Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-25
Bydgoszcz: BUDOWA ULIC ŁOSOSIOWEJ I GŁĘBINOWEJ W BYDGOSZCZY.
Numer ogłoszenia: 332134 - 2009; data zamieszczenia: 25.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej , ul. Fordońska 120, 85-739 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5822366, faks 052 5822363.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdmikp.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA ULIC ŁOSOSIOWEJ I GŁĘBINOWEJ W BYDGOSZCZY..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane, w rozumieniu art.2 ust.8 UPZP oraz art. 3 pkt. 7 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane /Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm./, polegające na budowie ulic Łososiowej i Głębinowej w Bydgoszczy, w zakresie: robót drogowych wraz z wykonaniem stałej organizacji ruchu oraz budową kanalizacji deszczowej i przebudową oświetlenia ulicznego na warunkach szczegółowo określonych w: 1.dokumentacji projektowej oraz szczegółowej specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanych przez Zakład Usług Technicznych i Reklamowych MP Milik Piotr, Szubin (89-200), ul. Sienkiewicza 31, pn. Budowa ulic Łososiowej i Głębinowej w Bydgoszczy. 2.wzorze kosztorysu ofertowego zawierającego przedmiary robót, 3.wzorze umowy. Dokumenty wymienione w pkt. 1-3 stanowią załączniki do SIWZ i są dostępne na stronie internetowej Zamawiającego www.zdmikp.bydgoszcz.pl, w miejscu ogłoszenia niniejszego postępowania. PROGRAM PRAC BUDOWLANYCH: 1.Wdrożenie organizacji ruchu na czas prowadzenia robót na obiekcie w oparciu o wykonany przez Wykonawcę projekt tymczasowej organizacji ruchu. Projekt należy wykonać w oparciu o wytyczne Zamawiającego. Uzgodnić z Wydziałem Inżynierii Ruchu ZDMiKP i poddać procesowi zatwierdzenia. 2.Wykonanie robót pomiarowych. 3.Wykonanie robót ziemnych. 4.Wycinka krzewów i zagospodarowanie terenu zielenią. 5.Wykonanie robót montażowych związanych z: 1)budową kanalizacji deszczowej, 2)przebudową oświetlenia ulicznego, 3)przebudową infrastruktury telekomunikacyjnej (Netia i TP S.A), 4)przebudową (obniżenie) gazociągu wraz z przyłączami (ul. Głębinowa), 6.Wykonanie robót drogowych. 7.Wykonanie docelowej organizacji ruchu. CHARAKTERYSTYKA OBIEKTU - PARAMETRY TECHNICZNE: 1.Podstawowe wymiary ulic: a.ul. Łososiowa - 292,2m, b.ul. Głębinowa - 282,6m, 2.Przekrój poprzeczny: - przekrój uliczny ul. Łososiowa i pieszojezdnia ul. Głębinowa - Kategoria ruchu - KR2 3.Projektowana nawierzchnia jezdni, chodników i wjazdów - kostka betonowa brukowa..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 45.23.24.52 - Roboty odwadniające 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.23.32.90 - Instalowanie znaków drogowych 45.23.32.21 - Malowanie nawierzchi 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 35.000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy złotych 00/100), przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach, określonych w art. 45 ust. 6 UPZP. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, tj. Bank Pocztowy S.A. O/Bydgoszcz - Nr konta 98 1320 1117 2031 0044 2000 0386 z adnotacją WADIUM - Budowa ulic Łososiowej i Głębinowej w Bydgoszczy. Dowód wniesienia wadium: 1. zaleca się dołączyć do oferty potwierdzenie przelewu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego - w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, zgodnie z formą reprezentacji, określoną w rejestrze sądowym lub innym dokumencie, 2. potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art. 45 ust. 6 UPZP - należy dołączyć do oferty w formie oryginału. Wadium pozostaje w dyspozycji Zamawiającego i będzie zwrócone lub zatrzymane, na zasadach i w trybie określonym w art. 46 UPZP. Zamawiający zwraca wadium wniesione w pieniądzu wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP, tj.:1.dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, legitymującymi się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach wynikających z zakresu przedmiotu zamówienia, wymaganymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.), w tym: 1)kierownikiem budowy, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. Kierownik budowy może jednocześnie pełnić funkcję kierownika robót drogowych, 2) kierownik robót drogowych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej, 3)kierownikiem robót wodno-kanalizacyjnych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, 4)kierownikiem robót elektroinstalacyjnych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Kierownik robót elektroinstalacyjnych, elektroenergetycznych musi dodatkowo legitymować się świadectwem kwalifikacyjnym D do wykonania prac na stanowisku dozoru w zakresie urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych o napięciu znamionowym minimum do 1kV - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.), 5) kierownikiem robót teletechnicznych, legitymującym się uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą telekomunikacyjną, 6) jedną osobą legitymującą się z uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku dozoru dla następujących urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych: - o napięciu znamionowym minimum do 1 kV, - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.), 7) dwiema osobami legitymującymi się uprawnieniami do zajmowania się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci na stanowisku eksploatacji dla następujących urządzeń, instalacji i sieci elektroenergetycznych: - o napięciu znamionowym minimum do 1 kV, - sieci elektrycznego oświetlenia ulicznego, wymagane przepisami ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dn. 28 kwietnia 2003 r. w sprawie szczegółowych zasad stwierdzenia posiadania kwalifikacji przez osoby zajmujące się eksploatacją urządzeń, instalacji i sieci (Dz. U. z 2003 r. Nr 89, poz. 828 z późn. zm.). Jeżeli Wykonawcy na dzień składania ofert nie dysponują ww. osobami zdolnymi do wykonania zamówienia muszą przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia ww. osób zdolnych do wykonania zamówienia. 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia, potwierdzone wykonaniem, w ostatnich 5 latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum dwóch robót budowlanych (każda o wartości brutto minimum 2.000.000,00 PLN) dotyczących budowy lub przebudowy ulicy o nawierzchni z KOSTKI BETONOWEJ, której elementem była kanalizacja deszczowa i oświetlenie uliczne. 3. dysponują lub będą dysponować potencjałem technicznym, tj. sprzętem (w liczbie i wydajności) gwarantującym przeprowadzenie robót, zgodnie z zasadami określonymi w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100), 2) posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na minimalną sumę ubezpieczenia 1.000.000,00 PLN (słownie: jeden milion złotych 00/100). 5. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 UPZP. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, zostanie dokonana zgodnie z kryterium spełnia/nie spełnia, na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń dołączonych przez Wykonawcę do oferty, określonych w pkt. 11.1. SIWZ. 2.Oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu określonych w pkt. 10.1. SIWZ nie później niż w dniu upływu terminu składania ofert. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23. UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna), spełniają warunki udziału w postępowaniu w następujący sposób: 1) warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10.1.1., 10.1.2., 10.1.3. i 10.1.4. SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego spełniają łącznie, 2) warunek udziału w postępowaniu określony w pkt 10.1.5. SIWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać oddzielnie. 4. W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia z udziałem podwykonawców, warunki udziału w postępowaniu określone w pkt 10.1. SIWZ spełnia Wykonawca. 5. Zgodnie z art. 26. ust. 3 UPZP, Zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt.1) UPZP, lub którzy złożyli oświadczenia lub dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt. 1) UPZP, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu, lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Nie złożenie powyższych oświadczeń lub dokumentów w wyznaczonym terminie, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 UPZP, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24 ust.2 pkt. 3) UPZP. 6. Zgodnie z art. 26. ust. 4 UPZP, Zamawiający wzywa Wykonawców do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów o których mowa w art. 25 ust.1 pkt.1) UPZP..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, określonych w pkt. 10.1. SIWZ, Wykonawca składa przez dołączenie do oferty, w oryginale lub w formie kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę (tj. osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy i składania oświadczeń woli w jego imieniu) następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych przez Zamawiającego na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP (wg wzoru Zamawiającego). 2. na potwierdzenie warunku Nr 1 (opisanego w pkt. 10.1.1. SIWZ): 1) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich posiadanych kwalifikacji zawodowych, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg wzoru Zamawiającego), 2)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, załącza tylko wtedy, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 11.1.2.1) SIWZ, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 3)uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi - kierownika budowy. 4)świadectwa kwalifikacyjne D i E. 3. na potwierdzenie warunku Nr 2 (opisanego w pkt. 10.1.2. SIWZ): 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych, potwierdzających spełnienie warunku udziału określonego w pkt. 10.1.2. SIWZ, z podaniem ich dat, przedmiotu, wartości i miejsca ich wykonania (wg wzoru Zamawiającego), 2)dokumenty potwierdzające - minimum dwa (np. referencja/e, protokół odbioru końcowego robót), że roboty budowlane przedstawione w ww. wykazie zostały wykonane należycie. 4.na potwierdzenie warunku Nr 3 (opisanego w pkt. 10.1.3. SIWZ): 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ. 5. na potwierdzenie warunku Nr 4 (opisanego w pkt. 10.1.4. SIWZ): 1) oświadczenie, o którym mowa w pkt 11.1.1. SIWZ. 6. na potwierdzenie warunku Nr 5 (opisanego w pkt. 10.1.5. SIWZ): 1) oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP (wg wzoru Zamawiającego), 2) aktualny/e odpis/y z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie/a o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składnia ofert. 4)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 UPZP - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 UPZP (np. konsorcjum, spółka cywilna) w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dostarczają oświadczenia lub dokumenty zgodnie z zasadami: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 UPZP, określonych na podstawie art. 22 ust. 1 UPZP składa pełnomocnik do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie; 2) każdy z wspólnie ubiegających się Wykonawców oddzielnie składa oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 UPZP wraz z wymaganymi dokumentami, określonymi w pkt 11.1.6. SWIZ. Wymagane dokumenty Wykonawca składa zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdmikp.bydgoszcz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, ul. Toruńska 174a, 85-830Bydgoszcz.
Cena 360 PLN. Bezpłatnie na www.zdmikp.bydgoszcz.pl..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2009 godzina 10:00, miejsce: ZDMiKP w Bydgoszczy: pokój 20 (kancelaria/parter), ul. Toruńska 174a, 85-830 Bydgoszcz..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: 1. ws. merytorycznych (dot. przedmiotu i warunków realizacji zamówienia): Tomasz Szymański - tel.: 052-582-23-50., 2. ws. formalno-prawnych (dot. procedury przetargowej) Adrianna Wróbel - tel.: 052-582-23-66. Termin i miejsce otwarcia ofert. Termin otwarcia ofert: w dniu: 16.10.2009r. godz.: 12:00. Miejsce otwarcia ofert: Zarząd Dróg Miejskich i Komunikacji Publicznej w Bydgoszczy, 85-830 Bydgoszcz, ul. Toruńska 174a, pok. 19(parter). Uwaga! Zmiana siedziby Zamawiającego: Adres dotychczasowej siedziby: ul. Fordońska 120, 85-950 Bydgoszcz (obowiązująca do piątku 25.09.2009r. włącznie). Adres nowej siedziby: ul. Toruńska 174a, 85-830 Bydgoszcz (obowiązujący po dniu 25.09.2009r.)..
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Dostawa skanera dziełowego do masowej digitalizacji zbiorów Biblioteki UKW
- Remont sal jadalnych budynku nr 20 w kompleksie wojskowym przy ul. Szubińskiej 101 w Bydgoszczy
- Dostawa produktów leczniczych - RIBOCICLIBUM
- NAJEM DRUKAREK WRAZ Z SERWISEM ORAZ DOSTAWĄ MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH
- Dostawa produktów leczniczych
- DOSTAWY PREPARATÓW I TESTÓW CHEMICZNYCH, OPAKOWAŃ STERYLIZACYJNYCH ORAZ INNYCH MATERIAŁÓW STOSOWANYCH W PROCESACH DEZYNFEKCJI I STERYLIZACJI
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- MODERNIZACJA KOMPLEKSÓW SPORTOWYCH " MOJE BOISKO - ORLIK 2012" - edycja 2024 NA TERENIE OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W STRZEGOMIU (ZADANIE: BUDOWA KORTU)
- MODERNIZACJA KOMPLEKSÓW SPORTOWYCH " MOJE BOISKO - ORLIK 2012" - edycja 2024 NA TERENIE OŚRODKA SPORTU I REKREACJI W STRZEGOMIU (ZADANIE: BUDOWA SKATEPARKU)
- Przebudowa schodów terenowych przy budynku Delegatury LUW w Chełmie przy Pl. Niepodległości 1
- Modernizacja dróg gminnych na terenie gminy Sobolew
- Modernizacja dróg gminnych na terenie Gminy Drużbice - etap II
- Remont ul. Konwisarskiej na odcinku gen. A. Chruściela "Montera" do ul. Gawędziarzy w Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.