eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świecie › Przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób bezrobotnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-12

Świecie: Przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób bezrobotnych
Numer ogłoszenia: 332238 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Świecki - Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu , ul. Wojska Polskiego 195a, 86-100 Świecie, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 33 32 210, faks 52 33 32 253.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pup.swiecie.lo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób bezrobotnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia dla 3 osób bezrobotnych. 1. Program szkolenia a. Nazwa szkolenia: AUTO - CAD projektowanie I stopnia. b. Zakres szkolenia musi obejmować między innymi następujące zagadnienia: Wprowadzenie do środowiska pracy Wyświetlanie rysunku Ustawienia rysunku Współrzędne i podstawowe narzędzia rysunkowe Tworzenie geometrii dwuwymiarowej c. Czas trwania i sposób organizacji szkolenia Liczba godzin szkolenia: 40 godzin zajęć: 5 godzin teoretycznych, 35 godzin zajęć praktycznych. W założeniach programowych przyjęto dla zajęć teoretycznych i praktycznych godzinę edukacyjną wynoszącą 45 minut. Szkolenie musi być prowadzone zgodnie z przedłożonym przez Wykonawcę Planem nauczania zawierającym: zakres szkolenia oraz opis treści szkolenia w zakresie poszczególnych zajęć edukacyjnych (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 6). Szkolenie ma być realizowane w dni robocze (bez sobót, niedziel i świąt), w przedziale czasowym między godziną 8.00 a 16.00. Liczba godzin szkolenia w ciągu jednego dnia nie może przekraczać 6 godzin. Wskazane jest aby szkolenie obejmowało nie mniej niż 25 godz. zegarowych w tygodniu, celem intensyfikacji i przeciwdziałaniu nieuzasadnionemu wydłużaniu szkolenia. d. Wyposażenie dydaktyczne (wykaz środków i materiałów dydaktycznych), które będą wykorzystane do przeprowadzenia szkolenia Każdy uczestnik szkolenia, musi otrzymać na własność materiały szkoleniowe (dydaktyczne i piśmiennicze) tj. skrypt obejmujący zagadnienia programu szkolenia oraz zeszyt A5 60 kartkowy i długopis (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 8a). Powyższe materiały szkoleniowe muszą zostać przekazane każdemu uczestnikowi szkolenia za pokwitowaniem odbioru w pierwszym dniu zajęć. Wykonawca będzie dysponować sprzętem do realizacji zajęć praktycznych szkolenia minimum 3 stanowiskami komputerowymi w jednym pomieszczeniu (komputery wraz z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia - preferowany program AUTO - CAD 2010 lub równoważny) wraz z jednolitym oprogramowaniem dla wszystkich uczestników szkolenia (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 8b). Wykonawca będzie dysponować wyposażeniem dydaktycznym do realizacji zajęć teoretycznych szkolenia, środkami audiowizualnymi lub odpowiednimi urządzeniami do wizualizacji prezentowanych zagadnień szkolenia minimum: rzutnikiem multimedialnym, ekranem i tablicą flipchart (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 8c). Wykonawca jest zobowiązany dostosować wyposażenie dydaktyczne i pomieszczenia do potrzeb szkolenia z uwzględnieniem bezpiecznych i higienicznych warunków realizacji szkolenia 2. Kwalifikacje i doświadczenie kadry dydaktycznej dostosowane do zakresu szkolenia (osoby zdolne do wykonania zamówienia) Każda z osób kadry dydaktycznej będzie posiadać wykształcenie minimum średnie oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych dla minimum 3 grup co najmniej 3 osobowych w zakresie AUTO -CAD w latach 2009 - 2011. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt III). 3. Posiadanie wiedzy i doświadczenia przez Wykonawcę Wykonawca będzie posiadać doświadczenie w realizacji szkoleń grupowych 3 osobowych o tej samej tematyce, minimum 1 szkolenie grupowe przeprowadzone w 2009/2011 roku. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt IV). 4. Dokumenty potwierdzające ukończenie szkolenia i uzyskanie kwalifikacji (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt V). Koniecznym jest, aby uczestnicy szkolenia otrzymali zaświadczenia zgodne z Rozporządzeniem MEN z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania i uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych (Dz. U. z 2006 r. Nr 31, poz. 216) oraz zaświadczenia zgodne z § 75 ust 2 pkt 5 lit. e Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 14 września 2010 r. w sprawie standardów i warunków prowadzenia usług rynku pracy. 5. Miejsce szkolenia Preferowane Świecie (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt VI). 6. Koszty szkolenia (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt VIII). a. W przypadku gdy odległość pomiędzy miejscem zamieszkania uczestnika szkolenia, a miejscem odbywania szkolenia przekracza 60 km Wykonawca ma obowiązek zapewnić zakwaterowanie od poniedziałku do piątku włącznie oraz pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad, kolacja oraz jedną przerwę kawową od poniedziałku do czwartku włącznie. W piątki Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia śniadanie oraz jedną przerwę kawową. W przypadku gdy nie wszyscy uczestnicy szkolenia będą korzystali z zakwaterowania i wyżywienia, faktura za szkolenie zostanie pomniejszona do kosztów faktycznie poniesionych. O ilości osób, które będą korzystały z zakwaterowania i wyżywienia Zamawiający poinformuje Wykonawcę najpóźniej w dniu podpisania umowy lub na 5 dni przed rozpoczęciem szkolenia. Obiady mają składać się z minimum dwóch dań tj. zupy i dania głównego podczas którego należy zapewnić również wodę i/lub sok. Na przerwach kawowych Wykonawca musi podać kawę i/lub herbatę i/lub wodę. W przypadku gdy zajęcia praktyczne i/lub teoretyczne odbywać się będą w innej miejscowości niż zakwaterowanie Wykonawca musi zapewnić uczestnikom szkolenia przejazdy z miejsca zakwaterowania do miejsca odbywania szkolenia i z powrotem busem lub samochodem. W przypadku gdy zajęcia praktyczne i teoretyczne odbywać się będą w innych miejscowościach Wykonawca musi również zapewnić przejazdy pomiędzy tymi miejscami. (Koszty zakwaterowania i/lub wyżywienia i/lub transportu należy podać w Kosztach szkolenia. Jest on kosztem warunkowym). Na potrzeby niniejszego postępowania odległości będą mierzone od miejsca zamieszkania uczestnika szkolenia do miejsca odbywania zajęć teoretycznych lub praktycznych na podstawie http://mapy.google.pl/ b. Wykonawca jest zobowiązany do ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestników szkolenia, którym nie przysługuje stypendium oraz którym przysługuje stypendium, o którym mowa w art. 41 ust. 3b ustawy (podejmujących zatrudnienie w trakcie szkolenia). Ubezpieczenie musi zostać opłacone w przypadku uczestnika szkolenia będącego osobą bezrobotną od dnia podjęcia przez niego zatrudnienia, natomiast w przypadku uczestnika szkolenia będącego poszukującym pracy, o którym mowa w art. 43 ust. 1 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy od dnia rozpoczęcia przez niego szkolenia. Zapłata należności za zorganizowanie szkolenia obejmuje m. in. koszty ubezpieczenia od następstw nieszczęśliwych wypadków uczestnika szkolenia, powstałych w związku ze szkoleniem oraz w drodze do miejsca szkolenia i z powrotem, tylko w przypadku, gdy wydatek z tego tytułu został poniesiony i udokumentowany przez Wykonawcę. Informacja o konieczności ubezpieczenia uczestnika/ów szkolenia zostanie przekazana Wykonawcy przez Zamawiającego pisemnie. Koszt ubezpieczenia ujęty w Kosztach szkolenia kosztów jest kosztem warunkowym. 7. Koszty badań lekarskich uczestników szkolenia pokrywa Zamawiający. 8. W ostatnim dniu szkolenia Wykonawca jest zobowiązany przeprowadzić badanie ankietowe uczestnikom szkolenia służące ocenie szkolenia (wzór ankiety stanowi załącznik do umowy szkoleniowej i jest to druk Zamawiającego)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 09.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. a. Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności i czynności, jeżeli ten oświadczy, że posiada wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Załącznik nr 2 do SIWZ).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli ten wykaże, że posiada doświadczenie w realizacji szkoleń o tej samej tematyce: doświadczenie w realizacji szkoleń grupowych 3 osobowych o tej samej tematyce min. 1 szkolenie grupowe przeprowadzone w latach 2009/2011 roku. (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt IV). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniane będzie ich łączne doświadczenie,

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. Będzie dysponował potencjałem technicznym zdolnym do prawidłowego wykonania przedmiotowego zamówienia, tj.: minimum 3 stanowiskami komputerowymi w jednym pomieszczeniu (komputery wraz z oprogramowaniem niezbędnym do przeprowadzenia szkolenia - preferowany program AUTO - CAD 2010 lub równoważny) wraz z jednolitym oprogramowaniem dla wszystkich uczestników szkolenia (Załącznik nr 1 do SIWZ punkt II podpunkt 8b),

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku osobami zdolnymi do wykonania zamówienia jeżeli ten wykaże, że: będzie dysponował odpowiednim potencjałem kadrowym - osobami zdolnymi do prawidłowego wykonania zamówienia, tj.: każda z osób kadry dydaktycznej będzie posiadać wykształcenie minimum średnie oraz doświadczenie w prowadzeniu szkoleń grupowych dla minimum 3 grup co najmniej 3 osobowych w zakresie AUTO -CAD w latach 2009 - 2011.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia/ nie spełnia na podstawie przedłożonych oświadczeń, dokumentów i informacji wyszczególnionych w niniejszej SIWZ. Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia. Zamawiający uzna spełnienie przez Wykonawcę warunku znajdowania się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej, jeżeli ten oświadczy, że znajduje się w odpowiedniej sytuacji ekonomicznej i finansowej (Załącznik nr 3 do SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

oświadczenia zawierającego: informacje dot. reprezentacji Wykonawcy (w przypadku Wykonawców posiadających wpis do ewidencji działalności gospodarczej), (w przypadku spółek cywilnych każdy ze wspólników musi złożyć osobne oświadczenie), na temat wpisu do RIS oraz akceptacji warunków określonych w SIWZ (Załącznik nr 2 do SIWZ (oryginał)), pełnomocnictwa - w przypadku podpisywania oferty lub innych dokumentów załączonych do oferty przez pełnomocnika, to Wykonawca ma obowiązek dołączyć do oferty oryginał lub kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osoby do tego upoważnione stosownego pełnomocnictwa, w przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa w sprawie zamówienia publicznego będzie zawarta z Wykonawcą, którego oferta zostanie wybrana w terminie nie krótszym niż 5 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostanie przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy P.z.p.1, albo w terminie 10 dni - jeżeli zostanie przesłane droga pocztową. Umowa zostanie zawarta z uwzględnieniem postanowień wynikających z treści niniejszej specyfikacji oraz danych zawartych w ofercie. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian w treści zawartej umowy. 1. Jeżeli nastąpi zmniejszenie liczby osób bezrobotnych Zamawiający zastrzega sobie prawo skierowania kolejnych osób celem uzupełnienia liczby osób odbywających szkolenie, w sytuacji gdy pozostała ilość godzin szkolenia umożliwi ukończenie go i zdobycie uprawnień. Zmniejszenie liczby uczestników szkolenia może być wynikiem, w szczególności: a. nie podjęcia szkolenia przez uczestników szkolenia, b. nieusprawiedliwionych nieobecności uczestników szkolenia. 2. Umowa może ulec zmianie w wyniku następujących okoliczności ze strony Wykonawcy: Zmiana kadry realizującej kurs w wyniku nieprzewidywalnych zdarzeń losowych (długotrwała choroba, śmierć, rozwiązanie umowy o pracę lub umowy cywilnoprawnej ze strony wykładowcy, rozwiązanie umowy o pracę przez Wykonawcę w trybie art. 52 kp), których nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia do akceptacji harmonogramu uwzględniającego wszystkie zmiany w terminie 7 dni od ich zaistnienia. W przypadku zmiany statusu prawnego Wykonawcy, siedziby Wykonawcy, miejsc prowadzenia szkolenia, zmiany nazwy Wykonawcy, zmiany osób uprawnionych do reprezentacji, zmianie członków zarządu itp. Zmiany do umowy zostaną wprowadzane przez zawarcie aneksu pisemnego pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip..pup.swiecie.lo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu ul. Wojska Polskiego 195 a 86-100 Świecie.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Świeciu ul. Wojska Polskiego 195 a 86-100 Świecie Sekretariat, pokoju nr 11.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.