eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa ZielonaUdzielenie i obsługa kredytu w wysokości 1.423.000,00 PLN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-09-05

Dąbrowa Zielona: Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 1.423.000,00 PLN
Numer ogłoszenia: 332626 - 2012; data zamieszczenia: 05.09.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Dąbrowa Zielona , Plac Kościuszki 31, 42-265 Dąbrowa Zielona, woj. śląskie, tel. 034 3555018, faks 034 3555052.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: wwwdabrowazielona.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 1.423.000,00 PLN.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest udzielenie i obsługa kredytu w wysokości 1.423.000,00 PLN przeznaczonego na; - sfinansowanie deficytu budżetu w związku z realizacją inwestycji w 2012r p.n: 1/ Zagospodarowanie przestrzeni publicznej w miejscowości Cielętniki poprzez wykonanie placu parkingowego , chodnika , ścieżki rowerowej , odcinka drogi dojazdowej , oraz elementów małej architektury publicznej i zieleni. 2/ Remont i przebudowa funkcjonalna części budynków OSP w miejscowościach Cielętniki , Raczkowice , Święta Anna , Ulesie dla celów społeczno- kulturalnych z przeznaczeniem na świetlicę wiejską. 3/ Remont i przebudowa budynków świetlic wiejskich we wsiach Borowce i Nowa Wieś - Gminy Dąbrowa Zielona. 4/ Remont , przebudowa i zmiana cech funkcjonalnych budynku OSP wraz z zagospodarowaniem przyległego terenu we wsi Dąbek z przeznaczeniem na obiekt turystyczny. 5/ Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej wraz z przebudową Agronomówki na Przedszkole Gminne i Żłobek. Warunki udzielenia kredytu: 1. Kredyt zaciągnięty na pokrycie deficytu budżetu w związku z realizacją inwestycji (wkład własny). 2. Przewidywany termin uruchomienia kredytu w trzech transzach: I transza w kwocie 61.000,00 zł - do 28.09.2012 rok II transza w kwocie 73.000,00 zł - do 31.10.2012 rok III transza w kwocie 1.289.000,00 zł - do 15.12.2012 rok - przewidywany termin uruchomienia I transzy kredytu 28.09.2012r 3. Okres kredytowania - od dnia zawarcia umowy do 31.12.2025 r. 4. Kwota kredytu - 1.423.000,00 PLN 5. Karencja w spłacie kredytu- od uruchomienia kredytu do 30 kwietnia 2013 r. 6. Spłata kapitału: - rok 2013 - 4 raty x 27.400,00 zł w miesiącach: kwiecień , czerwiec październik , grudzień - rok 2014 - 4 raty x 27.400,00 zł w miesiącach: kwiecień , czerwiec , październik , grudzień, - rok 2015 - 4 raty x 27.400,00 zł w miesiącach: kwiecień , czerwiec , październik , grudzień - rok 2016 - 4 raty x 27.400,00 zł w miesiącach: kwiecień , czerwiec , październik , grudzień, - rok 2017 - 4 raty x 27.400,00 zł w miesiącach: kwiecień , czerwiec, październik , grudzień, - rok 2018 - 4 raty x 27.400,00 zł w miesiącach: kwiecień , czerwiec , październik , grudzień, - rok 2019 - 4 raty x 27.400,00 zł w miesiącach: kwiecień , czerwiec październik , grudzień , - rok 2020 - 4 raty x 27.400,00 zł w miesiącach: kwiecień , czerwiec , październik , grudzień, - rok 2021 - 4 raty x 27.400,00 zł w miesiącach: kwiecień , czerwiec , październik , grudzień, - rok 2022 - 4 raty x 27.400,00 zł w miesiącach: kwiecień , czerwiec , październik , grudzień, - rok 2023 - 4 raty x 27.400,00 zł w miesiącach: kwiecień , czerwiec , październik , grudzień, - rok 2024 - 4 raty x 27.400,00 zł w miesiącach: kwiecień , czerwiec , październik , grudzień, - rok 2025 - 3 raty x 27.400,00 zł w miesiącach: kwiecień , czerwiec , październik , 1 rata x 25.600,00 w miesiącu grudniu Dzień miesiąca rozliczeniowego , w którym będzie płacona rata przypada na ostatni dzień miesiąca . W przypadku , gdy termin spłaty raty kredytu upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy , albo nie będącym dniem roboczym , uważa się , że termin spłaty został zachowany , jeżeli spłata kredytu nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. Odsetki naliczane w ratach miesięcznych, liczone od faktycznie wykorzystanych środków 7. Spłata odsetek - okresy miesięczne ( za dzień spłaty odsetek należy przyjąć ostatni dzień miesiąca). W przypadku gdy termin spłaty raty odsetek upływa w dniu ustawowo wolnym od pracy , albo nie będącym dniem roboczym , uważa się , że termin spłaty został zachowany , jeżeli spłata raty odsetek nastąpiła w pierwszym dniu roboczym po terminie spłaty. 8. Oprocentowanie będzie ulegało zmianie w okresie kredytowania wraz ze zmianą WIBOR. 9.W okresie kredytowania będzie zastosowany 1 M WIBOR z ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego obliczanie odsetek na miesiąc bieżący 10. Do celów obliczania oprocentowania przyjmuje się , że rok liczy 365 dni, a miesiąc rzeczywistą ilość dni. 11. Zabezpieczenie - weksel własny in blanco wraz z deklaracją wekslową, 12. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wcześniejszej spłaty całości lub części kredytu wraz z odsetkami bez dodatkowych kosztów, pod warunkiem powiadomienia kredytodawcy z 14 dniowym wyprzedzeniem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2025.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy Prawo zamówień Publicznych. 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia w przypadku jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; t.j. są bankiem w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. Prawo bankowe (tekst jedn.Dz. U. z 2002 r Nr 72, poz 665 z późn. zm.). Ocena spełniania tego warunku nastąpi na podstawie rodzaju prowadzonej działalności wpisanej we właściwym rejestrze.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają wiedzę i doświadczenie związane z przedmiotowym zamówieniem. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy stanowiącego załącznik nr 2 do specyfikacji.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy stanowiącego załącznik nr .2 do specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór umowy o kredyt

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.dabrowazielona.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Plac Kościuszki 31 42-265 Dąbrowa Zielona.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.09.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Plac Kościuszki 31 42-265 Dąbrowa Zielona Punkt Obsługi Interesanta -parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.