eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości Urzędu Miejskiego w Białymstoku w okresie od 01 października 2012 r. do 30 czerwca 2013 r. - z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, makulatura) - wraz z dostawą pojemników oraz odbiór odpadów niebezpiecznych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-06

Białystok: Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości Urzędu Miejskiego w Białymstoku w okresie od 01 października 2012 r. do 30 czerwca 2013 r. - z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, makulatura) - wraz z dostawą pojemników oraz odbiór odpadów niebezpiecznych
Numer ogłoszenia: 333326 - 2012; data zamieszczenia: 06.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Białystok , ul. Słonimska 1, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 869 60 02, faks 085 869 62 65.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości Urzędu Miejskiego w Białymstoku w okresie od 01 października 2012 r. do 30 czerwca 2013 r. - z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, makulatura) - wraz z dostawą pojemników oraz odbiór odpadów niebezpiecznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usługi odbioru odpadów komunalnych z nieruchomości Urzędu Miejskiego w Białymstoku w okresie od 01 października 2012 r. do 30 czerwca 2013 r. - z uwzględnieniem odpadów pochodzących z selektywnej zbiórki (szkło, plastik, makulatura) - wraz z dostawą pojemników oraz odbiór odpadów niebezpiecznych. 2. Wykaz obiektów objętych wywozem odpadów komunalnych, rodzaj pojemników, ilość i częstotliwość ich wywozu: Lp Adres obiektu UM w Białymstoku Rodzaj pojemników/ kontenerów (pojemność) Ilość Częstotliwość wywozu 1. ul. Słonimska 2/2 pojemniki o poj.1,1 m3 1 39 x (1 x w tygodniu) poj.1,1m3 na odpady segregowane (papier)* 1 39 x (1 x w tygodniu) 2. ul. Słonimska 1 kontener zamykany ( 7 m3 ) 1 39 x (1 x w tygodniu) Kpl trzech pojemników (1,1 m3 każdy) na odpady segregowane (papier, szkło, plastik)* 1 kpl (3 szt) 39 x (1 x w tygodniu) Dwa razy w okresie (na zgłoszenie faxem) - odbiór i transport odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne (w tym. zużytego sprzętu komputerowego)- grupy odpadów 15,16,17 i 19 (łącznie w ilości ok. 2,0 ton) 4. ul. Branickiego 9 pojemniki o poj.1,1 m3 2 78 x (2 x w tygodniu) poj.1,1m3 na odpady segregowane (papier)* 1 39 x (1 x w tygodniu) poj.1,1m3na odpady segregowane (plastik) 1 39 x (1 x w tygodniu) 5. ul. Branickiego 3/5 pojemniki o poj.1,1 m3 2 78 x (2 x w tygodniu) poj.1,1m3 na odpady segregowane (papier)* 1 39 x (1 x w tygodniu) poj.1,1m3na odpady segregowane (plastik) 1 39 x (1 x w tygodniu) 6. ul. Bema 60/1 pojemniki o poj.1,1 m3 1 39 x (1 x w tygodniu) 7. ul. Kilińskiego 6** pojemniki o poj.1,1 m3 1 18 x (2 x w miesiącu) poj.1,1m3 na odpady segregowane (szkło) 1 9 x 1 x w miesiącu 8. ul. Składowa 11 pojemniki o poj.1,1 m3 2 78 x (2 x w tygodniu) poj.1,1m3 na odpady segregowane ( papier)* 1 39 x (1 x w tygodniu) poj.1,1m3 na odpady segregowane (plastik) 1 18 x (2 x w miesiącu) Doraźnie - raz w okresie (w uzgodnionym pomiędzy stronami terminie ) pojemnik na odpady wielkogabarytowe * Zamawiający wymaga pełnego (otwierana klapa) dostępu do pojemnika służącego do segregacji odpadów przeznaczonego do zbiórki papieru, ze względu na rodzaj i gabaryty wytwarzanych tego typu odpadów) ** Zamawiający wymaga ,aby pojemniki przeznaczone do używania pod adresem Kilińskiego 6 były zamykane na kłódkę Worki o poj. 160 l (zapewni je Zamawiający) z opadami ulegającymi biodegradacji (trawa, liście) będą występowały sezonowo i będą ustawiane obok pojemników. Przewidywana ilość worków w okresie - 75 szt. 3. Zamawiający wymaga: a) wyposażenia poszczególnych nieruchomości w odpowiednią ilość pojemników na odpady komunalne oraz pojemników do segregacji odpadów w ilości i rodzaju określonych powyżej, b) stałej konserwacji i utrzymywania w sprawności technicznej dostarczonych przez Wykonawcę kontenerów/pojemników, systematycznej ich dezynfekcji oraz utrzymywania czystości wokół nich po usunięciu odpadów, c) w przypadku konieczności - przestawienie kontenerów/pojemników w miejsce wskazane przez Zamawiającego, d) odbioru odpadów komunalnych z pojemników oraz ich przekazania do ZUOK w Hryniewiczach, jak również odbiór odpadów biodegradowalnych składowanych obok pojemników (w workach). 4. Zamawiający wymaga również odbioru i przekazania odpadów wielkogabarytowych i odpadów niebezpiecznych oraz innych niż niebezpieczne (z grupy odpadów 15,16,17,19 - szczegółowo określonych, co do rodzaju, w decyzji nr OSGK.II.7660-41/07 z dnia 28.08.2007r. stanowiącej załącznik Nr 4 do SIWZ) firmom mającym stosowne zezwolenia z zakresu gospodarki odpadami poprzez: a) podstawienie, zgodnie z określoną w Rozdziale I pkt 2 niniejszej SIWZ ilością kontenera do wywozu odpadów wielkogabarytowych (powyżej 0,3 m3), nie później niż 24 godziny od chwili pisemnego zgłoszenia takiej potrzeby przez Zamawiającego, b) odbiór i transport odpadów niebezpiecznych, po uprzednim zgłoszeniu i uzgodnieniu pomiędzy stronami terminu odbioru w ilości określonej w Rozdziale I pkt 2 niniejszej SIWZ. 5. Załadunek, transport oraz rozładunek odpadów będzie wykonywany przy użyciu sprzętu przystosowanego do w/w pojemników. 6. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzania i prowadzenia dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie gospodarki odpadami. Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów potwierdzających przekazanie odpadów na składowisko. Termin udostępnienia dokumentów wskazuje Zamawiający. 7. Wymagania dodatkowe: Termin płatności - okresem rozliczeniowym jest miesiąc kalendarzowy. Należność będzie regulowana w ciągu 30 dni po przedstawieniu faktury wraz z załączonym wykazem ilości pojemników / kontenerów / worków wywiezionych nieczystości z poszczególnych obiektów. Faktury wystawiane będą każdorazowo po wykonaniu miesięcznej usługi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na zasadach określonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, których wartość nie przekroczy 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów 90.52.00.00 - Usługi w zakresie odpadów radioaktywnych, toksycznych, medycznych i niebezpiecznych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnienia powyższego warunku Wykonawca powinien przedłożyć: - zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (wymagane na podstawie zapisów art. 7 ustawy z dnia 13 września 1996 roku o utrzymaniu czystości i porządku w gminach - Dz.U. z 2005r. Nr 236, poz. 2008 ze zm.), - zezwolenie na zbieranie i transport odpadów z grupy 15,16,17,19, (wymienionych w decyzji OSGK.II.7660-41/07 z dnia 28.08.2007 r. stanowiącej załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji), wydane zgodnie z art. 28 ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz.U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 ze zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 1) każdy wykonawca zobowiązany jest złożyć oddzielnie dokumenty określone w Rozdz. III.4.2) tiret 2, 2) każdy z członków konsorcjum powinien posiadać wymagane przepisami prawnymi zezwolenia w stosunku do czynności, które będzie wykonywał w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, dotyczy dokumentów określonych w Rozdz. III.4.1) tiret 1 3) warunki dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej badane będą łącznie 4) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określone w Rozdz. III.4.1) oraz oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia określone w Rozdz. III.4.2) tiret 1 składa pełnomocnik wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu bądź każdy z wykonawców oddzielnie. 2. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Rozdz. III.4.3.1 tiret 1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczacych przedłożonego dokumentu.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialystok.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białymstoku Departament Obsługi Urzędu, ul. Słonimska 1, pokój nr 05.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Białymstoku Departament Obsługi Urzędu, ul. Słonimska 1, pokój nr 03 - sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.