eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › ŚWIADCZENIE PUBLICZNIE DOSTĘPNYCH USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH DLA MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I 36 BIUR POWIATOWYCH AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA NA TERENIE WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-29

Warszawa: ŚWIADCZENIE PUBLICZNIE DOSTĘPNYCH USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH DLA MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I 36 BIUR POWIATOWYCH AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA NA TERENIE WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO
Numer ogłoszenia: 33278 - 2014; data zamieszczenia: 29.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny , Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5365705-06, faks 22 8602842.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Agencja wykonawcza.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE PUBLICZNIE DOSTĘPNYCH USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH DLA MAZOWIECKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO I 36 BIUR POWIATOWYCH AGENCJI RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA NA TERENIE WOJEWÓDZTWA MAZOWIECKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych za pomocą: - 3 traktów cyfrowych ISDN PRA (30 B + D), - 140 traktów ISDN BRA (2B + D), - 100 linii analogowych. 2. Wykonawca od dnia obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania będzie świadczył na rzecz Zamawiającego następujące usługi telekomunikacyjne, polegające na zapewnianiu łączności telefonicznej dla: - 2 traktów cyfrowych ISDN PRA (30 B + D), - 101 traktów ISDN BRA (2B + D), - 76 linii analogowych, będących w dyspozycji Zamawiającego. Wyszczególnienie numerów linii telefonicznych wraz z ich lokalizacjami zostało określone w Załączniku nr 1 do umowy, będącej Załącznikiem nr 7 do SIWZ. 3. Wykonawca w trakcie obowiązywania umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania na wniosek Zamawiającego uruchomi usługi telekomunikacyjne polegające na zapewnianiu łączności telefonicznej dla: - 1 traktu cyfrowego ISDN PRA (30 B + D), - traktów ISDN BRA (2B + D) w ilości maksymalnie do 39 traktów, - linii analogowych w ilości maksymalnie do 24 linii, w lokalizacjach wskazanych przez Zamawiającego, w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia wniosku. 4. Świadczone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia usługi telekomunikacyjne będą obejmowały: a) połączenia lokalne, b) połączenia międzystrefowe, c) połączenia do sieci komórkowych, d) połączenia międzynarodowe. Wszystkie wyżej wymienione rodzaje połączeń i usług muszą dotyczyć również połączeń z innymi operatorami, bez naliczania dodatkowych opłat lub stosowania szczególnych taryfikatorów. 5. Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zapewni: a) zachowanie aktualnych numerów linii Zamawiającego, wraz z wybieraniem bezpośrednim numerów wewnętrznych DDI, b) sekundowe naliczanie czasu realizowanych rozmów telefonicznych, c) zachowanie istniejących wiązek PBX z numerami wiodącymi, d) możliwość bezpłatnych połączeń pomiędzy wszystkimi numerami linii Zamawiającego objętymi niniejszą umową, e) dostarczanie Zamawiającemu w wersji elektronicznej szczegółowych wykazów połączeń (bilingi) nieodpłatnie w terminie 21 dni od zakończenia okresu rozliczeniowego (miesiąca kalendarzowego), f) możliwość - 30 rozmów w jednym czasie dla traktu PRA, - 2 rozmów w jednym czasie dla traktu BRA, g) możliwość przekierowywania połączeń, h) połączenia telefoniczne nie mogą być realizowane za pomocą sieci Internet, i) wszystkie połączenia wychodzące muszą być rozliczane bez opłaty początkowej, połączenie musi być przerwane w momencie rozłączenia się którejkolwiek ze stron, j) Wykonawca musi zapewnić możliwość wykonywania połączeń na numery alarmowe, informacyjne i usługowe (np. 999, 9226) rozliczane w rachunku wybranego w tym postępowaniu Wykonawcy, k) usługa połączeń telefonicznych musi być realizowana przy wykorzystaniu stacjonarnego zakończenia sieci dostarczonego przez Wykonawcę, l) zablokowanie możliwości uzyskiwania połączeń z numerami zaczynającymi się od 020, 030, 040 i 070 - dotyczy wszystkich numerów objętych niniejszym postępowaniem, m) w przypadku planowania przez Zamawiającego zmiany lokalizacji BP lub OR, Wykonawca na wniosek Zamawiającego dokona sprawdzenia możliwości technicznych przeniesienia usług świadczonych w dotychczasowej lokalizacji do wskazanych przez zamawiającego nowych lokalizacji w terminie 30 dni od daty złożenia wniosku, niezależnie od liczby wskazanych do weryfikacji lokali. W przypadku braku warunków technicznych pozwalających na przeniesienie świadczonych usług do nowej lokalizacji, Wykonawca zawrze w odpowiedzi szczegółowe informacje opisujące przyczyny negatywnych warunków technicznych oraz wskaże propozycję rozwiązania alternatywnego, n) w przypadku zmiany lokalizacji Biura Powiatowego Zamawiającego w województwie mazowieckim lub Mazowieckiego Oddziału Zamawiającego - Wykonawca zapewni bezpłatne przeniesienie i uruchomienie świadczonych usług w miejsce wskazane przez Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie 30 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia przez Zamawiającego, pod warunkiem, iż w miejscu tym spełnione są warunki techniczne świadczenia usługi objętej przedmiotem zamówienia lub w przypadku braku możliwości technicznych dotrzymania w/w terminu, zapewni rozwiązanie tymczasowe/zastępcze, umożliwiające normalne funkcjonowanie Zamawiającego w ramach nowej lokalizacji. W przypadku braku warunków technicznych pozwalających na przeniesienie świadczonych usług do nowej lokalizacji Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 30 dni od powiadomienia o zamiarze przeniesienia propozycję rozwiązania alternatywnego wraz ze szczegółową informacją opisującą przyczyny negatywnych warunków technicznych np. dotyczącą braków sieci dostępowej/czy wyposażenia. Dodatkowo Wykonawca w terminie 6 miesięcy od powiadomienia zobowiązany będzie zaplanować i wykonać inwestycję umożliwiającą Zamawiającemu na korzystanie z dotychczasowych usług w nowej lokalizacji. 6. Szczegółowy zakres i warunki wykonywania publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych realizowanych na podstawie zawartej umowy (a nieuregulowanych w niej) zostaną określone w przedstawionym przez Wykonawcę i uprzednio zaakceptowanym przez Zamawiającego /Regulaminie świadczenia usług telekomunikacyjnych/, wydanym na podstawie ustawy Prawo Telekomunikacyjne, który będzie stanowił Załącznik nr 2 do umowy (będącej Załącznikiem nr 7 do SIWZ). 7. Regulamin będzie wiązał Strony w zakresie w jakim nie jest sprzeczny z umową zawartą w wyniku przeprowadzonego postępowania oraz Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 8. Wielkość ruchu podczas jednego okresu rozliczeniowego Zamawiający szacuje na: a) połączenia lokalne: 11 tys. minut, b) połączenia międzystrefowe: 4 tys. minut, c) połączenia do sieci komórkowych: 20 tys. minut, co stanowi 95 % ruchu. Wielkość ruchu pomiędzy wszystkimi numerami linii Zamawiającego objętymi niniejszym zamówieniem nie jest określona i jest traktowana jako łączność awaryjna. Zamawiający dysponuje własną telefonią IP realizującą te połączenia.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 62.20.00.00 - 62.20.00.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych prowadzonego przez Prezesa Urzędu Komunikacji Elektronicznej, zgodnie z zgodnie z art. 10 i 11 ustawy z dnia 16 lipca 2004 r. - Prawo telekomunikacyjne (Dz. U. Nr 171, poz. 1800, z późn. zm.).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje co najmniej dwie główne usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości nie mniejszej niż 400.000,00 zł (czterysta tysięcy złotych) brutto każda oraz załączy dowody potwierdzające, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Zamawiający uznaje za usługi odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia świadczenie publicznie dostępnych usług telekomunikacyjnych w zakresie zapewnienia łączności telefonicznej dla: - minimum 2 traktów ISDN PRA (30 B + D), oraz - minimum 100 traktów ISDN BRA (2 B + D), oraz - minimum 100 linii analogowych, obejmujących: - połączenia lokalne, - połączenia międzystrefowe, - połączenia do sieci komórkowych, - połączenia międzynarodowe.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony poprzez złożenie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca, wykaże, iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 1 000 000,00 zł (słownie: jeden milion złotych).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w rozdziale V ust. 1 SIWZ polega na zasobach innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp, Zamawiający w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów żąda poniższych dokumentów (w oryginale): a) pisemne zobowiązanie tych podmiotów do zrealizowania części zamówienia, zawierające zakres czynności, które te podmioty zobowiązują się wykonać - w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, b) określenie zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, jeśli zakres jest inny niż wymieniony w lit. a) niniejszego ustępu wraz z pisemnym zobowiązaniem tego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy tych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 2. Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, jeżeli nie wynika ono z odpisu z właściwego rejestru (oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa), pełnomocnictwo w sposób jednoznaczny ma określać, do jakich czynności upoważniona jest osoba podpisująca ofertę. Nie dopuszcza się potwierdzenia za zgodność z oryginałem kopii pełnomocnictwa przez pełnomocnika, któremu zostało ono udzielone.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany (poza możliwością zmian nieistotnych) zawartej umowy w trybie art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w następujących przypadkach: a) W przypadku zmiany siedzib poszczególnych Biur Powiatowych w ramach tego samego powiatu. Zamawiający zobowiązuje się do pisemnego powiadomienia Wykonawcy o nowej siedzibie w formie pisemnej. Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia ciągłości w wykonywaniu usług. b) W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawców lub w przypadku powołania się na potencjał podmiotu trzeciego zmiana podwykonawcy lub podmiotu trzeciego będzie wymagała zmiany umowy w formie pisemnej. c) W przypadku zwiększenia lub zmniejszenia stawek podatku od towarów i usług dotyczących przedmiotu zamówienia, w wyniku zmiany Ustawy o podatku od towarów i usług, wynagrodzenie Wykonawcy może ulec odpowiedniemu zwiększeniu bądź zmniejszeniu. Zmiana ta wymaga formy pisemnej. d) W przypadku wydłużenia postępowania przetargowego termin przewidziany na uruchomienie usługi określony w rozdziale IV ust. 2 SIWZ może ulec skróceniu za zgodą Wykonawcy

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.02.2014 godzina 10:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa - Mazowiecki Oddział Regionalny, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa - Kancelaria (pokój nr 241, II piętro).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: I. INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI: 1. Wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia, wyjaśnienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy mogą przekazywać: - pisemnie na adres: AGENCJA RESTRUKTURYZACJI I MODERNIZACJI ROLNICTWA MAZOWIECKI ODDZIAŁ REGIONALNY, Al. Jana Pawła II 70, 00-175 Warszawa [korespondencję dostarczaną osobiście lub za pośrednictwem kuriera należy złożyć również pod wyżej wskazany adres (kancelaria pok. 241)]. - faxem na numer (22) 860 28 42, z zastrzeżeniem ust. 2 niniejszego rozdziału. 2. Forma pisemna - jako jedyna dopuszczalna - zastrzeżona jest dla: - złożenia oferty wraz z załącznikami, - złożenia dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, składanych zarówno jako załączniki do oferty, jak i w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego do uzupełnienia dokumentów, - zmiany lub wycofania oferty. 3. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują dokumenty lub informacje faksem, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 4. Osobami uprawnionymi do kontaktów z Wykonawcami są: - Wioletta Cieślińska - w sprawie procedury przetargowej Tel. (22) 536 57 40 w godzinach: od 8.00 do 15.00, - Magdalena Nasiłowska - w sprawie procedury przetargowej Tel. (22) 536 58 47 w godzinach: od 8.00 do 15.00, - Łukasz Skwarek - w sprawach przedmiotu zamówienia tel. (22) 536-57-43 w godzinach: od 7.30 do 15.00. II. WYMAGANIA DOTYCZĄCE ZABEZPIECZENIA NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY: 1. Warunkiem podpisania umowy jest wniesienie, najpóźniej w dniu podpisania umowy, przez Wykonawcę wyłonionego w postępowaniu, zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 5% wartości brutto umowy. 2. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może zostać wniesione w formach przewidzianych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp. 3. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w pieniądzu, wpłaty należy dokonać na konto Zamawiającego w BGK: 27 1130 1017 0000 3160 0020 0064. Umowa zostanie zawarta, gdy zabezpieczenia należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu znajdzie się na koncie Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie gwarancji i poręczeń przewidzianych w art. 148 ustawy Pzp (oryginały), Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu tych dokumentów.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.