Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2005-07-08
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Poznań: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wielkopolskie Centrum Chorób Płuc i Gruźlicy, do kontaktów: Marzena Buksa, tel/fax 0-61 66-54-255/336, ul. Szamarzewskiego 62, 60-569 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 6654310, fax 061 6631088, strony.wp.pl/wp/wcchpig_spzoz. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: podmiot prawa publicznego.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: inne. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ODCZYNNIKÓW LABORATORYJNYCH WRAZ Z DZIERŻAWĄ ANALIZATORÓW. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - dostawa odczynników, kalibratorów ,kontroli oraz materiałów zużywalnych do badań z zakresu koagulologii wraz z dzierżawą aparatu przystosowanego do wykonywania tych badań. Pakiet nr 2 - dostawa odczynników do badań biochemicznych z dzierżawą analizatora. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: siedziba Zamawiającego: Szamarzewskiego 62, Poznań. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.65.00 - Odczynniki laboratoryjne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.65.00 - Odczynniki laboratoryjne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Pakiet nr 1 - dostawa odczynników, kalibratorów ,kontroli oraz materiałów zużywalnych do badań z zakresu koagulologii wraz z dzierżawą aparatu przystosowanego do wykonywania tych badań. Pakiet nr 2 - dostawa odczynników do badań biochemicznych z dzierżawą analizatora. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 24;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Pakiet nr 1 - 900 zł, pakiet nr 2 - 6300 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: zgodnie z SIWZ. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualnego wypisu (odpisu) z ewidencji działalności gospodarczej lub z właściwego rejestru, jeżeli wymagają tego odrębne przepisy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert,. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, informacja banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub poświadczona przez wykonawcę za zgodność z oryginałem kopia aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: zgodnie z SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 2005/S 78 - 75331 z dnia 21.04.2005. 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: EA/381-22/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 09.08.2005, cena - 61 PLN. Warunki i sposób płatności: gotówka,przelew. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 09.08.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: do 07.10.2005. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 09.08.2005, godzina 11:00, Wielkopolskie Centrum Chorób Płuc i Gruźlicy w Poznaniu, budynek główny - pokój 031.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.07.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 24.49.43.00, 24.49.62.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli, oraz materiłów zużywalnych do badań z zakresu koagulogi wraz z dzierżawą aparatu. 3) Zakres lub wartość: Dostawa odczynników, kalibratorów, kontroli, oraz materiłów zużywalnych do badań z zakresu koagulogi wraz z dzierżawą aparatu 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.09.2005 CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.65.00, 24.49.63.00, 24.49.62.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Dostawa odczynników do badań biochemicznych z dzierżawą analizatora. 3) Zakres lub wartość: Dostawa odczynników do badań biochemicznych z dzierżawą analizatora 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin rozpoczęcia: 01.09.2005
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Produkt leczniczy Farycymabum w ramach Programu Lekowego B.70 LECZENIE PACJENTÓW Z CHOROBAMI SIATKÓWKI - 1 pakiet asortymentowy
- ZP3/6811 Dostawa, wdrożenie i utrzymanie systemu zarządzania programami studiów i studiów podyplomowych w Uniwersytecie im. A. Mickiewicza w Poznaniu
- Sukcesywna dostawa materiałów do sterylizacji plazmowej dla specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu ul. A. Wrzoska 1
- Dostawa i montaż urządzeń oraz wykonanie prac budowlanych polegających na remoncie dwóch pomieszczeń dla potrzeb serwerowni i UPS zlokalizowanych w piwnicy Szpitala św.Rodziny przy ul.Jarochowskiego18
- Remont budynku I Oddziału ZUS w Poznaniu - częściowy remont dachu segmentu A i C wraz z remontem instalacji odgromowej
- Zbieranie, transport i utylizacja padłej zwierzyny z dróg wojewódzkich na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kościanie
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pasków do analizy moczu wraz z dzierżawą analizatorów
- Dostawa zestawów do izolacji DNA/RNA zwalidowanych na automatyczny system izolacji materiału genetycznego CroBee Na16, testów PCR ilościowych do oznaczenia DNA CMV (...) w podziale na 13 części
- Dostawa odczynników laboratoryjnych niezbędnych do realizacji zadań badawczych w ramach projektów realizowanych przez Instytut Farmakologii im. Jerzego Maja Państwowej Akademii Nauk - postępowanie 1.
- Dostawa zestawów odczynnikowych do oznaczeń metodą immunofluorescencji wraz z dzierżawą analizatora dla UCK.
- Sukcesywne dostawy szybkich test immunochromatograficz, odczynników diagnostycznych, krążków antybiotyk i diagnost, MIC, podłóż diagnost mikrobiol, szczepów wzorc i generatorów dla ZDL WSS w Zgierzu
- Dostawa odczynników i drobnego sprzętu niezbędnego do realizacji programu pozaustrojowego zapłodnienia do Kliniki Rozrodczości i Endokrynologii Ginekologicznej USK w Białymstoku
więcej: Odczynniki laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





