eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BlachowniaDOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICTWA TECHNICZNEGO Z NAPĘDEM 4x2 NA WYPOSAŻENIE OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BLACHOWNI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Blachownia: DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICTWA TECHNICZNEGO Z NAPĘDEM 4x2 NA WYPOSAŻENIE OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BLACHOWNI
Numer ogłoszenia: 334112 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ochotnicza Straż Pożarna w Blachowni , pl. Wolności 2, 42-290 Blachownia, woj. śląskie, tel. 0-34 320 42 99, faks 0-34 327 04 61.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Ochotnicza Straż Pożarna (Stowarzyszenie).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA LEKKIEGO SAMOCHODU RATOWNICTWA TECHNICZNEGO Z NAPĘDEM 4x2 NA WYPOSAŻENIE OCHOTNICZEJ STRAŻY POŻARNEJ W BLACHOWNI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa lekkiego samochodu ratownictwa technicznego z napędem 4x2 na wyposażenie Ochotniczej Straży Pożarnej w Blachowni. 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiot zamówienia określony w Rozdziale III pkt. 1 obejmuje dostawę do siedziby Zamawiającego pojazdu spełniającego warunki opisane w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Dostawy Przedmiotu Zamówienia stanowiącej Załącznik Nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3. Zakres przedmiotu zamówienia: Zakresem objęta jest dostawa jednego lekkiego samochodu pożarniczego zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną Dostawy Przedmiotu Zamówienia stanowiącą Załącznik Nr 6 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 5. Wymagania Zamawiającego: a. Dostawę należy wykonywać według Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Dostawy Przedmiotu Zamówienia do siedziby Zamawiającego tj. do Ochotniczej Straż Pożarnej w Blachowni, Plac Wolności 1 42-290 Blachownia w terminie określonym w Rozdziale IV niniejszej SIWZ. b. Dostawca zamontuje wyposażenie dodatkowe nie objęte przedmiotem niniejszej dostawy, przekazane przez OSP Blachownia Dostawcy w celu montażu w pojeździe stanowiącym przedmiot dostawy w terminie opisanym w IV niniejszej SIWZ. c. Zrealizowanie dostawy objętej umową Dostawca udokumentuje protokołem z przekazania przedmiotu zamówienia podpisanego przez Zamawiającego, d. Zgodnie z art. 38 ust. 5 ustawy Pzp ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia Zamawiający zastrzega, że zamówienie nie może być powierzone podwykonawcom..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie 29.22.15.32 - 29.22.15.32 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Dostawca przystępujący do przetargu jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3.000,00 zł [słownie: trzy tysiące złotych 00.100 groszy], 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz dokument należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Blachowni, przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a. W pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: PKO BP S.A. II.O Częstochowa 24 1020 1664 0000 3102 0020 7167 b. W poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; c. W gwarancjach bankowych; d. W gwarancjach ubezpieczeniowych; e. W poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości [Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.]. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: a. upłynął termin związania ofertą; b. zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c. Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia wpłynął wniosek Dostawcy: - który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert - który został wykluczony z postępowania; d .którego oferta została odrzucona. 6. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Dostawca, którego oferta została wybrana: a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Dostawcy, c. w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa a art. 25 ust.1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn niezależnych po jego stronie.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 O zamówienie mogą ubiegać się Dostawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Warunek będzie spełniony, jeżeli: a. z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, załączonego do oferty i wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, będzie wynikał przedmiot działalności firmy, odpowiadający przedmiotowi zamówienia, 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Warunek będzie spełniony, jeżeli: a. w wykazie wykonywanych dostaw w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, w którym będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie z zakresu dostawy samochodu ratownictwa technicznego (pożarniczego o wartości nie mniejszej niż 140.000,00 zł z podaniem wartości zadania oraz miejsca i daty wykonania dostawy z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. W przypadku dostaw wykonywanych obecnie, należy podać wartość dostaw oraz dokumenty potwierdzające - odnoszące się do zakresu zamówienia dostarczonego przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Podmioty występujące wspólnie składają jeden dokument, gdzie należy wyszczególnić dostawy wykonane przez poszczególne podmioty - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ. 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; warunek będzie spełniony, jeżeli: a. dostawca załączy do oferty aktualną polisę o wartości minimum 200.000, zł, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest on ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - przynajmniej deliktowej - w zakresie prowadzonej działalności. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiedni dokument. 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, warunek będzie spełniony, jeżeli: a. z oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, będzie wynikało, że dostawca spełnia wszystkie warunki udziału w postępowaniu i nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, b. dostawcy mogą wspólnie ubiegać się o zamówienie. W takim przypadku Dostawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. c. Przepisy dotyczące Dostawcy stosuje się odpowiednio do Dostawców, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. d. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona przez dostawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, to Zamawiający przed zawarciem umowy będzie żądał umowy regulującej współpracę tych Dostawców. 2 Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się Dostawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w przepisach art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych. 3 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków będzie dokonywana na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w SIWZ, metodą: spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Dostawca załączy do oferty następujące dokumenty: [Oferta musi zawierać numery oznaczające załączniki do SIWZ] 1.1. Wypełniony i podpisany przez upoważnione osoby formularz oferty z wykorzystaniem wzoru zawartego w Załączniku Nr 1 do SIWZ, wraz z załączonym katalogiem [opisem pojazdu] potwierdzającym, że pojazd posiada parametry opisane w Załączniku nr 6 do SIWZ 1.2. Oświadczenie Dostawcy o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy [w przypadku podmiotów występujących wspólnie - także podmioty spółki cywilnej - każdy składa osobne oświadczenie] - Załącznik Nr 2 do SIWZ, 1.3. Potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię pełnomocnictwa [dotyczy podmiotów występujących wspólnie, także podmioty spółki cywilnej]. 1.4. Aktualny odpis.wypis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa osobno dokumenty potwierdzające dopuszczenie do obrotu w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w wykonywaniu zamówienia. 1.5. Oświadczenie o nie wykluczeniu z postępowania [przepisy art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych] - Załącznik Nr 3 do SIWZ, 1.6. Podpisany przez Dostawcę lub przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie wzór umowy- stanowiący Załącznik Nr 4 do SIWZ 1.7. Zaświadczenie właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że dostawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Każdy z podmiotów występujących wspólnie składa odpowiednie dokumenty. 1.8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 do 8 ww. ustawy prawo zamówień publicznych. W przypadku podmiotów występujących wspólnie każdy składa odpowiednią informację. 1.9. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy prawo zamówień publicznych, przy czym w przypadku podmiotów występujących wspólnie, każdy składa odpowiednią informację. 2 Wymagane dokumenty, o których mowa w niniejszej specyfikacji mogą być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upoważnionych przedstawicieli Dostawcy. W przypadku składania elektronicznej kopii dokumentu powinien być on opatrzony przez Dostawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. 3 Zamawiający wezwie Dostawców zgodnie z art. 26 ust.3 ustawy Pzp, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta dostawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 4. Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, w którym będzie pokazane przynajmniej jedno zadanie z zakresu dostawy samochodu ratownictwa technicznego (pożarniczego o wartości nie mniejszej niż 140.000,00 zł z podaniem wartości zadania oraz miejsca i daty wykonania dostawy z załączeniem dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie - wzór wykazu stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.blachownia.bip.net.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Blachowni - Sekretariat - pok. 23 ul. Sienkiewicza 22 42-290 Blachownia.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Blachowni - Sekretariat - pok. 23 ul. Sienkiewicza 22 42-290 Blachownia.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zakup dofinansowany z budżetu Gminy Blachownia oraz z Oddziału Wojewódzkiego Związku Ochotniczych Straży Pożarnych RP Województwa Śląskiego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.