eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krakówremont płyty Rynku Głównego w Krakowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-08

POZYCJA 33277

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Kraków: remont płyty Rynku Głównego w Krakowie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zarząd Dróg i Komunikacji w Krakowie, do kontaktów: Krystyna Adamek, ul. Centralna 53, 31-586 Kraków, woj. małopolskie, tel. (012) 616-75-30, fax (012) 616-74-17, e-mail: krystyna.adamek@zdik.krakow.pl, www.zdik.krakow.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont płyty Rynku Głównego w Krakowie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych płyty Rynku Głównego w Krakowie wraz z budową podziemnych kubatur od strony północnej i południowej Sukiennic. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Kraków. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: zakres określny w SIWZ. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 600.000 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny: wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w wykonywaniu robót w zakresie podobnym do przedmiotu zamówienia w asortymentach podanych poniżej: a)wykonawca musi wykazać, że posiada doświadczenie w wykonywaniu robót w strefie zabytkowej pod nadzorem konserwatorskim, polegających na ułożeniu nawierzchni o powierzchni co najmniej 3000 m2 z kamienia naturalnego, b) ponadto wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w realizacji zamówień w asortymentach podanych poniżej: przebudowa sieci elektroenergetycznych w tym: oświetlenie i iluminacja obiektów zabytkowych,wykonanie robót wodnokanalizacyjnych,wykonanie zieleni. 3.Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; wykonawca musi udokumentować, że dysponuje osobami przewidzianymi do wykonania zamówienia, które posiadają następujące uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi: a. wskazany kierownik robót w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń lub w specjalności drogowej; b. wskazane osoby, które będą kierowały robotami branżowymi w specjalności: instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych; wraz z potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby. 4.Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy). Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia" w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych poniżej. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie nie zaproszeniem wykonawcy do złożenia oferty. II. Dokumenty i oświadczenia jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu 1.Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w niniejszym zamówieniu, jeżeli wymieniona osoba/osoby nie zostały wskazane do reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej. 2.Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony lub potwierdzony "za zgodność z oryginałem" przez urząd wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków. 4.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. 5.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7.Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia obejmujących zakres określony w warunkach udziału w postępowaniu, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8.Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, wraz z kopiami dokumentów potwierdzających posiadanie odpowiednich uprawnień w zakresie przedmiotu zamówienia i potwierdzeniem właściwej izby samorządu zawodowego, że osoba której uprawnienia dotyczą jest wpisana na listę członków tej izby. Wykonawca musi udokumentować posiadanie uprawnień w zakresie określonym w warunkach udziału w postępowaniu. 9.Informację z banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy na kwotę co najmniej 20 mln zł, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie do wniosku winny być załączone ww. dokumenty dla każdego z wykonawców. Dokumenty, o których mowa wyżej mogą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione/upoważnione do reprezentowania wykonawcy.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 6. 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 18.07.2005. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 18.07.2005 godzina 09:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 18.07.2005, godzina 10:00, Zarząd Dróg i Komunikacji w Krakowie, ul. Centralna 53, pok 218.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.