eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa manekinów i trenażerów do szkoleń urazowych oraz manekinów i trenażerów do resuscytacji dla Zakładu Medycyny Katastrof i Pomocy Doraźnej UJ CM w Krakowie. DZP/CM/242/3-149/ZP/13.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-01-29

Kraków: Dostawa manekinów i trenażerów do szkoleń urazowych oraz manekinów i trenażerów do resuscytacji dla Zakładu Medycyny Katastrof i Pomocy Doraźnej UJ CM w Krakowie. DZP/CM/242/3-149/ZP/13.
Numer ogłoszenia: 33334 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 487926 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Jagielloński Collegium Medicum, ul. Św. Anny 12, 31-008 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 433 27 29, faks 12 433 27 29.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa manekinów i trenażerów do szkoleń urazowych oraz manekinów i trenażerów do resuscytacji dla Zakładu Medycyny Katastrof i Pomocy Doraźnej UJ CM w Krakowie. DZP/CM/242/3-149/ZP/13..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa manekinów i trenażerów do szkoleń urazowych oraz manekinów i trenażerów do resuscytacji dla Zakładu Medycyny Katastrof i Pomocy Doraźnej UJ CM w Krakowie. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części. Funkcje, parametry techniczne oraz warunki wymagane przedmiotu zamówienia określa Załącznik nr 2 do SIWZ. 3.1 Oferowany przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz pochodzić z bieżącej produkcji nie starszej niż z 2013 r. oraz musi posiadać certyfikat CE lub deklarację zgodności zgodnie z obowiązującymi przepisami tj. ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych. 3.2 Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1. Dostawę wraz z uruchomieniem u Użytkownika. 2. Przeprowadzenie 1-dniowego szkolenia (min. 8 godzin) dla 6 pracowników. 3. Dostarczenie instrukcji obsługi w języku polskim (w wersji papierowej). 4. Udzielenie gwarancji obejmującej wszystkie koszty związane z usunięciem wady, na okres min. 24 miesięcy, licząc od protokolarnej daty przekazania przedmiotu zamówienia do eksploatacji. 5. Autoryzowany serwis producenta w czasie trwania okresu gwarancji. 6. Świadczenie serwisu gwarancyjnego w okresie gwarancji: a) czas reakcji serwisu do 24 godzin od momentu wysłania faksu lub maila z informacją o usterce; b) wymagany termin naprawy usterki wynosi 14 dni kalendarzowych od chwili zgłoszenia usterki. W przypadku braku możliwości dokonania naprawy w tym terminie, Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia na czas naprawy zastępczego urządzenia lub jego elementu o parametrach nie gorszych niż urządzenie/element naprawiany. c) w przypadku trzykrotnej naprawy urządzenia/tego samego elementu, a także gdy sumaryczny czas naprawy przekroczy trzy miesiące w okresie gwarancji, Wykonawca zobowiązany jest do wymiany urządzenia lub jego elementu na nowy na własny koszt..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.11.21.00 - Manekiny do ćwiczeń na wypadek sytuacji awaryjnych 33.18.21.00 - Defibrylatory .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Cześć 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LMP Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, ul. Kolista 25, 40-486 Katowicach, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56399,70 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 79600,00

  • Oferta z najniższą ceną: 79600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 83479,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BiaMediTek Sp. z o. o., ul. Składowa 12, 15-399 Białystok, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113680,29 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 101304,00

  • Oferta z najniższą ceną: 101304,00 / Oferta z najwyższą ceną: 101304,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.