Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-19
Rybnik: Odbiór odpadów do utylizacji.
Numer ogłoszenia: 33339 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne, ul. Jankowicka 41 B, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, tel. 0-32 4329540, fax 0-32 4329550.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rsk.rsi.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór odpadów do utylizacji..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 zadania: Zadanie nr 1: Odbiór do utylizacji odpadów: Odpady z remontów i przebudowy dróg w ilości do 1 600 ton - kod odpadu 170181 Zadanie nr 2: Odbiór do utylizacji odpadów: Asfalt inny niż wymieniony w 17 03 01 w ilości do 1 400 ton - kod odpadu 170302 Zamawiający dopuszcza transport własny odpadów ujętych w zadaniu 1 i 2 do 30 km od granic miasta Rybnika w godzinach 6:00-18:00. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.10.00.00 - Usługi gromadzenia i utylizacji odpadów i nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.40.00.00 - Usługi utylizacji nieczystości .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia (art.23 Pzp) Podmioty występujące wspólnie muszą ustanowić i wskazać Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego (zgodnie z art. 23 ust.2 Pzp). W przypadku oferty składanej przez konsorcjum, Zamawiający, dokonując oceny, czy konsorcjum spełnia wymagania określone w SIWZ, uwzględni uprawnienia, posiadaną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny, personel oraz sytuację ekonomiczną i finansową członków konsorcjum - wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane. Do oferty powinny zostać załączone dokumenty wskazane w punkcie V ppkt od 1-3 SIWZ, przygotowane odrębnie w odniesieniu do każdego z członków konsorcjum. Wszyscy partnerzy będą ponosić odpowiedzialność solidarną za wykonanie Umowy zgodnie z jej postanowieniami. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty konsorcjum. Ocena spełniania warunków nastąpi w oparciu o dołączone do oferty dokumenty na zasadzie spełnia/ nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny wypis z rejestru lub wypis z ewidencji potwierdzający, że profil działania oferenta odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 3.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym m.in. aktualną decyzję dotyczącą gospodarowania odpadami w zakresie odbioru i utylizacji odpadów ( w zależności od zadania). Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy na każdej zapisanej stronie. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia wykonawczego do ustawy Pzp w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. Dz..U. Nr 87, poz. 605)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rsk.rsi.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Jankowicka 41 B 44 - 200 Rybnik.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2008 godzina 11:00, miejsce: Miasto Rybnik - Rybnickie Służby Komunalne ul. Jankowicka 41 B 44 - 200 Rybnik pok. nr 14..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1: Odbiór do utylizacji odpadów: Odpady z remontów i przebudowy dróg w ilości do 1 600 ton - kod odpadu 170181.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odbiór do utylizacji odpadów: Odpady z remontów i przebudowy dróg w ilości do 1 600 ton - kod odpadu 170181. Zamawiający dopuszcza transport własny odpadów do 30 km od granic miasta Rybnika w godzinach 6:00-18:00. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2: Odbiór do utylizacji odpadów: Asfalt inny niż wymieniony w 17 03 01 w ilości do 1 400 ton - kod odpadu 170302..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2: Odbiór do utylizacji odpadów: Asfalt inny niż wymieniony w 17 03 01 w ilości do 1 400 ton - kod odpadu 170302. Zamawiający dopuszcza transport własny odpadów do 30 km od granic miasta Rybnika w godzinach 6:00-18:00. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia ilości przedmiotu zamówienia..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.10.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Zakup wraz z dostawą i wniesieniem stołów i krzeseł do Urban Labu w Rybniku w związku z realizacją projektu "Rybnik - w kierunku zielonej przyszłości"
- Szkoła Podstawowa nr 18 - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Rybniku"
- Przystosowanie budynku Zespołu Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Rybniku do potrzeb osób niepełnosprawnych
- Szkoła Podstawowa nr 36 - termomodernizacja budynku wraz z robotami towarzyszącymi w ramach zadania "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Rybniku"
- Zapewnienie subskrypcji systemu Office 365 EntE1 User (nr kat. AAU-55923, dawniej AAA-04151) dla 120 użytkowników, wersja z Teams
- Budowa pomp ciepła oraz instalacji fotowoltaicznych wraz z magazynami energii w budynkach OSP Popielów i OSP Boguszowice
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport oraz unieszkodliwienie nieczystości płynnych z nieruchomości zarządzanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Targówek m.st. Warszawy
- Usługi odbioru, wywozu, utylizacji, zagospodarowania odpadów stałych oraz nieczystości płynnych pochodzących z obiektów Akademii Pożarniczej
- Bieżące utrzymanie szaletów kontenerowych
więcej: Usługi utylizacji nieczystości »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





