Ogłoszenie z dnia 2008-11-26
Dąbrowa Górnicza: Zakup iluminacji świątecznych
Numer ogłoszenia: 333561 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski , ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, faks 032 2625032, 2956700.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup iluminacji świątecznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest zakup iluminacji świątecznych oraz ich dostawa do siedziby Zamawiającego na adres wskazany w pkt. 1 SIWZ. 2) Dostawca winien określić całkowity koszt wykonania zamówienia wraz z transportem, dostawą, serwisowaniem w okresie gwarancji. 3) Dostawa jednorazowa wszystkich elementów zgodnie z przedmiotem zamówienia. 4) Dostawca w okresie rękojmi i gwarancji w przypadku zgłoszenia przez Zamawiającego awarii elementu lub całego symbolu iluminacji świątecznej, jest zobowiązany w terminie 48 godzin od powiadomienia go o awarii (pismem, faksem, telefonicznie) do jej usunięcia. W przypadku awarii, której nie można będzie usunąć w wyznaczonym czasie, Dostawca na ten czas zapewni inny element (cały symbol) o wymiarach, kształcie, parametrach jak uszkodzony element-symbol. Koszty dojazdu, dostarczenia uszkodzonego urządzenia do serwisu, jego ponowny montaż w okresie gwarancji ponosi Dostawca. Dostawca wystawi jedną fakturę po zakończeniu realizacji całego zamówienia. Podstawą do wystawienia faktury będzie podpisanie protokołów odbioru całego przedmiotu zamówienia. Zamawiający zapłaci fakturę w terminie do 30 dni od jej dostarczenia do Zamawiającego. 5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia. Przedmiotem dostawy są fabrycznie nowe elementy iluminacji świątecznych zgodnie z poniższym wykazem. Dostawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot umowy, składający się z elementów iluminacji świątecznych. Elementy iluminacji świątecznych mają prezentować zróżnicowane symbole świąt Bożego Narodzenia (przedstawiające symbol mikołaja, choinki, gwiazdy, bombki, renifera.). A. Symbole iluminacji świątecznych, składające się z elementów słupowych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 1,40 m, szerokość 1,0 m, przypominające kształtem choinkę i gałązkę choinki - po 20 sztuk każdego symbolu - łącznie 40 sztuk. B. Symbole iluminacji świątecznych, składające się z elementów słupowych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 1,80 m, szerokość 1,10 m, przypominające kształtem symbol świąt: mikołaja - 3 szt.; dzwonek - 2 szt.; bombkę - 2 szt.; gwiazdę - 3 szt.- łącznie 10 sztuk. C. Symbole iluminacji świątecznych, składające się z elementów słupowych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 1,0 m, szerokość 1,0 m, przypominające kształtem zwierzątko bożonarodzeniowe - renifer - 40 sztuk. D. Symbole iluminacji świątecznych, składające się z elementów słupowych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 1,60 m, szerokość 1,40 m, przypominające kształtem symbol świąt - mikołaja, dzwonek, bombkę, gwiazdę - po 5 sztuk każdego symbolu - łącznie 20 sztuk. E. Symbole iluminacji świątecznych, składające się z elementów słupowych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 1,70 m, szerokość 2,0 m, przypominające kształtem symbol świąt - mikołaja - 2 szt.; dzwonek - 3 szt.; bombkę - 3 szt.; gwiazdę - 2 szt. - łącznie 10 sztuk. F. Symbole iluminacji świątecznych, składające się z elementów słupowych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 3,90 m, szerokość 1,60 m, przypominające kształtem symbol świąt - mikołaja - 3 szt.; dzwonek - 3 szt.; bombkę - 2 szt.; gwiazdę - 2 szt. - łącznie 10 sztuk. G. Symbole iluminacji świątecznych, składających się z elementów słupowych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 1,40 m, szerokość 1,0 m, przypominające kształtem symbol świąt np. mikołaja, dzwonek, bombkę, gwiazdę - po 10 sztuk każdego symbolu - łącznie 40 sztuk. H. Symbole iluminacji świątecznych, składających się z elementów linowo-elewacyjnych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 1,30 m, szerokość 6,0 m, w kształcie napisu - Do siego roku; - Szczęśliwego nowego roku - po jednej sztuce- łącznie 2 szt. I. Symbole iluminacji świątecznych, składających się z elementów słupowych z wypełnieniem o wymiarach: wysokość 1,60 m, szerokość 1,30 m, przypominające kształtem symbol świąt - mikołaja - 9 szt.; dzwonek - 7 szt.; bombkę - 7 szt.; gwiazdę - 7 szt. - łącznie 30 sztuk. J. Wyłącznik nadmiarowo- prądowy typu S 301 B-6 A: 300 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.50.00.00 - Urządzenia oświetleniowe i lampy elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Uwaga: Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu (formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia (merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z ofertą: oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające (spełnienie tych warunków)dokumenty - według formuły; -spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia, w oparciu o które Zamawiający dokona oceny spełnia warunków: 1. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Pzp: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną w formie oryginału bądź kserokopii poświadczonej notarialnie. 1.2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w Art. 22 ust. 1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy -wzór oświadczenia- Załącznik nr 3 do SIWZ- wskazana data podpisania oświadczenia. 2. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2.1. Wykaz 2 wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, każda o wartości minimum 70.000,00 zł, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - Załącznik nr 4 SIWZ - wskazana data podpisania wykazu. Przez dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć dostawy należycie wykonane na rzecz innych Zamawiających. 2.2. Dokumenty potwierdzające, że dostawy, o których mowa w punkcie 9.2.1 SIWZ zostały wykonane należycie (np. 2 referencje). 3. W celu potwierdzenia, iż Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 3.1. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument, potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej. 4. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca przedłoży wraz z ofertą próbki. 4.1. Próbki w postaci symboli świątecznych składające się z: a). elementów słupowych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 1,40m do 1,60m, szerokość 1,0 m do 1,20m, przypominające kształtem choinkę i gałązkę choinki - po 1 sztuce każdego symbolu. b). elementów słupowych z węży świetlnych o wymiarach: wysokość 1,80m do 2,0m, szerokość 1,10 do 1,30m, przypominające kształtem symbol świąt: mikołaja, dzwonek, bombkę, gwiazdę - po 1sztuce każdego symbolu. Próbki zostaną poddane ocenie: jakość (sposobu i solidności wykonania), estetyka. Ponad to do oferty należy załączyć: 9.5. Wypełniony formularz ofertowy - Załącznik nr 1 do SIWZ - wskazana data podpisania formularza. 9.6. Wypełniony formularz cenowy - Załącznik nr 2 do SIWZ - wskazana data podpisania formularza. Uwaga: 1. Wykonawca dostarczy Zamawiającemu przedmiot zamówienia nie gorszy niż próbki złożone przez Wykonawcę wraz z ofertą. Złożone wraz z ofertą próbki za zgodą Wykonawcy mogą być zaliczone w poczet przyszłej dostawy. Zamawiający zwraca Wykonawcom, których oferty nie zostały wybrane, na ich wniosek, złożone próbki - art. 97 ust 2 Ustawy. 2. Zamawiający dopuszcza złożenie próbek w postaci symboli świątecznych o wymiarach w przedziale podanym w pkt. 9.4.1. ppkt. a) i b) SIWZ, zastrzegając, że pozostałe elementy dostarczane przez Wykonawcę realizującego Umowę muszą mieć wymiary zgodne z opisem przedmiotu zamówienia pkt. 3 SIWZ. Uwagi: 1. Złożone dokumenty winny być zgodne z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 2. Wykonawca składa oświadczenia i dokumenty przetargowe pod odpowiedzialnością karną (dotyczącą składania nieprawdziwych zeznań i oświadczeń) wynikającą z art. 297 Kodeksu Karnego. W razie stwierdzenia, że złożone przez wykonawcę lub wykonawcę informacje są nieprawdziwe Zamawiający zgodnie z dyspozycją art. 304 k.p.k. - zawiadomi o tym fakcie właściwy organ ścigania..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Jakość (sposób wykonania) - 30
- 3 - Estetyka - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Wydział Komunikacji i Drogownictwa pok. 319 -III piętro..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Dąbrowie Górniczej ul. Graniczna 21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, Wydział Komunikacji i Drogownictwa pok. 318 /III piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spełniać warunki udziału w postępowaniu określone w pkt. 8 SIWZ, przy czym w przypadku wymogów dot. potencjału ekonomicznego i doświadczenia realizacyjnego wystarczające jest łączne ich spełnianie. 2. Dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 9.1.1 oraz 9.1.3 SIWZ Wykonawcy składają odrębnie, natomiast w pkt 9.2.1; 9.2.2; 9.3.1; 9.4.1. - ( a, b),; 9.5; 9.6, SIWZ łącznie, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 9.1.2. SIWZ winno zostać podpisane wspólnie - na jednym druku - przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. W przypadku dokumentu wymienionego w pkt 9.3.1. SIWZ Zamawiający dopuszcza także możliwość złożenia jednej wspólnej polisy. 3. Ponadto ww. Wykonawcy ustanawiają Pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - pełnomocnictwo musi być dołączone do oferty. 4. Pełnomocnictwo winno być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej przez notariusza. 5. Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy..
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- "Całodobowa eksploatacja i bieżące utrzymanie sieci kanalizacji deszczowej znajdującej się na terenie gminy Dąbrowa Górnicza"
- "Pogoria I - Rewitalizacja, modernizacja, rozkwit" - zaprojektuj i wybuduj.
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyłonienie Wykonawcy na wykonanie etapu I wymiany instalacji oświetlenia podstawowego i awaryjnego na oświetlenie ledowe w budynku Instytutu Psychologii UJ przy ul. Ingardena 6 w Krakowie.
- Dostawa sprzętu, materiałów i środków niezbędnych do działań w zakresie ochrony ludności i obrony cywilnej
- ZZP.260.1.43.2025 - Dostawa materiałów elektrycznych na potrzeby MOSiR "Bystrzyca" w Lublinie Sp. z o.o., wg. zad. 1-5.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





