eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › dostawa i montaż wyposażenia audio-wizualnego sali wykładowej Katedry Chemii Rolnej (postępowanie powtórzone)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-19

Poznań: dostawa i montaż wyposażenia audio-wizualnego sali wykładowej Katedry Chemii Rolnej (postępowanie powtórzone)
Numer ogłoszenia: 33325 - 2008; data zamieszczenia: 19.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa i montaż wyposażenia audio-wizualnego sali wykładowej Katedry Chemii Rolnej (postępowanie powtórzone).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Projektor-1 szt., ekran projekcyjny zwijany elektrycznie-1 szt., wizualizer - 1 szt., tablice magnetyczne suchościeralne- 3 szt., wzmacniacz mocy - 1 szt., mikrofony bezprzewodowe - 1+1 szt., odtwarzacz DVD -1 szt., głośniki ścienne - 6 szt., przełącznik sygnałów (interfejs w obudowie typu rack) -1 szt., komputer PC - 1 szt., monitor LCD 17 wraz z nakładką dotykową SAW-1 szt., przyłącze stołowe uchylne-1 szt., szafa sprzętowa stojąca-1 szt., uchwyt do projektora-1 szt., ściemniacz -1 szt., system centralnego sterowania całością wyposażenia sali. Minimalne parametry techniczne zostały opisane w Załączniku nr 7 do SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.45.21.00 - Projektory Kod CPV wg słownika 2008: 38.65.21.00 - Projektory Oryginalny kod CPV: 30.23.10.00 - Komputery i drukarki Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) Oryginalny kod CPV: 30.25.10.00 - Komputerowy system sterujący Kod CPV wg słownika 2008: 48.15.10.00 - Komputerowy system sterujący .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych; Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Niespełnienie choćby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 6.2. SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) FORMULARZ OFERTY ZAŁĄCZNIK NR 1(wzór załączono do SIWZ) Oferta musi być sporządzona według wzoru formularza oferty stanowiącego załącznik do niniejszej Specyfikacji 2) Sytuacja podmiotowa wykonawcy ZAŁĄCZNIK NR 2 (wzór załączono do SIWZ) Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru ZAŁĄCZNIK NR 3 (sporządza Wykonawca) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4) Zaświadczenie, iż przedmiot dostawy opowiada normom ZAŁĄCZNIK NR 4 (sporządza Wykonawca) Dokument w postaci oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, ze oferowane urządzenia dostarczone w ramach poszczególnych zadań spełniają normy CE dla urządzeń elektrycznych i posiadają oznakowanie CE -Dokument potwierdzający autoryzację Wykonawcy wystawiony przez producenta na system centralnego sterowania potwierdzający legalność oferowanego oprogramowania sterującego urządzeniami i uprawnienie Wykonawcy do jego instalacji. 5) Protokół z przeprowadzonej wizji lokalnej ZAŁĄCZNIK NR 5 (załączono do SIWZ) Dokument jest potwierdzeniem przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej sali wykładowej, w której Wykonawca ma dokonać montażu urządzeń. Zamawiający udostępni salę w dniach: 21, 22 i 25 lutego 2008 w godzinach 1000-1300. Po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu z pracownikiem Zamawiającego. 6) ZAŁĄCZNIK NR 6 WYKAZ WYKONANYCH DOSTAW (wzór załączono do SIWZ) Wykaz realizacji dostaw o podobnym charakterze (minimum dwie o wartości minimum 80 tys. zł. brutto każda), wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości brutto, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. 7) Opis minimalnych parametrów technicznych sprzętu ZAŁĄCZNIK NR 7 (załączono do SIWZ) Określa minimalne wymagania techniczne - parametry, określone przez Zamawiającego i specyfikację techniczną sprzętu oferowanego przez Wykonawcę. Wykonawca parametry oferowane podaje w formie opisu, podaje typ i producenta każdego z nich. 8) Kalkulacja cenowa ZAŁĄCZNIK NR 8 (załączono do SIWZ) Wykonawca podaje cenę netto i cenę brutto powiększoną o należny podatek VAT skalkulowane dla całości przedmiotu zamówienia wraz z dostawą, montażem, oprogramowaniem i szkoleniem użytkowników. 9) Warunki gwarancji ZAŁĄCZNIK NR 9 ( WZÓR załączono do SIWZ ) Wykonawca musi udzielić minimum 24 miesiące gwarancji na cały dostarczony sprzęt i wykonaną instalację podłączenia i skonfigurowania za pomocą oprogramowania oraz spełnić dodatkowe warunki opisane przez Zamawiającego w treści Załącznika numer 9 oraz dodatkowo 2000 godzin gwarancji na żywotność lampy ( w trybie normal). Zaoferowaną żywotność lampy w ramach gwarancji Wykonawca potwierdza dokumentem w postaci karty katalogowej publikowanej przez producenta projektora w języku polskim (dopuszczalne tłumaczenie). Wykonawca musi spełnić również warunki określone przez Zamawiającego w Załączniku numer 9. 10) Wzór protokołu odbioru urządzeń ZAŁĄCZNIK NR 10 (wzór załączono do SIWZ) Zawiera istotne dla Zamawiającego warunki odbioru sprzętu. Istotne postanowienia umowy ZAŁĄCZNIK NR 11 do SIWZ (wzór załączono do SIWZ) 11) Określa istotne dla stron postanowienia umowy i stanowi integralną część niniejszej Specyfikacji

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.au.poznan.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiajacego, Biuro Zamówień Publicznych, pok. 407. Opłata za wersję papierową SIWZ wynosi 3,48 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.02.2008 godzina 11:30, miejsce: Sekretariat Kancelrza, pok. 304, ul. Wojska Polskiego 28, Poznań..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.