eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Busko-Zdrój › dostawa wyposażenia na Oddział Chirurgii Urazowo Ortopedycznej w ZOZ Busko Zdrój współfinansowanego z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2005-07-08

POZYCJA 33225

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Busko-Zdrój: dostawa wyposażenia na Oddział Chirurgii Urazowo Ortopedycznej w ZOZ Busko Zdrój współfinansowanego z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej, do kontaktów: Ryszard Skrzypek, 28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3782401 - 08, fax 041 3782768, e-mail: zamowienia@zoz.busko.com.pl, www.zoz.busko.com.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: kupno. 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa wyposażenia na Oddział Chirurgii Urazowo Ortopedycznej w ZOZ Busko Zdrój współfinansowanego z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: dostawa wyposażenia na Oddział Chirurgii Urazowo Ortopedycznej szpitala w Busku Zdroju. Zamówienie podzielone na 4 załączniki. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 28-100 Busko Zdrój, ul. Bohaterów Warszawy 67, Zespół Opieki Zdrowotnej, Oddział Chirurgii Urazowo Ortopedycznej. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Kod CPV wg słownika 2008: 39.70.00.00 - Sprzęt gospodarstwa domowego Oryginalny kod CPV: 33.19.20.00 - Meble medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.20.00 - Meble medyczne 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: wszystkich części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: powyżej 130 000 EURO. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.11.2005; data zakończenia: 30.11.2005;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: załącznik 1 - 700 zł załącznik 2 - 500 zł załącznik 3 - 100 zł załącznik 4 - 700 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: zapłata w ciągu 30 dni od daty otrzymania towaru wraz z fakturą. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: oświadczenie dostawcy, że spełnia warunki ekonomiczne, finansowe i techniczne gwarantujące wykonanie zamówienia publicznego. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: Krajowy Rejestr Sądowy lub inny równoważny dokument, Krajowy Rejestr Karny w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Krajowy Rejestr Karny w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: bilans oraz rachunek zysków i strat za ostatni rok działalności lub informację określającą obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem w przypadku Oferentów, którzy nie mają obowiązku sporządzania bilansu. Aktualne zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: oświadczenie Oferenta zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1, 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 2005/S 92 - 90859 z dnia 13.05.2005. 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: ZOZ/ZP/61/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: cena - 50 PLN. Warunki i sposób płatności: odbiór dokumentów osobiście lub przesyłką pocztową, płatne przelewem lub gotówką w kasie ZOZ. 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 16.08.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Członkowie komisji przetargowej oraz przedstawiciele Oferentów. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 16.08.2005, godzina 10:30, 28-100 Busko Zdrój, ul. Bohaterów Warszawy 67, pok. nr 22.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, projekt współfinansowany z funduszy strukturalnych Unii Europejskiej w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego. Umowa nr Z/2.26/I/1.3.2/179/04 o dofinansowanie Projektu Z/2.26/I/1.3.2/179/04, remont i wyposażenie Oddziału Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej w ZOZ w Busku Zdroju w ramach Priorytetu 1 - Rozbudowa i modernizacja infrastruktury służącej wzmacnianiu konkurencyjności regionów. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 24.06.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 29.70.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sprzęt: kuchnia elektryczna, lodówka, zmywarka, wózek do sprzątania, wiadra, wieszaki. 3) Zakres lub wartość: załącznik nr 1 obejmuje 10 pozycji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sprzęt na wyposażenie oddziału ze stali nierdzewnej: szafki, stół, blat. 3) Zakres lub wartość: załącznik nr 2 obejmuje 3 pozycje 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sprzęt na wyposażenie oddziału: krzesła, fotele, siedziska, szafki, stoliki. 3) Zakres lub wartość: załącznik nr 3 obejmuje 9 pozycji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.20.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: sprzęt na wyposażenie oddziału: projektor lekarski, negatoskop, stoliki zabiegowe, biurka lekarskie, łóżka szpitalne. 3) Zakres lub wartość: załącznik nr 4 obejmuje 13 pozycji 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.