Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-25
Milicz: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Dolina Baryczy sp. z o.o. z siedzibą w Miliczu
Numer ogłoszenia: 334008 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej "Dolina Baryczy" Sp. z o.o. , ul. Rynek 21, 56-300 Milicz, woj. dolnośląskie, tel. 071 3840987, faks 071 3840987.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Dolina Baryczy sp. z o.o. z siedzibą w Miliczu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Dostawa, montaż i uruchomienie sprzętu elektronicznego dla Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Dolina Baryczy sp. z o.o. z siedzibą w Miliczu Oferowany sprzęt powinien być fabrycznie nowy, posiadać parametry i spełniać wymagania nie gorsze niż podane poniżej 1. Komputer przenośny typu laptop, wraz z oprogramowaniem szt. 1 Zgodny z następującymi minimalnymi wymaganiami: a) Komputer przenośny typu laptop: 1) Potwierdzenie zgodności CE: Deklaracja zgodności CE 2) Rozmiar matrycy: 17.0 cala 3) Rozdzielczość: 1280 x 800 lub wyższa 4) Procesor: Intel Dual-Core Mobile (533MHz1MB) lub równorzędny lub wyższy 5) Szybkość: 1.6 GHz lub wyższa 6) RAM: 3GB DDR2 667 MHz z możliwością rozbudowy 7) Karta graficzna: Zintegrowana, przydzielana dynamicznie do 256MB lub równoznaczna lub wyższa 8) Karta dźwiękowa: Zintegrowana 9) Dysk twardy: 120 GB lub wyższy 10) Napęd: Dwuwarstwowa (Dual Layer) nagrywarka DVD (+/-R +/-RW 11) Porty - co najmniej: 1 port VGA (D-SUB); 3 porty USB 2.0;; 1 złącze modemu RJ 11; 1 złącze Ethernet RJ 45;; 1 wyjścia słuchawkowe, 1 wejście mikrofonu 12) Sieć: Karta sieciowa LAN (10/100 przewodowa) RJ-45; Zintegrowana karta sieciowa Wireless LAN 802.11b/g 13) Bateria: LI-Ion 14) Gniazdo: Express Card 54/34 b) Oprogramowanie: 1) System operacyjny: Microsoft Windows XP lub Vista PL 2) Microsoft Office 2007: Small Business Edition (Word 2007, Excel 2007, PowerPoint 2007, Outlook 2007) OEM PL c) Myszka: Laserowa, 3 przyciski z rolką (czarna) - USB d) Torba: Torba do laptopa z komorą na dokumenty e) Gwarancja: minimum 24 miesiące 2. Zestaw Komputerowy - stacjonarny, wraz z oprogramowaniem kpl. 1 Zgodny z następującymi minimalnymi wymaganiami: a) Komputer: 1) Potwierdzenie zgodności CE: Deklaracja zgodności CE do wybranego zestawu; 2) Usługa konfiguracji: instalacja oprogramowania, producent OEM; 3) Procesor: 2,20GHz Intel CORE 2 Duo lub równoważny 4) Pamięć: 2GB 5) Płyta główna ATX; 6) Dysk twardy: 160 GB SATAII 7) Karta graficzna: niezintegrowana, 256MB; 8) karta sieciowa: wbudowana; 9) karta dźwiękowa: wbudowana; 10) nagrywarka: DVD RW 11) Obudowa: MIDI TOWER 12) min 2 wejścia USB; b) Oprogramowanie: 1. System operacyjny: Microsoft Windows XP lub Vista PL (OEM) 2. Microsoft Office 2007: Small Business Edition (Word 2007, Excel 2007, PowerPoint 2007, Outlook 2007) OEM PL ii. Myszka: Optyczna iii. Monitor: LCD przekątna 19,0 cala, rozdzielczość1280 x 800 lub wyższa iv. Klawiatura: Standardowa v. Gwarancja: minimum 24 miesiące 3. Drukarka laserowa kolorowa A4 - szt. 1 Zgodna z następującymi minimalnymi wymaganiami: 1) Potwierdzenie zgodności CE: Deklaracja zgodności CE 2) Kolor druku: multicolor 3) Szybkość druku: 26 str./min 4) Rozmiar papieru: A4 5) Duplekser - moduł wydruku dwustronnego 6) Rozdzielczość: 1200x1200 dpi 7) Gramatura papieru: 80-163 g/m2 8) Pojemność podajnika papieru: 300 szt. 9) Taca odbiorcza: 150 szt. 10) Pamięć: 32MB 11) Złącze: USB 2.0 1. Dodatkowo: a) 2 kpl. oryginalnych (tego samego producenta) tonerów b) kabel do podłączenia do komputera USB 2. Gwarancja: 24 miesiące 4. Drukarka laserowa monochromatyczna A4 - szt.1 Zgodna z następującymi minimalnymi wymaganiami: 1) Potwierdzenie zgodności CE: Deklaracja zgodności CE 2) Prędkość druku w czerni (A4): 50 str./min 3) Normatywny cykl pracy (miesięcznie, format A4) : 150 000 stron 4) Zalecana ilość stron drukowanych miesięcznie: 15 000 stron 5) Duplekser - moduł wydruku dwustronnego 6) Rozdzielczość: 1200x1200 dpi 7) Gramatura papieru: 80-163 g/m2 8) Pojemność podajnika papieru: 500 szt. 9) Taca odbiorcza: 200 szt. 10) Pamięć: 128 MB 11) Złącze: USB 2.0 12) Dodatkowo: a) 2 kpl. oryginalnych (tego samego producenta) tonerów b) kabel do podłączenia do komputera USB 13) Gwarancja: 24 miesiące 5. Niszczarka elektryczna szt. 1 Zgodna z następującymi minimalnymi wymaganiami: 1) Potwierdzenie zgodności CE: Deklaracja zgodności CE 2) Poziom bezpieczeństwa DIN: 2 3) Szerokość cięcia mm: max 5,8 mm 4) Sposób cięcia: paski 5) Szerokość wejścia mm: 230 6) Ilość ciętych kartek: min 10 7) Możliwość niszczenia płyt CD 8) Czujnik bezpieczeństwa 9) Gwarancja: 24 miesiące 6. Zasilacz UPS - szt.1 Zgodny z następującymi minimalnymi wymaganiami: 1) Potwierdzenie zgodności CE: Deklaracja zgodności CE 2) moc 600 VA lub wyższej 3) Gwarancja: 24 miesiące.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00 - Różny sprzęt komputerowy 30.23.13.00 - Monitory ekranowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne 31.71.00.00 - Sprzęt elektroniczny 31.72.00.00 - Urządzenia elektromechaniczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy pzp. 2. Ocena spełnienia warunków szczegółowych nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów, o których mowa w punkcie 6.1. na zasadzie spełnia/nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, każdy z Wykonawców powinien przedłożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1) Oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ na potwierdzenie spełniania warunków określonych w punktach 5.1.1) - 5.1.4) 2) Wypełniony i podpisany formularz oferty - załącznik nr 3 do SIWZ 3) Parafowany na każdej stronie projekt umowy - załącznik nr 4 do SIWZ 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminu składania ofert. 5) Karty katalogowe producenta potwierdzające podstawowe parametry techniczne ( w języku polskim).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkdolinabaryczy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Dolina Baryczy sp. z o.o.
56-300 Milicz
Rynek 21
I piętro pok. nr 5 (sekretariat).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.10.2009 godzina 12:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Dolina Baryczy sp. z o.o. 56-300 Milicz Rynek 21 I piętro pok. nr 5 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z MILICZA
- Dowóz oraz opieka nad uczniami w czasie przewozu dzieci niepełnosprawnych z terenu gminy Milicz do szkół podstawowych oraz ośrodków edukacyjnych, w okresie: 02.01-26.06.2026 oraz 01.09-31.12.2026 r.
- Zakup i dostawa sprzętu w ramach programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025 - 2026
- Dostawa antybiotyków dla Milickiego Centrum Medycznego Sp. z o. o. w restrukturyzacji w Miliczu.
- REMONT ISTNIEJĄCYCH NAWIERZCHNI JEZDNI I CHODNIKÓW NA DROGACH GMINNYCH
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Leśnego w Miliczu
- ZAKUP SAMOCHODU OSOBOWEGO DLA TECHNIKUM LEŚNEGO W MILICZU IM.PROF. WŁADYSŁAWA JEDLIŃSKIEGO
więcej: przetargi w Miliczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Kołbiel
- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Urzędu Statystycznego w Białymstoku
- Gmina Osieczna cyberbezpiecznym samorządem
- Dostawa sprzętu IT (zestawów komputerowych) dla potrzeb Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku - Białej
- Dostawa i wdrożenie systemu do zarządzania oświatą i jednostkami nieoświatowymi w Gminie Miejskiej Mielec - II postępowanie
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





