Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-06-12
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Siemianowice Śląskie: termomodernizacja obiektu szkolnego Zespołu Szkół Nr 4 przy ul. Dąbrowskiej 10 Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: Marian Stanaszek, ul. Jana Pawła II 10, 41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 7605200, fax 032 7605280, e-mail: ratusz@um.siemianowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.siemianowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta - Wydział Inwestycji Miejskich, Marian Stanaszek, ul. Michałkowicka 105, 41-106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 760 53 78, fax 032 760 54 20. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta - Wydział Inwestycji Miejskich, Agnieszka Ziołowicz, ul. Michałkowicka 105, 41-106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 760 54 72, fax 032 760 54 20. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Miasta - Biuro Obsługi Mieszkańców, Sylwia Ciesielska, ul. Michałkowicka 105, 41-106 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie, tel. 032 760 54 16, fax 032 760 54 20. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: termomodernizacja obiektu szkolnego Zespołu Szkół Nr 4 przy ul. Dąbrowskiej 10. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Siemianowice Śląskie ul. Dąbrowskiej 10. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z: 1. Termomodernizacja budynków szkoły tj.: - docieplenie ścian zewnętrznych budynku szkoły - docieplenie stropodachu wraz z wykonaniem nowego pokrycia, obróbkami blacharskimi oraz podmurowaniem kominów - docieplenie ścian piwnic do głębokości 1,0 m poniżej poziomu gruntu - docieplenie cokołu do głębokości 1,00 m - częściowe zamurowanie i wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz naprawa krat - przebudowa wejścia głównego do budynku - zadaszenie wejść do budynku - poprawa wentylacji sali gimnastycznej - drenaż obwodowy oraz kanalizacja deszczowa łącznie z wykonaniem żwirowej opaski obwodowej 2. Poprawa sprawności ogrzewania budynków szkoły polegająca na: - wymianie instalacji c.o. wraz z grzejnikami. 2. Przedmiot zamówienia szczegółowo opisany jest w: przedmiarze robót (Dodatek nr 5 i nr 6 SIWZ), dokumentacji projektowej (Dodatek nr 8 SIWZ) oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych (Dodatek nr 9 SIWZ), stanowiących integralną część niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: nie dotyczy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.27.00 - Przebudowa budynków Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: powyżej 60 tys. euro, poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art.11ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2008
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Ustala się obowiązek wniesienia przez Wykonawcę wadium w wysokości: 30 000,00 PLN słownie: trzydzieści tysięcy zł. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami) 4. Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium w pieniądzu: - przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miasta Wydział Finansowy w ING Bank Śląski nr 781050 1214 1000 0010 0150 5856, dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert. Wadium w pozostałych formach wnosi się: w kasie Urzędu Miasta w Siemianowicach Śl. przy ul. Jana Pawła II 10 lub przy ul. Michałkowickiej 105, skutecznie przed upływem terminu składania ofert. Kasa czynna: ul. Jana Pawła II, 10: poniedziałek. 7:00-17:00, wtorek-czwartek 8:00-16:00, piątek 8:00-14:00 ul. Michałkowicka 105: poniedziałek. 7:00-14:30 i 15:00-17:00, wtorek-czwartek 8:00-14:30 i 15:00- 16:00, piątek 8:00-12:30 i 13:00-14:00 5.Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium, Wykonawca powinien dołączyć do oferty lub przedłożyć Komisji Przetargowej w dniu otwarcia ofert. 6. Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium, powinien zawierać zapis: Wadium na kwotę 30 000 PLN złożone w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: Termomodernizacja obiektu szkolnego Zespołu Szkół Nr. 4 przy ul. Dąbrowskiej 10. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca musi spełniać wymagania określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Tekst jedn. Dz.U. z dnia 21 sierpnia 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami), to znaczy: 1. Posiadać uprawnienia do wykonywania działalności będącej przedmiotem zamówienia. 2. Posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj.: 2.1 wykonawca powinien wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane, których przedmiotem były roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot tego zamówienia o wartości co najmniej 800 tys. PLN brutto każda. 3. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: - posiadać na rachunku bankowym środki finansowe w wysokości co najmniej 300 000 PLN lub posiadać zdolność kredytową w wysokości co najmniej 300 000 PLN - posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 200 000 PLN 4. Nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez wykonawców wraz z ofertą. - Oświadczenia i dokumenty będą oceniane pod względem formalno-prawnym, pod względem ich aktualności i treści, a także, czy informacje w nich zawarte potwierdzają spełnienie wymagań zamawiającego. - Sposób oceny spełniania warunków wymaganych od wykonawców będzie zgodny z formułą spełnia/ nie spełnia. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy muszą dostarczyć aktualne dokumenty j.n. 1. Oświadczenie o: - spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 3. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających,że roboty te zostały wykonane należycie. 5. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy , wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.siemianowice.pl/przetargi_new.htm. Opłata: 100 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można otrzymać w Urzędzie Miasta w Siemianowicach Śl. przy ul. Michałkowickiej 105 pokój nr 62, po wcześniejszym dokonaniu opłaty j.w. w kasie Urzędu Miasta Kasa jest czynna: poniedziałek. 7:00-14:30 i 15:00-17:00, wtorek-czwartek 8:00-14:30 i 15:00- 16:00, piątek 8:00-12:30 i 13:00-14:00 lub pocztą za zaliczeniem pocztowym.. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 10.07.2007, godzina 09:15, Budynek Urzędu Miasta przy ul. Michałkowickiej 105, pokój nr 57.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.06.2007.
INNE PRZETARGI Z SIEMIANOWIC ŚLĄSKICH
- Sukcesywna dostawę artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 im. Mikołaja Kopernika w Siemianowicach Śląskich w 2026 r.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 6 im. Fryderyka Chopina w Siemianowicach Śląskich w 2026r.
- Wymiana testowa generatora KPM w tomografie komputerowym PHILIPS CT500.
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 16 w Siemianowicach Śląskich od stycznia 2026 do grudnia 2026.
- Modernizacja budynku D na potrzeby AOS dla Szpitala Miejskiego w Siemianowicach Śląskich
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, polegająca na termomodernizacji istniejącego budynku sali sportowej wraz z zapleczem higieniczno - sanitarnym i częścią dydaktyczną przy ul. Słowiańskiej w Gorzowie Wlkp.
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem dwóch urządzeń dźwigowych w istniejących szybach windowych zlokalizowanych w Zamku Książ w Wałbrzychu
- Budowa obiektu sportowego z lodowiskiem stałym odkrytym na terenie działki o nr ewidencyjnym 630/6 obręb Krzyżowa Góra
- Adaptacja pomieszczeń w ramach projektu pn. "Potencjał edukacyjny ucznia nowoczesnej szkoły drogą do sukcesu EFS+" w IV Liceum Ogólnokształcące im. gen. Stanisława Maczka w Katowicach
- Przebudowa i rozbudowa Gminnego Ośrodka Kultury - etap II - SALA WIDOWISKOWA
- Adaptacja pomieszczeń na Klub Dziecięcy w Cedyni zlokalizowany przy ul. Mieszka I 21, 74-520 Cedynia, w formule zaprojektuj i wybuduj
więcej: Przebudowa budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





