eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koło › ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH WRAZ Z WYNAJMEM ORAZ SERWISEM BIELIZNY SZPITALNEJ, ODZIEŻY OCHRONNEJ I ROBOCZEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-08

POZYCJA 33255

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Koło: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH WRAZ Z WYNAJMEM ORAZ SERWISEM BIELIZNY SZPITALNEJ, ODZIEŻY OCHRONNEJ I ROBOCZEJ Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: IWONA KLASSURA, ul. Poniatowskiego 25, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 063 2626100, fax 063 2720850, e-mail: spzozkolo@konin.lm.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 74. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE KOMPLEKSOWYCH USŁUG PRALNICZYCH WRAZ Z WYNAJMEM ORAZ SERWISEM BIELIZNY SZPITALNEJ, ODZIEŻY OCHRONNEJ I ROBOCZEJ. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowych usług pralniczych wraz z wynajmem oraz serwisem bielizny szpitalnej odzieży ochronnej i roboczej na rzecz Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Kole. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 93.11.00.00 - Usługi odbierania prania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania Oryginalny kod CPV: 93.15.00.00 - Usługi prasowania Kod CPV wg słownika 2008: 98.31.50.00 - Usługi prasowania 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Nie. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: do prania przewidziane jest 5100 kg bielizny szpitalnej oraz odzieży ochronnej i roboczej w skali miesiąca. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 36;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium w wysokości 11.000,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 30 dni licząc od dnia otrzymania faktury. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: Wykonawcy występujący wspólnie muszą upoważnić jednego spośród siebie jako pełnomocnika pozostałych do ich reprezentowania wobec zamawiającego. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie orazpotencjał techniczny, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamównienia, nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podst. art. 24 Ustawy, spełnią inne wymagania określone Ustawą oraz SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: zgodnie ze specyfikacją między innymi: aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie owpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnej informacji z KRK w zakresie określonym art24 Ustawy, aktualnego zaświadczenia Naczelnika Urzędu Skarbowego oraqz ZUS lub Krus. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: oświadczenie finansowe potwierdzone sprawozdaniami finansowymi za lata 2002, 2003 i 2004, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, informację z banku potwierdzającą posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: wykaz posiadanego wyposażenia niezbędnego do wykonania usługi. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: zryczałtowana opłata w przeliczeniu na 1 kg - 90% deklarowany okres utrzymania stałych cen - 10% Kolejność według znaczenia: Tak. Kryteria określone tak jak w dokumentach zamówienia: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: SPZOZ/ZP/PN/07/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.07.2005, cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: w kasie SPZOZ lub za zaliczeniem pocztowym. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 01.09.2005 godzina 11:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Maciej Goździkowski, Iwona Klassura, Elżbieta Szurgot, Krystyna Zasada. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 01.09.2005, godzina 11:30, Koło, ul. Poniatowskiego 25, pokój nr 9.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.