Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-10-08
Zielona Góra: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
Numer ogłoszenia: 334018 - 2014; data zamieszczenia: 08.10.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Zyty 26, 65-046 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 3296200, faks 068 3255808.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szpital.zgo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o szacunkowej wartości 80 655,00 PLN są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.10-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 19.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie posiadanej wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego dokumentu: oświadczenia wykonawcy oraz ewentualnie właściwego zobowiązania podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie wiedzy i doświadczenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego dokumentu: oświadczenia wykonawcy oraz ewentualnie właściwego zobowiązania podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonego dokumentu: oświadczenia wykonawcy oraz ewentualnie właściwego zobowiązania podmiotu trzeciego udostępniającego zasób w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełniania przez wykonawców przedmiotowego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie według kryterium /spełnia - nie spełnia/ na podstawie analizy treści przedłożonych dokumentów: a) oświadczenia wykonawcy oraz ewentualnie właściwego zobowiązania podmiotu udostępniającego zasób dotyczący zdolności finansowej, b) opłaconej polisy lub innego właściwego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Wskazana we właściwym dokumencie wartość ubezpieczenia powinna wynosić co najmniej: - 30 000,00 zł. jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 1 oraz 2 000,00 zł. jeżeli składana oferta dotyczy zadania nr 2.Uwagi: I. W przypadku składania oferty obejmującej więcej niż jedno zadanie wartość przedmiotowego dokumentu powinna odpowiadać co najmniej 30 000 złotych. II. Jeżeli wykonawca przedkłada polisę, z której wynika, że termin płatności pierwszej raty składki ubezpieczenia lub całości składki ubezpieczenia został odroczony i upływa po terminie składania ofert, to również ma obowiązek udokumentować fakt opłacenia przed upływem terminu składania ofert przedmiotowej - odroczonej pierwszej raty składki lub całości składki ubezpieczenia. Każda przedkładana polisa musi być opłacona. Obowiązek, o którym mowa wyżej nie dotyczy kolejnych rat składki ubezpieczenia, których termin płatności jest odroczony i upływa po terminie składania ofert.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
II. Strony dopuszczają zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w przypadku: a) zmiany cen jednostkowych przedmiotu umowy w sytuacji okresowych promocji, bądź obniżenia ceny przez producenta w trakcie trwania umowy, b) zmiany stawek podatku Vat przy czy zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian, c) w przypadku szczególnych okoliczności takich jak zaprzestanie wytwarzania przedmiotu zamówienia objętego umową, wstrzymania lub wycofania w obrocie - za zgodą Zamawiającego strony dopuszczają możliwość dostarczenia odpowiedników o parametrach nie gorszych od przedmiotu zamówienia objętego umową. Cena dostarczonego odpowiednika nie może być wyższa od ceny produktu, którego dotyczy odpowiednik. d) zmiany sposobu konfekcjonowania i rozmiarówki, którego cena po odpowiednim przeliczeniu nie będzie wyższa niż cena przedmiotu zamówienia objętego umową. 2. Pisemne wystąpienie Wykonawcy z propozycją zmian postanowień umowy w formie aneksu nastąpi nie później niż 14 dni przed proponowaną zmianą. II. Na pisemny umotywowany wniosek Wykonawcy w przypadku zmian stawek, wskaźników wymienionych w art. 142 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, dokonanych po podpisaniu niniejszej umowy, gdy Wykonawca wykaże, że zmiany te wpływają na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę, przewiduje się możliwość przeprowadzenia negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Złożenie wniosku przez Wykonawcę o podjęcie negocjacji o ustalenie nowej ceny do momentu podpisania ewentualnego aneksu nie wpływa na związanie stron podpisaną umową i realizację wynikających z niej obowiązków.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.szpital.zgo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, budynek C - administracja Apteki Szpitalnej, pok. 003, cena 3,00 PLN + koszty przekazania.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2014 godzina 09:00, miejsce: Siedziba zamawiającego, budynek A - administracji, pokój 201, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 71 535,00 PLN są sukcesywne dostawy waty celulozowej bielonej oraz opaski elastycznej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia o wartości szacunkowej 9 120,00 PLN są sukcesywne dostawy opatrunku do tamponady impregnowany obojętnym żelem węglowodorowym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0, 33.14.11.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 19.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY
- Ochrona fizyczna mienia i osób, monitorowanie systemów alarmowych w obiektach Urzędu Miasta Zielona Góra w 2026 roku
- Kompleksowa obsługa prawna departamentów Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego w Zielonej Górze z wyłączeniem departamentów funduszowych.
- BUDOWA I PRZEBUDOWA UL. RACULA-LEŚNA, UL. RACULA-WIEJSKA, UL. RACULA-PROFESORSKA, UL. RACULA-STUDENCKA ORAZ BUDOWA ODCINKA DROGI DLA PIESZYCH NA DZIAŁCE NR 917 W ZIELONEJ GÓRZE
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach woj. administrowanych przez ZDW w Zielonej Górze: Zad. 1 - RDWZG Zad. 2 - RDWK Zad. 3 - RDWKŁ
- Przewóz osób niepełnosprawnych na terenie Miasta Zielona Góra
- Przewóz prób do badań laboratoryjnych II
więcej: przetargi w Zielonej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- ,,Dostawa narzędzi jednorazowych i materiałów hemostatycznych na potrzeby bloku operacyjnego dla SPZZOZ w Gryficach''
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH I DROBNEGO SPRZĘTU MEDYCZNEGO NA POTRZEBY ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W ŁĘCZYCY"
- Dostawa materiałów opatrunkowych
- DOSTAWA ŚRODKÓW MEDYCZNYCH DLA RATOWNICTWA MEDYCZNEGO W ŻYWCU.
- Zakup i dostawa wyposażenia dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej w podziale na 5 części
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





