eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KnurówNabór Koordynatorów ds. realizacji zadań w szkole.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-17

Knurów: Nabór Koordynatorów ds. realizacji zadań w szkole.
Numer ogłoszenia: 33331 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych , al. Lipowa 12, 44-196 Knurów, woj. śląskie, tel. 032 2352700, faks 032 2352770.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.knurow.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nabór Koordynatorów ds. realizacji zadań w szkole..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: nabór Koordynatorów ds. realizacji zadań w szkole. Zakres zamówienia obejmuje 11 zadań i dotyczy naboru 11 osób na stanowiska koordynatorów szkolnych do projektu -Mądra głowa skarbem Knurowa-. Czas pracy Koordynatora: 300 godzin podzielonych na 15 części po 20 godzin (15 miesięcy w okresach: od 1 marca 2010 r. do 30 czerwca 2010 r. i od 1 września 2010 do 31 lipca 2011 r.) Zakres prac koordynatora obejmuje m.in.: a) wybór nauczycieli do prowadzenia zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć pedagogiczno- psychologicznych zgodnie z założeniami projektu, b) organizacja i koordynacja zajęć dydaktyczno-wyrównawczych oraz zajęć pedagogiczno-psychologicznych w ramach projektu, c) rekrutacja uczestników projektu, d) współpraca z Biurem projektu, e) dostarczanie wszystkich wymaganych dokumentów, f) bieżący monitoring całości działań w szkole, g) udział w spotkaniach w Biurze Projektu i przygotowywanie sprawozdań z realizacji działań, h) pomoc w ewidencjonowaniu osób biorących udział w projekcie, i) sprawny obieg materiałów dydaktycznych w szkołach, j) sporządzanie Planu Rozwoju Szkoły i realizowanie działań zgodnie z nim, k) promocja i upowszechnienie projektu. Wykonywanie zleconych zadań odbywać się będzie w podległej jednostce przez czas trwania umowy, we wszystkie dni robocze tygodnia to jest od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 17.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje - w uzasadnionych przypadkach - możliwość dokonania zmiany umowy o zamówienie publiczne. Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w przypadku zmiany adresu siedziby Wykonawcy, formy prawnej lub nr rachunku bankowego pod warunkiem, że Wykonawca poinformuje niezwłocznie Zamawiającego o tym fakcie i przedłoży dokumenty potwierdzające te zmiany. Zmiany te zostaną wprowadzone w drodze aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.knurow.edu.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.02.2010 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zespół Jednostek Oświatowych Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów pokój 319.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiotowy Projekt jest dofinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX - Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Poddziałanie 9.1.2. -Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE 1 - Koordynator ds. realizacji zadań w szkole Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas pracy Koordynatora: 300 godzin podzielonych na 15 części po 20 godzin (15 miesięcy w okresach: od 1 marca 2010 r. do 30 czerwca 2010 r. i od 1 września 2010 do 31 lipca 2011 r.) Miejsce pracy: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 1 w Knurowie ul. A. Słoniny 1 44-190 Knurów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE 2 - Koordynator ds. realizacji zadań w szkole Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas pracy Koordynatora: 300 godzin podzielonych na 15 części po 20 godzin (15 miesięcy w okresach: od 1 marca 2010 r. do 30 czerwca 2010 r. i od 1 września 2010 do 31 lipca 2011 r.) Miejsce pracy: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 2 w Knurowie ul. T.W.Wilsona 22 44-190 Knurów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE 3 - Koordynator ds. realizacji zadań w szkole Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas pracy Koordynatora: 300 godzin podzielonych na 15 części po 20 godzin (15 miesięcy w okresach: od 1 marca 2010 r. do 30 czerwca 2010 r. i od 1 września 2010 do 31 lipca 2011 r.) Miejsce pracy: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 3 w Knurowie ul. F.Michalskiego 27 44-193 Knurów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE 4 - Koordynator ds. realizacji zadań w szkole Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas pracy Koordynatora: 300 godzin podzielonych na 15 części po 20 godzin (15 miesięcy w okresach: od 1 marca 2010 r. do 30 czerwca 2010 r. i od 1 września 2010 do 31 lipca 2011 r.) Miejsce pracy: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 4 w Knurowie ul. J. Kilińskiego 6 44-193 Knurów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE 5 - Koordynator ds. realizacji zadań w szkole Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas pracy Koordynatora: 300 godzin podzielonych na 15 części po 20 godzin (15 miesięcy w okresach: od 1 marca 2010 r. do 30 czerwca 2010 r. i od 1 września 2010 do 31 lipca 2011 r.) Miejsce pracy: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 6 w Knurowie ul. S. Batorego 5 44-194 Knurów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE 6 - Koordynator ds. realizacji zadań w szkole Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas pracy Koordynatora: 300 godzin podzielonych na 15 części po 20 godzin (15 miesięcy w okresach: od 1 marca 2010 r. do 30 czerwca 2010 r. i od 1 września 2010 do 31 lipca 2011 r.) Miejsce pracy: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 7 w Knurowie ul. Jedności Narodowej 5 44-194 Knurów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE 7 - Koordynator ds. realizacji zadań w szkole Miejskiej Szkoły Podstawowej Nr 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas pracy Koordynatora: 300 godzin podzielonych na 15 części po 20 godzin (15 miesięcy w okresach: od 1 marca 2010 r. do 30 czerwca 2010 r. i od 1 września 2010 do 31 lipca 2011 r.) Miejsce pracy: Miejska Szkoła Podstawowa Nr 9 w Knurowie ul. Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: ZADANIE 8 - Koordynator ds. realizacji zadań w szkole Miejskiego Gimnazjum Nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas pracy Koordynatora: 300 godzin podzielonych na 15 części po 20 godzin (15 miesięcy w okresach: od 1 marca 2010 r. do 30 czerwca 2010 r. i od 1 września 2010 do 31 lipca 2011 r.) Miejsce pracy: Miejskie Gimnazjum Nr 1 w Knurowie ul. Ks. A. Koziełka 7 44-190 Knurów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: ZADANIE 9 - Koordynator ds. realizacji zadań w szkole Miejskiego Gimnazjum Nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas pracy Koordynatora: 300 godzin podzielonych na 15 części po 20 godzin (15 miesięcy w okresach: od 1 marca 2010 r. do 30 czerwca 2010 r. i od 1 września 2010 do 31 lipca 2011 r.) Miejsce pracy: Miejskie Gimnazjum Nr 2 w Knurowie ul. S. Batorego 7 44-194 Knurów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: ZADANIE 10 - Koordynator ds. realizacji zadań w szkole Miejskiego Gimnazjum Nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas pracy Koordynatora: 300 godzin podzielonych na 15 części po 20 godzin (15 miesięcy w okresach: od 1 marca 2010 r. do 30 czerwca 2010 r. i od 1 września 2010 do 31 lipca 2011 r.) Miejsce pracy: Miejskie Gimnazjum Nr 2 w Knurowie ul. Aleja Lipowa 12 44-196 Knurów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: ZADANIE 11 - Koordynator ds. realizacji zadań w szkole Miejskiego Gimnazjum Nr 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czas pracy Koordynatora: 300 godzin podzielonych na 15 części po 20 godzin (15 miesięcy w okresach: od 1 marca 2010 r. do 30 czerwca 2010 r. i od 1 września 2010 do 31 lipca 2011 r.) Miejsce pracy: Miejskie Gimnazjum Nr 4 w Knurowie ul. J. Kilińskiego 6 44-193 Knurów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 17.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.