eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard SzczecińskiDostawa w formie leasingu operacyjnego Aeratora (przerzucarki) pryzm materiałów organicznych typ PK-WOM-1630.



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Stargard Szczeciński: Dostawa w formie leasingu operacyjnego Aeratora (przerzucarki) pryzm materiałów organicznych typ PK-WOM-1630.
Numer ogłoszenia: 333556 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. , ul. Okrzei 6, 73-110 Stargard Szczeciński, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 5771274, faks 091 5772128.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpgk.stargard.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa w formie leasingu operacyjnego Aeratora (przerzucarki) pryzm materiałów organicznych typ PK-WOM-1630..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego Aeratora (przerzucarki) pryzm materiałów organicznych - typ PK-WOM-1630 parametry techniczne: - szerokość formowania pryzmy: - 3 000 mm; - wysokość formowania pryzmy: - do 1 500 mm; - napęd: - WOM 540 ogr-min.; - prędkość robocza: - od 200 do 1000 m-h; - prędkość transportowa: - 20 km-h; - masa całkowita: - od 1 150 kg do 1 250 kg; - wyposażenie maszyny w hydrauliczny układ regulacji wysokości, zasilany z hydrauliki ciągnika. 1.1. Zapewnienie finansowania w formie leasingu operacyjnego na poniższych zasadach: a) czynsz inicjalny (opłata wstępna): 10 procent wartości transakcji netto + VAT płatny w ciągu 14 dni od daty protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy, b) 36 - miesięcznych rat leasingowych płatnych każdorazowo do 25-go dnia każdego miesiąca, począwszy od miesiąca następnego po miesiącu, w którym dokonano protokolarnego odbioru końcowego przedmiotu umowy c) wartość resztowa (wykup): 1 procent wartości przedmiotu zamówienia - netto + VAT płatny w ciągu 30 dni od daty ostatniej 36-raty leasingowej; d) rata leasingowa winna zawierać w sobie wszelkie koszty związane z realizacją umowy leasingu tj. prowizje, opłaty manipulacyjne, koszt ubezpieczenia OC. e) oferta bez dodatkowych produktów finansowych Zapłata czynszu inicjalnego, rat leasingowych i kwoty wykupu przedmiotu zamówienia wyczerpuje wszelkie zobowiązania pieniężne Zamawiającego wobec Wykonawcy z tytułu należytego wykonania umowy leasingu. 1.2. Wszyscy Wykonawcy do złożonej oferty powinni dołączyć parametry techniczne oferowanego przedmiotu zamówienia. 2. Warunki i wymagania dotyczące zamówienia. 2.1 Dostarczone przedmiot zamówienia powinien być fabrycznie nowy. 2.2 Wykonawca dostawy udzieli zamawiającemu gwarancji jakości na dostarczony przedmiot zamówienia na okres co najmniej 24 m-cy 2.3 Maksymalny czas przystąpienia do usuwania awarii w okresie gwarancyjnym do 5 dni roboczych od zgłoszenia awarii za pośrednictwem faksu. W okresie gwarancyjnym wszelkie koszty związane z usunięciem awarii ponosi Wykonawca przedmiotu zamówienia. 2.4 Okresowe przeglądy gwarancyjne odbywać się będą na koszt Wykonawcy, przez cały okres gwarancji tj. min 24 - m-ce. Częstotliwość wykonywania przeglądów gwarancyjnych zgodna z zaleceniami producenta i instrukcją obsługi. 2.5 Wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, ponosi Wykonawca. 2.6 Przeszkolenie obsługi przedmiotu zamówienia. 2.7 Zapewnienie w dniu dostawy kompletnej dokumentacji przedmiotu zamówienia. 2.8. Przygotowanie w dniu dostawy instrukcji obsługi w języku polskim: technologicznej i bhp z uwzględnieniem zapobiegania awariom i usuwani skutków awarii. 2.9 Każdy oferent może złożyć tylko jedną ofertę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.40.00 - (3) Usługi leasingu finansowego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 42.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przez zamawiającego w swz. 2. Potwierdzeniem spełnienia warunku, o których mowa w ust. 1 będzie załączenie do oferty dokumentu wymaganego w § 6 swz..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać także aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgk.stargard.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Okrzei 6, pok nr 1, cena 50 złotych brutto..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 13:00, miejsce: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, 73-110 Stargard Szczeciński, ul. Stefana Okrzei 6, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.