eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Mikołów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-26

Mikołów: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Mikołów
Numer ogłoszenia: 333421 - 2008; data zamieszczenia: 26.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Mikołów , ul. Rynek 16, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 032 3248500, faks 032 3248400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mikolow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Mikołów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej dla Gminy Mikołów. Część 1 Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mikołów. Sumaryczna moc zamówiona ok. 875 kW, ilość punktów poboru mocy 129 szt. (w tym 6 szt. punktów rozliczanych ryczałtowo). Całkowite zyżycie energii 2 946 120,00 kWh na podstawie ubiegłego roku w tym: Taryfa C 11 całodobowa - 171 718,00 kWh, dzienna C 12b - 950 284,00 kWh, nocna - 1 811 288,00 kWh Ryczałt R - 12 830 kWh. Zbiorcze zestawienie punktów poboru energii (Zał. nr 1) Część 2 Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania niżej wymienionych obiektów: a) budynku Urzędu Miasta Mikołów, Rynek 16 b) budynku Urzędu Miasta Mikołów, ul. K. Miarki (zasilanie drugostronne) c) budynku Straży Miejskiej ul. K. Miarki 16 d) Straży Miejskiej, ul. K. Miarki 16 - garaż e) monitoring - 3 kamery na terenie miasta według szczegółowego wykazu zawierającego parametry techniczne.(Zał. nr 1A) Sumaryczna moc zamówiona - 60,7 kWh Roczne zużycie energii za 2007 r. - 95915 kWh w tym: Taryfa C 11 całodobowa - 95376 kWh Taryfa G 11 całodobowa - 14 kWh Ryczałt - 525 kWh Przewidywane zużycie energii za 2008 r. - 103425,50 kWh w tym: Taryfa C11 całodobowa - 102836,00 kWh Taryfa G 11 całodobowa - 14,50 kWh Ryczałt - 575 kWh.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93.10.00.0 - Elektryczność .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Dla części zamówienia opisanej w pkt 3.1 siwz zamawiający żąda wadium w kwocie 11000,00 zł Dla części zamówienia opisanej w pkt 3.2 siwz zamawiający nie żąda wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 cyt. ustawy. 2. Posiadają zawartą Generalną Umowę Dystrybucyjną pomiędzy Sprzedawcą a OSD Vattenfall Distribution Poland S.A. - (przynajmniej do 31.12.2009 r.) 3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Zamawiający ocenia spełnianie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o ofertę wykonawcy, która musi zawierać wszystkie oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełniane warunków udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełniania warunku wymienionego w pkt. 1 wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualną koncesję na obrót energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki; c) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 cyt. ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 cyt. ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełniania warunku wymienionego w pkt 4 wykonawcy zobowiązani są przedłożyć: a) aktualną informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - min. 400 000,00 zł - wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; (dotyczy wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia opisanego w pkt. 3.1 siwz ) 9.2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg zał. Nr 2 do siwz).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mikolow.um.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Urząd Miasta Mikołów, Rynek 16, 43-190 Mikołów, pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mikołów..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania oświetlenia ulicznego na terenie Gminy Mikołów. Sumaryczna moc zamówiona ok. 875 kW, ilość punktów poboru mocy 129 szt. (w tym 6 szt. punktów rozliczanych ryczałtowo). Całkowite zyżycie energii 2 946 120,00 kWh na podstawie ubiegłego roku w tym: Taryfa C 11 całodobowa - 171 718,00 kWh, dzienna C 12b - 950 284,00 kWh, nocna - 1 811 288,00 kWh Ryczałt R - 12 830 kWh. Zbiorcze zestawienie punktów poboru energii (Zał. nr 1).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania niżej wymienionych obiektów: a) budynku Urzędu Miasta Mikołów, Rynek 16 b) budynku Urzędu Miasta Mikołów, ul. K. Miarki (zasilanie drugostronne) c) budynku Straży Miejskiej ul. K. Miarki 16 d) Straży Miejskiej, ul. K. Miarki 16 - garaż e) monitoring - 3 kamery na terenie miasta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb zasilania niżej wymienionych obiektów: a) budynku Urzędu Miasta Mikołów, Rynek 16 b) budynku Urzędu Miasta Mikołów, ul. K. Miarki (zasilanie drugostronne) c) budynku Straży Miejskiej ul. K. Miarki 16 d) Straży Miejskiej, ul. K. Miarki 16 - garaż e) monitoring - 3 kamery na terenie miasta według szczegółowego wykazu zawierającego parametry techniczne.(Zał. nr 1A) Sumaryczna moc zamówiona - 60,7 kWh Roczne zużycie energii za 2007 r. - 95915 kWh w tym: Taryfa C 11 całodobowa - 95376 kWh Taryfa G 11 całodobowa - 14 kWh Ryczałt - 525 kWh Przewidywane zużycie energii za 2008 r. - 103425,50 kWh w tym: Taryfa C11 całodobowa - 102836,00 kWh Taryfa G 11 całodobowa - 14,50 kWh Ryczałt - 575 kWh.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.31.00.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.