eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŻaryPrzebudowa targowiska miejskiego przy ul. Kąpielowej w Żarach wraz z przebudową i budową niezbędnej infrastruktury towarzyszącej zgodnie z wytycznymi programu Mój Rynek w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-08-19

Żary: Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. Kąpielowej w Żarach wraz z przebudową i budową niezbędnej infrastruktury towarzyszącej zgodnie z wytycznymi programu Mój Rynek w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013
Numer ogłoszenia: 333736 - 2013; data zamieszczenia: 19.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , Rynek 1-5/18, 68-200 Żary, woj. lubuskie, tel. (068) 470 83 13, faks (068) 470 83 90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zary.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa targowiska miejskiego przy ul. Kąpielowej w Żarach wraz z przebudową i budową niezbędnej infrastruktury towarzyszącej zgodnie z wytycznymi programu Mój Rynek w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przebudowa targowiska miejskiego wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą przy ul. Kąpielowej, ul. Książęcej i ul. Mieszka I w Żarach oraz uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie wykonanego w ramach niniejszego zamówienia obiektu. 2.Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje wykonanie: 1) Budowę obiektów usługowo - handlowych wraz z rozbiórką istniejących obiektów, 2) Budowę nawierzchni targowiska wraz z układem komunikacji wewnętrznej. 3) Budowę zadaszonych stoisk handlowych. 4) Budowę budynku sanitarno - higienicznego z zapleczem socjalnym wraz z wewnętrznymi instalacjami sanitarnymi i elektrycznymi. 5) Budowę wiaty śmietnikowej. 6) Budowę miejsc postojowych dla samochodów osobowych. 7) Budowę miejsc do handlu z samochodów. 8) Przebudowę infrastruktury technicznej i towarzyszącej, w tym chodniki i ciągi komunikacyjne piesze, schody, mur oporowy, wejścia na teren targowiska, ogrodzenie i mała architektura , 9) Przyłącze wodociągowe i kanalizacji sanitarnej. 10) Odprowadzenia wód opadowych z terenu projektowanych parkingów i dachu budynku sanitarno - higienicznego oraz terenu targowiska do miejskiej kanalizacji deszczowej. 11) Zasilanie obiektu zgodnie z warunkami energetycznymi, zasilanie stanowisk targowych, oświetlenie targowiska, monitoring targowiska, wyposażenie zamkniętych stanowisk handlowych w instalację elektryczną. 3. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia określają: 1) Przedmiary robót, stanowiące zakres Rozdziału V SIWZ, 2) Dokumentacja projektowa Przebudowa targowiska z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą, stanowiąca zakres Rozdziału VI SIWZ opracowana przez Biuro Projektów Małgorzata Dobrowolska ul. Tatrzańska 6E, 68-200 Żary, na którą składają się następujące opracowania: a) Projekt budowlany Tom 1 Projekt zagospodarowania terenu - branża budowlana, sanitarna, elektryczna, b) Projekt budowlany Tom 2 Budynek sanitarno - higieniczny z zapleczem socjalnym - branża architektoniczno - konstrukcyjna, sanitarna, elektryczna, c) Projekt wykonawczy Tom 1 Projekt zagospodarowania terenu - branża budowlana, sanitarna, elektryczna, d) Projekt wykonawczy Tom 2 Budynek zaplecza - branża architektoniczno - konstrukcyjna, branża sanitarna, branża elektryczna, e) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża budowlana, f) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża sanitarna, g) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża elektryczna, h) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża teletechniczna.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości 65.000,00 zł. (słownie: sześćdziesiąt pięć tysięcy złotych, 00/100) w formie i na zasadach określonych w SIWZ

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się, iż dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w następujących specjalnościach: 1) konstrukcyjno - budowlanej, 2) drogowej, 3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych 4) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, posiadającymi aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Wykonawca zobowiązany jest do wskazania osoby pełniącej funkcję Kierownika Budowy, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz co najmniej 2 letnią praktykę na budowie przy zabytkach nieruchomych. Zamawiający dopuszcza łączenie funkcji kierownika robót i kierownika budowy w ww. specjalności.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Informacja ogólna o Wykonawcy wg Załącznika nr 1 do oferty, 2) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy - jeżeli dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zmiana umowy może być dokonana w następujących okolicznościach: 1) Zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy spowodowana warunkami atmosferycznymi, geologicznymi, archeologicznymi, w szczególności w przypadkach: a) klęski żywiołowej; b) warunków atmosferycznych uniemożliwiających prowadzenie robót budowlanych, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów; c) niewypałów i niewybuchów; d) badań archeologicznych; e) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków geologicznych (kategorie gruntu, kurzawka, głazy narzutowe itp.); f) odmiennych od przyjętych w dokumentacji projektowej warunków terenowych, w szczególności istnienie podziemnych sieci, instalacji, urządzeń lub nie zinwentaryzowanych obiektów budowlanych; g) konieczności wykonania robót zamiennych, o których mowa w § 1 ust. 5 umowy, a wpływających na termin wykonania zamówienia podstawowego; h) wystąpienia robót dodatkowych nie przewidzianych w dokumentacji projektowej, a niezbędnych dla realizacji przedmiotu umowy, uzgodnionych pisemnie przez obie strony, a wpływających na termin wykonania zamówienia podstawowego. 2) Zmiana zakresu rzeczowego przedmiotu umowy w przypadku: a) konieczności wykonania robót zamiennych, istotnych z punktu widzenia Prawa Budowlanego, o których mowa w § 1 ust. 5 umowy; b) ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy (roboty zaniechane), o których mowa w § 1 ust. 6 umowy; 3) Zmiana wynagrodzenia brutto za wykonanie przedmiotu umowy, określonego w § 5 ust. 1 w przypadku: a) konieczności wykonania robót zamiennych , o których mowa w § 1 ust. 5 umowy; b) ograniczenia zakresu rzeczowego (roboty zaniechane), o których mowa w § 1 ust. 6 umowy; c) zmiany ustawowej wysokości należnego podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: ftp://ftp.um.zary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Żarach, Referat Zamówień Publicznych, pok. 30, Rynek 1-5, 68-200 Żary.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2013 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Żarach, Referat Zamówień Publicznych, pok. 30, Rynek 1-5, 68-200 Żary.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia będzie współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 w ramach działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.