdy dany sprzęt ulegnie awarii trzy razy w ciągu okresu gwarancji, Wykonawca będzie miał obowiązek wymienić ten sprzęt na nowy o nie gorszych parametrach technicznych. Oferowany sprzęt przez Wykonawcę sprzęt będzie posiadał wymagane na terenie RP certyfikaty zgodne z CE. Zamawiający zastrzega sobie prawo zapłaty faktury w terminie 7 dni od dnia jej otrzymania przez Zamawiającego. Co najmniej na 3 dni przed planowaną dostawą należy zgłosić (faksem lub e-mailem) Zamawiającemu gotowość do dostarczenia sprzętu do szkoły. W przypadku braku takiego zgłoszenia Zamawiający nie odpowiada za ewentualną niemożliwość odbioru dostawy. Wartość zamówienia niższa niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00 - Komputery osobiste 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 30.23.70.00 - Części, akcesoria i wyroby do komputerów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SUNTAR Sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 5b, 33-100 Tarnów, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80640,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 71328,00

  • Oferta z najniższą ceną: 71328,00 / Oferta z najwyższą ceną: 84160,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.