eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku, nr sprawy SPZOZ/PN/22/2009

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-25

Drezdenko: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku, nr sprawy SPZOZ/PN/22/2009
Numer ogłoszenia: 332516 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 762 05 05 w. 249, 233, faks 095 7620218.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.drezdenko-com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku, nr sprawy SPZOZ/PN/22/2009.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku (m.in.: aparaty do przetoczeń, cewniki, zestawy do kaniulacji dużych naczyń, papier do EKG, USG, rękawice, wzierniki ginekologiczne, amniokator, igły do nakłuć mostka, golarki medyczne, filtry powietrza do inkubatorów, ładunki do stalpera okrężnego), poniżej 50tys. euro..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.16.15 - Pojemniki na mocz 33.14.12.40 - Akcesoria cewnikowe 33.14.13.00 - Urządzenia do nakłuwania żył, pobierania krwi 33.14.16.25 - Zestawy diagnostyczne 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane 33.14.13.23 - Igły do biopsji 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów 33.14.16.00 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy 33.15.70.00 - Urządzenia do terapii gazowej i oddechowej 30.19.76.41 - Papier termograficzny 33.16.20.00 - Urządzenia i przyrządy używane na salach operacyjnych 33.71.10.00 - Perfumy i produkty toaletowe 33.15.77.00 - Worki ambu 33.15.71.00 - Maski do gazów medycznych 33.14.16.42 - Akcesoria do drenażu 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.02.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust.1 pkt. 1-4 ustawy, którzy: 1.Warunek I posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie nie mniejszym niż wynika to z przedmiotu zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. O zmówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy mają zarejestrowaną działalność gospodarczą, co najmniej w zakresie uprawniającym do sprzedaży oferowanego przedmiotu zamówienia. 2.Warunek II posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Warunek III znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Warunek IV nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. Warunki udziału w postępowaniu oceniane będą według kryterium spełnia - nie spełnia na podstawie analizy treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów wymaganych przez Zamawiającego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunku I wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie oraz następujące dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast wskazanych dokumentów, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, którym wykonawca ma siedzibę lub miejsca zamieszkania nie wydaje się wymienionych dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty winny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełnienia warunku II wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie. Na potwierdzenie spełnienia warunku III wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie. Na potwierdzenie spełnienia warunku IV wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, na podstawie art.23 ustawy, żądane dokumenty potwierdzające spełnienie warunku I winny być załączone przez każdego wspólnika oferty wspólnej. W zakresie pozostałych warunków udziału w postępowaniu wymagane jest, aby zostało udokumentowane, że co najmniej jeden z wykonawców spełnia ten warunek.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-drezdenko.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko - Zamówienia Publiczne.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2009 godzina 12:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Piłsudskiego 8, 66-530 Drezdenko, Sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Wykonawcy zobowiązani są złożyć ofertę na asortyment dopuszczony do obrotu i używania zgodnie z obowiązującym stanem prawnym i klasyfikacją produktu oraz zgodny z wymaganiami przedmiotowymi zawartymi w dodatku nr 2 do SIWZ. I. Na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest przedstawić wraz z ofertą następujące dokumenty: 1. co najmniej deklarację zgodności CE dla każdego oferowanego wyrobu medycznego, potwierdzającą, że oferowany wyrób medyczny jest dopuszczony do obrotu i używania, zgodnie z wymaganiami zasadniczymi zawartymi w Dyrektywie 93/42/EWG oraz ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r. o wyrobach medycznych. 2. materiały źródłowe np.: foldery, katalogi, ulotki, zdjęcia - dokładnie opisujące oferowany przedmiot zamówienia, co najmniej pod kątem potwierdzenia wymaganych i opisanych w SIWZ parametrów 3. próbki wg zakresu wskazanego w SIWZ.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m.in.: aparaty do przetoczeń, przedłużacze do pomp infuzyjnych, kraniki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m.in.: rampy trójdrożne i pięciodrożne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m.in.: cewniki urologiczne, kanki rektalne, worki na mocz.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.40-4, 33.14.16.15-4, 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m.in.: opaski identyfikacyjne dla dzieci i dorosłych, szpatułki, miski nerkowate, stazy.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koreczki do wenflonów.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m.in.:papiery do EKG, USG.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.76.41-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m.in.: zestawy do kaniulacji dużych naczyń.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m.in.: dren do drenażu klatki piersiowej, zestawy do drenażu klatki piersiowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: worek stomijny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 10.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawice diagostyczne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 11.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m.in.: wzierniki ginekologiczne, amniokator, szczoteczka do cytologii.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.25-7, 33.79.30.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 12.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: igła do biopsji mostka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.23-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 13.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m.in.: pułapka do kapnografii, zestaw do pomiaru ciśnienia krwi metodą inwazyjną do monitorów firmy Mindrey.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 14.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pojemnik ze sterylną wodą do nawilżania mieszaniny oddechowej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 15.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: naczołowy czujnik pulsoksymetru do aparatu Nellcor.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 16.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koce do ogrzewania pacjenta kompatybilne z aparatem Warm Touch.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.20.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 17.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: golarki medyczne, myjki nasączone środkiem myjącym.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.10.00-0, 33.71.10.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 18.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: filtry powietrz do inkubatorów Isolett, Atom.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Pakiet 19.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: miech do aparatu do znieczuleń Dameca 10940.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Pakiet 20.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: m.in.: worek ambu, maski anestezjologiczne, komplety rur karbowanych do respiratorów i aparatów do znieczuleń.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.00-6, 33.15.77.00-2, 33.15.70.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Pakiet 21.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ładunki do staplera okrężnego wraz z użyczeniem urzadzenia do ich aplikacji.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.22.21-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2011.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.