eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kołobrzeg › DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-11-22

Kołobrzeg: DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH.
Numer ogłoszenia: 332165 - 2010; data zamieszczenia: 22.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 304557 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA, ul. C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3552010, faks 094 3552011.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SPRZĘTU REHABILITACYJNEGO I URZĄDZEŃ MEDYCZNYCH..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Dostawa sprzętu rehabilitacyjnego i urządzeń medycznych (CPV - 33195000-3, 33186100-8, 33112340-3, 331821100-0, 33193120-6, 33155000-1, 33190000-8, 37400000-2), montaż, dokonanie rozruchu i przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji. 2. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania wymienione w obowiązujących przepisach prawa dotyczącego wyrobów medycznych i być zgodny z wymaganiami zasadniczymi, o których mowa w art. 23 ust. 1 ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z dnia 17 czerwca 2010 r.), w zakresie, w jakim stwierdzono ich zgodność z odpowiednimi krajowymi normami przyjętymi na podstawie norm ogłoszonych w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej seria C, jako normy zharmonizowane z dyrektywą Rady 93/42/EWG z dnia 14 czerwca 1993 r. dotyczącą wyrobów medycznych (Dz. Urz. WE L 169 z 12.07.1993, str. 1; Dz. Urz. UE Polskie wydanie specjalne, rozdz. 13, t. 12, str. 82) - w przypadku wyrobów medycznych i wyposażenia wyrobów medycznych. Szczegółowy opis przedmiotu postępowania stanowi załącznik nr 1 A do SIWZ. 3. Na przedmiot zamówienia składają się urządzenia, które muszą być fabrycznie nowe (rok produkcji 2010), oryginalne, w oryginalnych opakowaniach i nie mogły wcześniej służyć jako sprzęt do prezentacji. 4. Dostawa przedmiotu zamówienia, montaż, dokonanie ich rozruchu i przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji zostanie zrealizowane w asortymencie i ilościach wskazanych w SIWZ przez zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie do dnia 08 grudnia 2010 r. - pod rygorem odmowy przyjęcia dostawy i dokonania zapłaty. 5. Odbiór przedmiotu zamówienia, montaż i uruchomienie zostanie potwierdzone pisemnym protokołem, którego treść stanowi załącznik nr 8. 6. Przeszkolenie pracowników zamawiającego w zakresie obsługi i konserwacji urządzeń potwierdzone zostanie stosownymi certyfikatami lub protokołem stanowiącym załącznik nr 9. 7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji zgodności norm jakościowych dostarczanych produktów...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów 33.18.61.00 - Urządzenia do natleniania 33.11.23.40 - Echokardiografy 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.19.31.20 - Wózki inwalidzkie 33.15.50.00 - Przyrządy do fizykoterapii 33.19.00.00 - Różne urządzenia i produkty medyczne 37.40.00.00 - Artykuły i sprzęt sportowy .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zad. 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.11.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • GRUPA PRIMAKO SP. Z O. O.,, UL. MILIONOWA 21,, 93-105 ŁÓDŹ, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 17570,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18800,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18800,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.