To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-10-31
Ogłoszenie nr 333675 - 2016 z dnia 2016-10-31 r.
Żelechów: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kotłów dla mieszkańców w ramach projektu: Modernizacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Żelechów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 314693
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Żelechowie, krajowy numer identyfikacyjny
53057700000, ul.
ul. Piłsudskiego
47,
08430
Żelechów, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
25 754 11 44, faks
25 754 11 44, e-mail
zelechow@interia.pl
Adres strony internetowej (URL): www.zelechow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kotłów dla mieszkańców w ramach projektu: Modernizacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Żelechów.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kotłów centralnego ogrzewania z podziałem na kotły gazowe i na biomasę z przeznaczeniem do budynków mieszkalnych znajdujących się na terenie miasta i gminy Żelechów w ramach programu "Modernizacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Żelechów". 2. Dostawa kotłów będzie realizowana transportem na koszt i ryzyko Wykonawcy po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym. Dostawy należy wykonywać na adresy podane przez Zamawiającego. Szczegółowy harmonogram z adresami gdzie należy dostarczyć kotły c.o. zostanie przekazany Wykonawcy po podpisaniu umowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie również prawo do zmniejszenia ilości dostarczonych kotłów w części w przypadku rezygnacji z udziału w projekcie pn.: "Modernizacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Żelechów" przez któregokolwiek z Beneficjentów Ostatecznych tj. mieszkańca Gminy, do którego urządzenie ma być dostarczone, bądź w przypadku zaistnienia innej okoliczności, niż rezygnacja, powodującej brak dalszego uczestnictwa Beneficjenta Ostatecznego w projekcie, o którym mowa powyżej. Prawo odstąpienia może być zrealizowane przez Zamawiającego w terminie 7 dni od dnia otrzymania informacji przez Zamawiającego o rezygnacji mieszkańca, bądź o zaistnieniu innej okoliczności, o której mowa powyżej.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
44620000-2
Dodatkowe kody CPV:
44621000-9,
44621200-1,
44621220-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kotłów c.o. gazowych |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2016 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT176743.90 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 168207.46 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
| CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kotłów c.o. na biomasę |
|
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Unieważnienie na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, gdyż wystąpiła istotna zmiana okoliczności powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. UZASADNIENIE W dniu 28.09.2016 r. Zamawiający zamieścił w Biuletynie Zamówień Publicznych ogłoszenie o zamówienia nr 314693 - 2016 dotyczące wykonania zadania pn. Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kotłów dla mieszkańców w ramach projektu: Modernizacja indywidualnych źródeł ciepła na terenie Miasta i Gminy Żelechów - CZĘŚĆ 2: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem kotłów c.o. na biomasę. Do upływu terminu składania ofert tj. do dnia 06.10.2016 r. do godz. 12.00 wpłynęły dwie oferty. W dniu 21.10.2016 r. Zamawiający dokonał wyboru oferty najkorzystniejszej. Zamawiający na finansowanie przedmiotowego zamówienia uzyskał promesę z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie. Zapewnione zostały środki na dostawę 2 szt. pieców na biomasę. W dniu 26.10.2016 r. Zamawiający otrzymał informację o rezygnacji z udziału w projekcie przez mieszkańców zainteresowanych dostawą pieców na biomasę. Oznacza to, że Zamawiający nie będzie dysponował środkami z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Warszawie na realizację przedmiotowej dostawy. Jednocześnie przedmiot zamówienia nie będzie mógł zostać wykorzystany zgodnie z jego przeznaczeniem (dla zainteresowanych mieszkańców), a zatem okazał się zbędny. Nastąpiła zatem istotna zmiana okoliczności, powodująca, że prowadzenie postępowania lub wykonanie zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było wcześniej przewidzieć. Zgodnie z wyrokiem KIO z dnia 11 stycznia 2012 r., o sygnaturze KIO 2777/11 Interes publiczny wyraża się przede wszystkim w bezpieczeństwie finansowym państwa, którego zachwiane powodować będzie zagrożenie zaniechania wykonania obowiązków ciążących na państwie z mocy ustaw - wypłaty świadczeń socjalnych, finansowania świadczeń zdrowotnych oraz świadczenia innych usług (...) Należy przyjąć, iż sformułowanie treści przepisu art. 93 ust. 1 pkt 6 p.z.p., w którym mowa o zmianie okoliczności należy rozumieć, jako zaistnienie pewnych zdarzeń faktycznych, których konsekwencją jest przyjęcie, iż kontynuowanie postępowania przetargowego nie leży w interesie publicznym. Za takie zdarzenie należy bez wątpienia uznać blokadę środków przeznaczonych na finansowanie. W myśl zaś wyroku KIO z dnia 20 lutego 2013 r., KIO 256/13 (www.uzp.gov.pl), przesłanka unieważnienia postępowania, zawarta w art. 93 ust. 1 pkt 6 p.z.p., stanowi wyraz ochrony interesu publicznego, aby zamawiający mógł gospodarnie i efektywnie wydatkować środki publiczne. Jednak może to odnosić się tylko do sytuacji, gdy na skutek zaistnienia nadzwyczajnych okoliczności realizacja danego zamówienia byłaby niecelowa lub wiązałaby się z wyrządzeniem szkody w mieniu publicznym. | |
| IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT17235.77 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa | |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI ŻELECHÓW
więcej: przetargi ŻELECHÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





