To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-23
Wrocław: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego
Numer ogłoszenia: 334043 - 2010; data zamieszczenia: 23.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 266645 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji we Wrocławiu, ul Podwale 31-33, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. (071) 340 38 00, faks (071) 782 41 71.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: a) Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla jednostek Policji województwa dolnośląskiego. b) Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę sprzętu komputerowego, wyszczególnionego w załączniku nr 1 do SIWZ, zgodnie z wymaganiami określonymi w załączniku nr 7 do SIWZ oraz załączniku nr 8 do SIWZ. c) Postępowanie zostało podzielone na 11 niżej opisanych części: 1) część 1 postępowania obejmuje dostawę: - komputerów miniSD z czytnikiem kart i oprogramowaniem - 7 kpl. (podczęść 1.1), - monitorów LCD 19 - 7 szt. (podczęść 1.2), - drukarki laserowej kolorowej z tonerami - 1 szt. (podczęść 1.3), - drukarek laserowych - 9 szt. (podczęść 1.4), - drukarek laserowych - 12 szt. (podczęść 1.5), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 1 postępowania i wymaganiami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ oraz w części 1 załącznika nr 7 do SIWZ; 2) część 2 postępowania obejmuje dostawę: - komputera przenośnego - 1 szt. (podczęść 2.1), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 2 postępowania i wymaganiami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ oraz w części 2 załącznika nr 7 do SIWZ; 3) część 3 postępowania obejmuje dostawę: - zestawów komputerowych SD z monitorem i drukarką laserową oraz kompletem tonerów - 3 kpl. (podczęść 3.1), - zestawów komputerowych z drukarką i monitorem oraz kompletem tonerów - 5 kpl. (podczęść 3.2), - zestawu komputerowego z drukarką i monitorem - 1 kpl. (podczęść 3.3), - komputera przenośnego z drukarką - 1 szt. (podczęść 3.4), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 3 postępowania i wymaganiami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ oraz w części 3 załącznika nr 7 do SIWZ; 4) część 4 postępowania obejmuje dostawę: - drukarek laserowych - 5 szt. (podczęść 4.1), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 4 postępowania i wymaganiami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ oraz w części 4 załącznika nr 7 do SIWZ; 5) część 5 postępowania obejmuje dostawę: - komputerów PC z czytnikiem kart mikroprocesorowych - 4 szt. (podczęść 5.1), - monitorów LCD - 4 szt. (podczęść 5.2), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 5 postępowania i wymaganiami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ oraz w części 5 załącznika nr 7 do SIWZ; 6) część 6 postępowania obejmuje dostawę: - drukarek laserowych - 3 szt. (podczęść 6.1), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 6 postępowania i wymaganiami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ oraz w części 6 załącznika nr 7 do SIWZ; 7) część 7 postępowania obejmuje dostawę: - komputerów PC - 12 szt. (podczęść 7.1), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 7 postępowania i wymaganiami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ oraz w części 7 załącznika nr 7 do SIWZ; 8) część 8 postępowania obejmuje dostawę: - komputera PC z Office - 1 szt. (podczęść 8.1), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 8 postępowania i wymaganiami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ oraz w części 8 załącznika nr 7 do SIWZ; 9) część 9 postępowania obejmuje dostawę: - drukarek laserowych - 13 szt. (podczęść 9.1), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 9 postępowania i wymaganiami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ oraz w części 9 załącznika nr 7 do SIWZ; 10) część 10 postępowania obejmuje dostawę: - monitorów LCD - 14 szt. (podczęść 10.1), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 10 postępowania i wymaganiami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ oraz w części 10 załącznika nr 7 do SIWZ; 11) część 11 postępowania obejmuje dostawę: - komputerów przenośnych - 25 szt. (podczęść 11.1), zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ w części 11 postępowania i wymaganiami określonymi w załączniku nr 8 do SIWZ oraz w części 11 załącznika nr 7 do SIWZ; Minimalne wymagania techniczne, jakościowe i funkcjonalne oraz szczegółowa charakterystyka przedmiotu zamówienia zostały odpowiednio określone przez Zamawiającego w załączniku nr 7 do SIWZ (odpowiednio dla każdej z części zamówienia) oraz w załączniku nr 8 do SIWZ. d) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części postępowania. Wymaga się złożenia oferty na całość asortymentu (wszystkie podczęści) w ramach danej części postępowania. e) Miejsce dostawy: Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony na koszt Wykonawcy do magazynu Wydziału Teleinformatyki KWP we Wrocławiu, przy ul. Podwale 31-33 we Wrocławiu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część 1 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADVATECH Sp. z o.o., ul. Klecińska 123, 54-413 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 61093,69 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 75584,37
Oferta z najniższą ceną: 75584,37 / Oferta z najwyższą ceną: 75584,37
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część 2 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- NET-SAT MEDIA Sp. z o.o., ul. Chałubińskiego 25c, 80-807 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2568,85 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3287,90
Oferta z najniższą ceną: 3287,90 / Oferta z najwyższą ceną: 3287,90
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Część 4 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADVATECH Sp. z o.o., ul. Klecińska 123, 54-413 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1805,33 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2928,00
Oferta z najniższą ceną: 2928,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4750,70
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Część 6 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADVATECH Sp. z o.o., ul. Klecińska 123, 54-413 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1940,16 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 2122,80
Oferta z najniższą ceną: 2122,80 / Oferta z najwyższą ceną: 2387,43
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Część 9 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADVATECH Sp. z o.o., ul. Klecińska 123, 54-413 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2845,08 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4884,88
Oferta z najniższą ceną: 4884,88 / Oferta z najwyższą ceną: 5181,41
Waluta: PLN.
Część NR: 10
Nazwa: Część 10 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADVATECH Sp. z o.o., ul. Klecińska 123, 54-413 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5818,03 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6917,40
Oferta z najniższą ceną: 6917,40 / Oferta z najwyższą ceną: 8227,10
Waluta: PLN.
Część NR: 11
Nazwa: Część 11 postępowania
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ADVATECH Sp. z o.o., ul. Klecińska 123, 54-413 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38719,26 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 47549,50
Oferta z najniższą ceną: 47549,50 / Oferta z najwyższą ceną: 58255,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa dwóch pojazdów samochodowych typu pickup z napędem 4x4 na potrzeby Dolnośląskiego Biura Geodezji i Terenów Rolnych we Wrocławiu - II postępowanie
- SZP/242-100/2024_Wykonanie, dostawa i montaż mebli biurowych - wyposażenia pokoju 3.21 w Budynku A3 oraz pokoju 116 w Budynku F6 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- SZP/242-093/2024 Dostawa wózków anestezjologicznych z wyposażeniem - 5 szt. w ramach potrzeb Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wykonanie konserwacji i usuwanie awarii agregatów prądotwórczych, urządzeń samoczynnego załączania rezerwy SZR, zasilaczy bezprzerwowych UPS i tablic elektrycznych w obiektach Urzędu Miejskiego.
- Opracowanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót związanych z wymianą podłoża jeździeckiego w krytej ujeżdżalni w ramach zadania pn. "Rozbudowa OSJ Raków"
- Dobrowolny program grupowej opieki zdrowotnej dla pracowników MPK Sp. z o.o. we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wyposażenie i pomoce dydaktyczne do realizacji zajęć w ramach projektu "Coraz lepsi" programu: FELU.00.00 Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027.
- Dostawę sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych w ramach utworzenia i wsparcia funkcj. Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie przemysłu meblarskiego w Zespole Szkół im. M. Rataja w Reszlu
- Dostawa sprzętu komputerowego, drukarek i oprogramowania.
- Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń biurowych, oprogramowania, akcesoriów oraz sprzętu elektronicznego na potrzeby ŚODR Modliszewice
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Miejskiego Centrum Obsługi Oświaty w Krakowie
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.