eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinekaktywizacja rozwoju gospodarczego rejonu szczecineckiego etap II



Ogłoszenie z dnia 2005-07-11

POZYCJA 33408

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Szczecinek: aktywizacja rozwoju gospodarczego rejonu szczecineckiego etap II

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Szczecinek, do kontaktów: Anna Mista, Pl. Wolności 13, 78-400 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3714151/3740254, fax 094 3714151/3740254, e-mail: ti@um.szczecinek.pl, www.szczecinek.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: aktywizacja rozwoju gospodarczego rejonu szczecineckiego etap II. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: inwestycja obejmuje realizację prac, które prowadzone będą na ul. Harcerskiej i osiedlu "Zachód III" w Szczecinku, polegające na: a) wykonaniu sieci wodociągowej o średnicach od śr. 32 do śr. 100 i łącznej długości ok. 2,4 km b) wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej o średnicach od śr. 160 do śr. 200 o łącznej długości ok. 2,3 km c) wykonaniu sieci kanalizacji tłocznej o średnicach od śr. 90 do śr. 110 i długości ok. 0,4 km d) wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej o średnicach od śr. 160 do śr. 400 o łącznej długości ok. 2,4 km e) wykonaniu 2 kpl. przepompowni ścieków. f) odtworzeniu i naprawie istniejących nawierzchni drogowych naruszonych w wyniku realizacji projektu. g) wykonaniu przebudowy ul. Harcerskiej - 0,538 km h) wykonaniu dróg na osiedlu "Zachód III" - 18 646,00 m kw. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: miasto Szczecinek. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.91 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu Oryginalny kod CPV: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby Oryginalny kod CPV: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.26.22.12 - Kopanie rowów Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.22.12 - Kopanie rowów Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.23.11.10 - Kładzenie rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.10 - Roboty budowlane w zakresie kładzenia rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.12 - Instalacja rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.23.11.13 - Poziomowanie rurociągów Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.11.13 - Poziomowanie rurociągów Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.23.31.31 - Roboty w zakresie budowy podwyższonych autostrad Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.31 - Roboty budowlane w zakresie dróg krajowych na estakadach Oryginalny kod CPV: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.51 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie przewodów instalacji elektrycznych oraz opraw elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.23 - Przepompownie ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.23 - Roboty budowlane w zakresie przepompowni ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Oryginalny kod CPV: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: inwestycja obejmuje realizację prac, które prowadzone będą na ul. Harcerskiej i osiedlu "Zachód III" w Szczecinku, polegające na: a) wykonaniu sieci wodociągowej o średnicach od śr. 32 do śr. 100 i łącznej długości ok. 2,4 km b) wykonaniu sieci kanalizacji sanitarnej o średnicach od śr. 160 do śr. 200 o łącznej długości ok. 2,3 km c) wykonaniu sieci kanalizacji tłocznej o średnicach od śr. 90 do śr. 110 i długości ok. 0,4 km d) wykonaniu sieci kanalizacji deszczowej o średnicach od śr. 160 do śr. 400 o łącznej długości ok. 2,4 km e) wykonaniu 2 kpl. przepompowni ścieków. f) odtworzeniu i naprawie istniejących nawierzchni drogowych naruszonych w wyniku realizacji projektu. g) wykonaniu przebudowy ul. Harcerskiej - 0,538 km h) wykonaniu dróg na osiedlu "Zachód III" - 18 646,00 m kw. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 10;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 100 000 PLN lub 24 710 EUR. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: III.2) Warunki Formalne III.2)1.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zgodnie z art. ust. 1: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień III.2)1.2. O udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy. III.2).2. Warunki ekonomiczne i techniczne W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. III.2).2.1 Potencjał ekonomiczny i finansowy Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: a) zyskał w okresie ostatnich trzech lat średni roczny przychód w wysokości nie mniejszej niż 5.000.000 zł, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W przypadku innych walut należy przyjąć przelicznik równy średniemu rocznemu kursowi Europejskiego Banku Centralnego (Informacje nt. kursów Europejskiego Banku Centralnego można znaleźć na stronie internetowej ECB. http://www.ecb.int/stats/exchange/eurofxref/html/index.en.html) w dniu 31 grudnia danego roku. b) Posiada dostęp do linii kredytowej lub wolne środki w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000 zł lub 247.100 EUR. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. III.2).2.2 Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: i. przeznaczony i odpowiedzialny za realizację zamówienia, ii. posiadający stosowne kwalifikacje oraz uprawnienia jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami iii. dostępny podczas realizacji zamówienia b) Wykonawca musi zagwarantować możliwość porozumienia się w języku polskim swojego personelu z przedstawicielami Zamawiającego oraz innymi osobami i instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji zamówienia. c) Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodne z wymaganiami przedstawionymi w poniższej tabeli. Stanowisko/Ogólne doświadczenie (lat)/Jako kierownik robót tego samego rodzaju (lat) Przedstawiciel Wykonawcy/10/7 Kierownik Budowy/10/7 Kierownik robót sanitarnych/7/3 Kierownik robót elektrycznych/7/3 Kierownik robót drogowych/7/3 i. Wykonawca przedstawi ogólne informacje o stanie zatrudnienia. ii. Wykonawca przedstawi informacje i dokumenty potwierdzające doświadczenia zawodowe osób należących do kluczowego personelu iii. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać w/w wymagania. III.2).3.3 Potencjał techniczny a) Wykonawca winien posiadać lub mieć zapewniony dostęp do wyszczególnionych w tabeli poniżej urządzeń i sprzętu niezbędnych dla wykonywania przedmiotu zamówienia. L. p./Opis (typ/model/parametry)/Moc/Pojemność/inne parametry/Ilość sztuk 1./Koparko-ładowarka/pojemność min. 0,5 m sześc./3 szt. 2./Koparka kołowa/pojemność łyżki min. 0,3 m sześc./3 szt. 3./Zagęszczarka/częstotliwość 50-60 Hz/8 szt 4./Samochód-wywrotka/ładowność 5-12 ton/3 szt. b) Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać ten warunek. III.2).2.4. Doświadczenie Wykonawcy a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat, (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej 3 projektów, odpowiadających swoim rodzajem projektowi stanowiącemu przedmiot tego zamówienia i o wartosci nie mniejszej niż 5.000.000 zł każdy. W wypadku innych walut należy przyjąć przelicznik równy średniemu miesięcznemu kursowi Europejskiego Banku Centralnego w miesiącu zakończenia danego projektu. b) Warunek wymieniony, w ppkt. a) musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie .

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 16.08.2005, cena - 550 PLN plus należny podatek VAT. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 23.08.2005 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 23.08.2005, godzina 11:00, Urząd Miasta Szczecinek, Pl. Wolności 13, 78-400 Szczecinek.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, współfinansowane ze środków pomocowych Unii Europejskiej w ramach programu Phare Spójność Społeczno Gospodarcza 2003/004-379/05.41. 2) Data wysłania ogłoszenia: 30.06.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.