eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chodel › Dostawa oleju opałowego dla potrzeb ogrzewania budynku Zespołu Szkół w Ratoszynie w sezonie grzewczym 2011/12.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-12

Chodel: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb ogrzewania budynku Zespołu Szkół w Ratoszynie w sezonie grzewczym 2011/12.
Numer ogłoszenia: 332592 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Ratoszynie , Ratoszyn Drugi 192, 24-350 Chodel, woj. lubelskie, tel. 0-81 8293004, faks 0-81 8293004.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zs.ratoszyn.w.interia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka organizacyjna - szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego dla potrzeb ogrzewania budynku Zespołu Szkół w Ratoszynie w sezonie grzewczym 2011/12..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia publicznego jest dostawa oleju opałowego , oznaczonego we Wspólnym Słowniku Zamówień kodem CPV 09.13.51.00 - Olej opałowy dla potrzeb ogrzewania budynku Zespołu Szkół w Ratoszynie w sezonie grzewczym 2011/2012 - w ilości 36 000 l. Olej opałowy będący przedmiotem dostawy winien mieć parametry określone w Polskiej Normie PN-C-96024:2001. Przetwory naftowe. Oleje opałowe, dal oleju opałowego lekkiego L-1, tj.: 1) gęstość w 150 C, max - 0,860g/m3, 2) wartość opałową, min. - 42,6 MJ/kg, 3) temperatura zapłonu, min. - 56 0C, 4) lepkość kinematyczna w 20 0C, max - 6,00 mm2/s 5) skład frakcyjny: - do 250 0C destyluje, max - 65 % (V/V), - do 350 0C destyluje, min. - 85 % (V/V), 6) temperatura płynięcia, max - 20 0C, 7) pozostałość po koksowaniu z 10 % - pozostałości destylacyjnej, max - 0,3 % (m/m), 8) zawartość siarki, max - 0,2 % (m/m), 9) zawartość wody, max - 200 mg/kg, 10) zawartość zanieczyszczeń stałych, max - 24 mg/kg, 11) pozostałość po spopieleniu, max - 0,01 % (m/m), 12) barwa - czerwona, Jednorazowa dostawa wynosi: 6000 litrów...

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciekłymi - w zakresie oleju opałowego lekkiego, wydaną przez właściwy organ na podstawie przepisów ustawy - Prawo energetyczne

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Powyższy warunek będzie spełniony jeśli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje zadania odpowiadające swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał bądź wykonuje dostawy polegające na dostarczeniu oleju opałowego lekkiego o łącznej ilości minimum 200 000 litrów w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany wzór oferty 2) Pełnomocnictwo do podpisania oferty - w przypadku gdy upoważnienie nie wynika z dokumentów rejestrowych 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - w przypadku gdy wykonawcy ubiegają się wspólnie o zamówienie. Inne dokumenty wymienione w SIWS.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W okresie trwania zamówienia cena wymieniona w umowie może ulec obniżce lub podwyżce w razie pojawienia się nowych okoliczności, których w chwili zawarcia umowy nie dało się przewidzieć (np. zmiana cen producenta, wprowadzenie nowego podatku, zmiana stawki VAT). Nie można zmian tych dokonywać bez w/w powodów. W momencie pojawienia się takich zmian, Dostawca dostarczy stosowną decyzję.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zs.ratoszyn.w.interia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Do odebrania w pok. nr 1 w budynku Urzędu Gminy Chodel i w siedzibie zamawiającego lub na stronie Urzędu Zamówień Publicznych..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.10.2011 godzina 10:15, miejsce: Urząd Gminy Chodel, ul. Partyzantów 24, 24-350 Chodel, w pokoju nr 5..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Opis sposobu przygotowywania oferty 1.1 Oferta powinna zostać przygotowana zgodnie z formularzami, które stanowią dodatki do SIWZ i musi być zgodna z wymaganiami SIWZ oraz ustawy prawo zamówień publicznych. 1.2. Warunki formalne sporządzenia oferty, których niespełnienie może spowodować odrzucenie oferty, - zgodnie z art. 89 ust 2 u. p. z .p. 1.3. oferta musi być przygotowana w języku polskim, pisemnie przy użyciu nośnika pisma nie ulegającego usunięciu bez pozostawienia śladów, 1.4. każda poprawka w ofercie musi być parafowana przez osobę upoważnioną do podpisywania oferty, 1.5. Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, w której musi być zaoferowana tylko jedna ostateczna cena, 1.6. Oferty należy składać w nieprzejrzystej i zalakowanej kopercie, 1.7. Koperta powinna być zaadresowana do Zamawiającego i opatrzona napisem (Przetarg - dostawa oleju do budynku Zespołu Szkół w Ratoszynie) wraz z nazwą, dokładnym adresem i numerami telefonów oferenta, a także z dopiskiem na kopercie (nie otwierać). Koszty opracowania i dostarczenia oferty oraz uczestnictwa w przetargu obciążają wyłącznie wykonawcę. W przypadku gdy wykonawca jako załącznik do ofert dołączy kopię jakiegoś dokumentu, kopia ta winna być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę podpisującą ofertę..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.