eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SłupcaUsługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-02-13

Słupca: Usługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy
Numer ogłoszenia: 33276 - 2015; data zamieszczenia: 13.02.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 12010 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Słupcy, ul. Traugutta 7, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2752300, faks 063 2752116.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa kompleksowego ubezpieczenia Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Słupcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest ubezpieczenie Zamawiającego w zakresie: Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej podmiotu wykonującego działalność leczniczą, Dobrowolne ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności pozamedycznej i posiadanego mienia, Ubezpieczenie od ognia i innych zdarzeń losowych, Ubezpieczenie szyb i innych przedmiotów od stłuczenia, Ubezpieczenie od kradzieży z włamaniem i rabunku, Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk, Ubezpieczenia komunikacyjne (obowiązkowe ubezpieczenie OC posiadaczy pojazdów mechanicznych, autocasco, następstw nieszczęśliwych wypadków, assistance, autoszyb). Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załącznikach nr 1, 5-8 do niniejszej specyfikacji. Majątek Zamawiającego został określony wg stanu na dzień 31.12.2014r. Zastrzeżenie minimalnego zakresu ochrony Opisane w Załączniku nr 1 warunki ubezpieczenia należy traktować jako minimalne oczekiwania Zamawiającego, to znaczy takie, które nie podlegają ograniczeniu ani wyłączeniu. Jeżeli z warunków ogólnych ubezpieczenia Wykonawcy wynika szerszy zakres ochrony, powinny one być włączone w oczekiwany zakres ubezpieczenia. Płatność składki: Za wszystkie rodzaje ubezpieczeń zawarte w zamówieniu, z wyłączeniem ubezpieczeń komunikacyjnych - składka płatna w czterech kwartalnych, równych ratach za roczny okres ubezpieczenia, z czego I rata płatna co najmniej w ciągu 14 dni od daty przekazania Zamawiającemu prawidłowo wystawionych polis, II rata płatna do 21.05.2015r., III rata płatna do 21.08.2015r., IV rata płatna do 21.11.2015r. Za ubezpieczenia komunikacyjne - składka płatna w dwóch, równych ratach za roczny okres ubezpieczenia określony w polisie indywidualnie dla każdego z pojazdów, z czego I rata płatna w ciągu 14 dni od początku okresu ubezpieczenia, II rata po upływie 6 miesięcy od dnia obowiązywania danej polisy. Wszystkie składki będą płacone w formie przelewu na konto bankowe Wykonawcy. Zamawiający nie przewiduje zmiany formy i terminów płacenia składek. Wybrany Wykonawca zobowiązuje się stosować ustalone warunki ubezpieczeń i taryfy w okresie trwania ochrony ubezpieczeniowej do ubezpieczenia nowych składników majątkowych, z naliczeniem dodatkowej składki w systemie pro rata temporis. W przypadku wystąpienia szkód i powstania wymogu doubezpieczenia z powodu konsumpcji sumy ubezpieczenia, doubezpieczenie po szkodzie będzie następowało według stawek wynikających ze złożonej oferty. Zamawiający zastrzega, że składka ubezpieczeniowa do zapłaty Wykonawcy może zmaleć lub wzrosnąć jedynie w następujących sytuacjach: gdy zmniejszy lub zwiększy się ilość ubezpieczonych składników majątkowych, a ich ilość ma wpływ na wysokość składki, z zastrzeżeniem pozostania stawek taryf ubezpieczeniowych nie wyższych niż zaoferowane w formularzu ofertowym, gdy zmniejszy lub zwiększy się wysokość sum ubezpieczenia w poszczególnych ryzykach, a ich wysokość ma wpływ na wysokość składki, z zastrzeżeniem pozostania stawek taryf ubezpieczeniowych nie wyższych niż zaoferowane w formularzu ofertowym. W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje własnymi pracownikami do wykonywania usług z zakresu realizacji ubezpieczenia komunikacyjnego Assistance, Zamawiający dopuszcza wykonanie tych usług przed podmioty lub osoby związane z Wykonawcą umową cywilno-prawną, lecz w tej sytuacji pełną odpowiedzialność za działalność tych podmiotów lub osób ponosi Wykonawca. Miejsce ubezpieczenia: wszystkie lokalizacje użytkowane i administrowane przez Zamawiającego na terenie RP, łącznie z przemieszczaniem pomiędzy jednostkami - zgodnie z załączonym wykazem adresowym (Załącznik nr 1). Mienie będzie automatycznie obejmowane ochroną w zakresie wynikającym z oferty Wykonawcy także w każdej innej lokalizacji. Postanowienia specjalne: Klauzule dodatkowe - obligatoryjne i fakultatywne zgodnie z treścią wynikającą z Załącznika nr 1..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.51.21.00 - Usługi ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych 66.51.50.00 - Usługi ubezpieczenia od uszkodzenia lub utraty 66.51.54.00 - Usługi ubezpieczenia od skutków żywiołów 66.51.60.00 - Usługi ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej 66.51.61.00 - Usługi ubezpieczenia pojazdów mechanicznych od odpowiedzialności cywilnej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka akcyjna Oddział Regionalny w Gdańsku, ul. Armii Krajowej 116, 81-824 Sopot, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 306000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 247236,00

  • Oferta z najniższą ceną: 247236,00 / Oferta z najwyższą ceną: 247236,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.