Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-19
Żary: Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. Kąpielowej w Żarach wraz z przebudową i budową niezbędnej infrastruktury towarzyszącej zgodnie z wytycznymi programu Mój Rynek w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013
Numer ogłoszenia: 333736 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , Rynek 1-5/18, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. (068) 470 83 13, faks (068) 470 83 90.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. Kąpielowej w Żarach wraz z przebudową i budową niezbędnej infrastruktury towarzyszącej zgodnie z wytycznymi programu Mój Rynek w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą przy ul. Kąpielowej, ul. Książęcej i ul. Mieszka I w Żarach oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wykonanego w ramach niniejszego zamówienia obiektu. 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Budowę obiektów usługowo - handlowych wraz z rozbiórką istniejących obiektów, 2) Budowę nawierzchni targowiska wraz z układem komunikacji wewnętrznej. 3) Budowę zadaszonych stoisk handlowych. 4) Budowę budynku sanitarno - higienicznego z zapleczem socjalnym wraz z wewnętrznymi instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi. 5) Budowę wiaty śmietnikowej. 6) Budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych. 7) Budowę miejsc do handlu z samochodów. 8) Przebudowę infrastruktury technicznej i towarzyszącej, w tym chodniki i ciągi komunikacyjne piesze, schody, mur oporowy, wejścia na teren targowiska, ogrodzenie i mała architektura , 9) Przyłącze wodociągowe i kanalizacji sanitarnej. 10) Odprowadzenia wód opadowych z terenu projektowanych parkingów i dachu budynku sanitarno - higienicznego oraz terenu targowiska do miejskiej kanalizacji deszczowej. 11) Zasilanie obiektu zgodnie z warunkami energetycznymi, zasilanie stanowisk targowych, oświetlenie targowiska, monitoring targowiska, wyposażenie zamkniętych stanowisk handlowych w instalację elektryczną. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają: 1) Przedmiary robót, stanowiące zakres Rozdziału V SIWZ, 2) Dokumentacja projektowa Przebudowa targowiska z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą, stanowiąca zakres Rozdziału VI SIWZ opracowana przez Biuro Projektów Małgorzata Dobrowolska ul. Tatrzańska 6E, 68-200 Żary, na którą składają się następujące opracowania: a) Projekt budowlany Tom 1 Projekt zagospodarowania terenu - branża budowlana, sanitarna, elektryczna, b) Projekt budowlany Tom 2 Budynek sanitarno - higieniczny z zapleczem socjalnym - branża architektoniczno - konstrukcyjna, sanitarna, elektryczna, c) Projekt wykonawczy Tom 1 Projekt zagospodarowania terenu - branża budowlana, sanitarna, elektryczna, d) Projekt wykonawczy Tom 2 Budynek zaplecza - branża architektoniczno - konstrukcyjna, branża sanitarna, branża elektryczna, e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża budowlana, f) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża sanitarna, g) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża elektryczna, h) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża teletechniczna.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 65.000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych, 00/100) w formie i na zasadach określonych w SIWZ
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w następujących specjalnościach: 1) konstrukcyjno - budowlanej, 2) drogowej, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcję Kierownika Budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz co najmniej 2 letnią praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika robót i kierownika budowy w ww. specjalności.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Informacja ogólna o Wykonawcy wg Załącznika nr 1 do oferty, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli dotyczy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może być dokonana w następujących okolicznościach: 1) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy spowodowana warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności w przypadkach: a) klęski żywiołowej; b) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; c) niewypałów i niewybuchów; d) badań archeologicznych; e) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.); f) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; g) konieczności wykonania robót zamiennych, o których mowa w § 1 ust. 5 umowy, a wpływających na termin wykonania zamówienia podstawowego; h) wystąpienia robót dodatkowych nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, a niezbędnych dla realizacji przedmiotu umowy, uzgodnionych pisemnie przez obie strony, a wpływających na termin wykonania zamówienia podstawowego. 2) Zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w przypadku: a) konieczności wykonania robót zamiennych, istotnych z punktu widzenia Prawa Budowlanego, o których mowa w § 1 ust. 5 umowy; b) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), o których mowa w § 1 ust. 6 umowy; 3) Zmiana wynagrodzenia brutto za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w § 5 ust. 1 w przypadku: a) konieczności wykonania robót zamiennych , o których mowa w § 1 ust. 5 umowy; b) ograniczenia zakresu rzeczowego (roboty zaniechane), o których mowa w § 1 ust. 6 umowy; c) zmiany ustawowej wysokości należnego podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://ftp.um.zary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żarach, Referat Zamówień Publicznych, pok. 30, Rynek 1-5, 68-200 Żary.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Żarach, Referat Zamówień Publicznych, pok. 30, Rynek 1-5, 68-200 Żary.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z ŻAR
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Żary o statusie miejskim realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Modernizacja drogi wewnętrznej ul. Baczyńskiego w Żarach - etap II
- "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- "Remont pomieszczeń BOM-B wraz z częścią sanitarną Urzędu Miejskiego w Żarach"
- Remont pomieszczeń mieszczących się w budynku przy pl. Rynek 17 w Żarach
- Termomodernizacja budynku przychodni Szpitala Na Wyspie sp. z o. o. w Żarach zlokalizowanej w Żarach przy ul. Skarbowej 2.
więcej: przetargi w Żarach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w ramach projektu - "Dostępna szkoła - nasza szkoła"
- Roboty budowlane polegające na remoncie ciągów komunikacyjnych
- Przebudowa budynku szkoły podstawowej nr 2 w Szczawie, z wyłączeniem przegród zewnętrznych i elementów konstrukcyjnych, na potrzeby planowanego Urzędu Gminy Szczawa - Etap 1
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku komunalnego w Baranowie. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku świetlicy wiejskiej w Bożej Woli. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
- Remont, termomodernizacja i kompleksowa modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaskach. Zadanie współfinansowane w ramach Programu Pomostowego Strategii Rozwoju Obszaru Otoczenia CPK 2025
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.