eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włocławek › PROFESJONALNA OBSŁUGA SEKRETARIATU

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-10-12

Włocławek: PROFESJONALNA OBSŁUGA SEKRETARIATU
Numer ogłoszenia: 332090 - 2011; data zamieszczenia: 12.10.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 234 00 89, faks 054 231 07 82.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pupwloclawek.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROFESJONALNA OBSŁUGA SEKRETARIATU.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy realizacji szkolenia osób bezrobotnych i/lub poszukujących pracy, które obejmuje zajęcia teoretyczne i praktyczne, przygotowujące do pracy w charakterze sekretarki - asystentki. Szkolenie składa się z kilku modułów, w tym z zajęć z zakresu obsługi komputera i urządzeń biurowych. Ponadto program szkolenia obejmuje zajęcia z zakresu wizażu, które pomogą osobą biorącym udział w szkoleniu zmienić własny wizerunek i zbudować właściwe relacje interpersonalne, w celu zwiększenia szans na znalezienie i utrzymanie zatrudnienia. Szkoleniem będą objęte osoby bezrobotne i/lub poszukujące pracy zarejestrowane w PUP we Włocławku, które zostaną skierowane na szkolenie przez Urząd Pracy, po przeprowadzeniu naboru i kwalifikacji. Liczba uczestników: 2 grupy 15 osobowe. Wymagana liczba godzin zegarowych dla każdego uczestnika szkolenia: 100 + egzamin do 3 godzin zegarowych. Pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przedmiotem zamówień uzupełniających będzie przedmiot zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające nie przekroczą 50% zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 04.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie przewiduje się

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy posiadają aktualny na rok 2011 wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz.415 ze zm.). Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o posiadaniu aktualnego na rok 2011 wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy dla siedziby Wykonawcy, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2008 r. Nr 69 poz.415 ze zm.), zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować podczas szkolenia odpowiednio dla I i II grupy: a) salą dydaktyczną do przeprowadzenia zajęć i egzaminu, przystosowaną do realizacji przedmiotu zamówienia, która musi być adekwatna do wielkości grupy, z osobnymi miejscami do siedzenia dla każdego uczestnika szkolenia, z odpowiednim oświetleniem, ogrzewaniem, wentylacją i akustyką oraz zgodna w szczególności z: - Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej i Sportu z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny w publicznych i niepublicznych szkołach i placówkach (Dz. U. z 2003 r. Nr 6, poz. 69 z późn. zm.). - Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. Nr 169, poz. 1650 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002 r. Nr 75 poz. 690 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 21 kwietnia 2006 r. w sprawie ochrony przeciwpożarowej budynków, innych obiektów budowlanych i terenów (Dz. U. z 2006 r. Nr 80, poz. 563). b) wyposażeniem zakładu w postaci: - 15 komputerów (stacjonarnych i/lub przenośnych) podłączonych do sieci internetowej z zainstalowanymi na każdym z nich programami: MS WORD, MS EXCEL, MS POWERPOINT, MS ACCESS. UWAGA: Zamawiający nie dopuszcza wersji oprogramowania DEMO. - urządzeń biurowych: co najmniej 1 skanera, co najmniej 1 drukarki, co najmniej 1 faksu, co najmniej 1 kserokopiarki. Wykonawca w celu realizacji zamówienia może polegać na potencjale technicznym do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonego wraz z ofertą niżej wymienionych oświadczeń i dokumentów, stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku udziału w postępowaniu, to jest: 1. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował dla I i II grupy salą dydaktyczną, do prowadzenia zajęć oraz egzaminu na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w CZĘŚCI II pkt 2.2. f) SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ, zawierającym informacje o: - lokalizacji sali dydaktycznej do prowadzenia zajęć oraz egzaminu, - podstawie dysponowania salą dydaktyczną. 2. Wykaz wyposażenia zakładu na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu opisanego w CZĘŚCI II pkt 2.2. g) SIWZ, zgodnie z załącznikiem nr 5 do SIWZ, zawierającym informacje o: - typie i ilości komputerów, - nazwie programów zainstalowanych na każdym z komputerów, - nazwie i ilość urządzeń biurowych, - podstawie dysponowania komputerami i urządzeniami biurowymi. 3. W przypadku polegania przez Wykonawcę na potencjale technicznym innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, Wykonawca złoży wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument (tych podmiotów) wskazujący, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy dysponują lub będą dysponować podczas szkolenia odpowiednio dla I i II grupy: a) Co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć, o których mowa w CZĘŚCI I pkt 7.1. SIWZ, posiadającą: - wykształcenie średnie lub wyższe, - doświadczenie zawodowe jako wykładowca/nauczyciel/trener/instruktor w zakresie prowadzenia zajęć lub doświadczenie zawodowe jako pracownik sekretariatu. b) Co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć, o których mowa w CZĘŚCI I pkt 7.2. a), b) SIWZ posiadającą: - wykształcenie wyższe, - kwalifikacje zawodowe w zakresie pedagogiki lub socjologii lub psychologii lub pokrewne, - doświadczenie zawodowe jako wykładowca/nauczyciel/trener/instruktor w zakresie prowadzenia zajęć lub doświadczenie zawodowe jako pedagog lub socjolog lub psycholog lub pokrewne. c) Co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć, o których mowa w CZĘŚCI I pkt 7.2. c) SIWZ posiadającą: - wykształcenie co najmniej średnie, - kwalifikacje zawodowe w zakresie wizażu lub kosmetyki lub kosmetologii, - doświadczenie zawodowe jako wykładowca/nauczyciel/trener/instruktor w zakresie prowadzenia zajęć lub doświadczenie zawodowe jako wizażysta/tka lub kosmetyczka. d) Co najmniej jedną osobą do prowadzenia zajęć, o których mowa w CZĘŚCI I pkt 7.3. SIWZ posiadającą: - wykształcenie wyższe; - kwalifikacje zawodowe w zakresie informatyki, - doświadczenie zawodowe jako wykładowca/nauczyciel/trener/instruktor w zakresie prowadzenia zajęć lub doświadczenie zawodowe jako informatyk. Zamawiający dopuszcza sytuację, w której Wykonawca będzie dysponował mniejszą ilością osób. W takiej sytuacji Wykonawca musi wykazać, że osoba taka posiada wymagane wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz doświadczenie zawodowe, o których mowa w CZĘŚCI II pkt 2.2. a)-d) SIWZ odpowiednio dla zajęć, które będzie prowadzić, z zastrzeżeniem, że ostateczna liczba osób prowadzących zajęcia musi być taka, by zapewnić należytą i terminową realizację przedmiotu zamówienia. e) komisją do przeprowadzenia egzaminu, składającą się z trzech osób: przewodniczącego oraz dwóch członków. Przewodniczącym komisji musi być osoba posiadająca wykształcenie wyższe odpowiednie dla zakresu szkolenia, z którego jest przeprowadzony egzamin lub wykształcenie średnie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie dla zakresu szkolenia, z którego jest przeprowadzony egzamin. Członkami komisji muszą być osoby posiadające co najmniej wykształcenie średnie i kwalifikacje zawodowe odpowiednie dla zakresu szkolenia, z którego jest przeprowadzony egzamin. Wykonawca w celu realizacji zamówienia może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona na podstawie złożonych wraz z ofertą niżej wymienionych dokumentów i oświadczeń, stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku udziału w postępowaniu, to jest: 1. Wykaz osób, które będą prowadzić zajęcia i egzamin dla I i II grupy, o których mowa w CZĘŚCI II pkt 2.2. a)-e) SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ, zawierającym informacje o: - imieniu i nazwisku osób, - podstawie dysponowania daną osobą. 2. Opis kwalifikacji osób, o których mowa w CZĘŚCI II pkt 2.2. a)-d) SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 3a i 3b do SIWZ, zawierającym informacje o: - imieniu i nazwisku osoby, - poziomie wykształcenia, - kwalifikacjach zawodowych (w przypadku osób, od których wymagane są kwalifikacje zawodowe), - doświadczeniu zawodowym, - doświadczeniu w prowadzeniu zajęć dla osób bezrobotnych (jeżeli posiada). 3. Opis kwalifikacji osób, o których mowa w CZĘŚCI II pkt 2.2. e) SIWZ zgodnie z załącznikiem nr 3c do SIWZ, zawierającym informacje o: - imieniu i nazwisku osoby, - poziomie wykształcenia, - kwalifikacjach zawodowych. 4. W przypadku polegania przez Wykonawcę na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków, Wykonawca złoży wraz z ofertą pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia lub inny dokument (tych podmiotów) wskazujący, że będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji przedmiotowego zamówienia. Powyższe nie dotyczy przypadku, gdy Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował bezpośrednio tymi osobami, tj.: bez pośrednictwa innych podmiotów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Za spełniających ten warunek udziału w postępowaniu Zamawiający uzna Wykonawców, którzy złożą wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ. Oceny spełniania tego warunku udziału w postępowaniu Zamawiający dokona stosując zasadę: Wykonawca SPEŁNIA bądź NIE SPEŁNIA warunku udziału w postępowaniu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Program szkolenia zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ. 2. Formularz Ofertowy zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ. 3. Preliminarz kosztów zgodnie z załącznikiem nr 10 do SIWZ. 4. Certyfikaty jakości usług posiadane przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca posiada certyfikaty jakości usług. 5. Pełnomocnictwo w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie w sytuacji, gdy Wykonawca składa ofertę przez ustanowionego pełnomocnika. Pełnomocnictwo musi zawierać w szczególności: ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 50.00
  • 2 - Pomoce dydaktyczne i certyfikaty - 20.00
  • 3 - Kwalifikacje kadry dydaktycznej - 30.00

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień zawartej umowy oraz określenie warunków tych zmian: 1. Dopuszcza się zmianę osób prowadzących zajęcia, w przypadku nagłej choroby lub zdarzenia losowego pod warunkiem zapewnienia przez Wykonawcę zastępstwa. Osoba zastępująca musi posiadać nie mniejsze wykształcenie co osoba zastępowana oraz wymagane kwalifikacje zawodowe i doświadczenie zawodowe, o których mowa w CZĘŚCI II SIWZ. 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących przedmiotu zamówienia oraz wystąpienia niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy istotnych okoliczności, których nie można było przewidzieć przy zachowaniu należytej staranności. 3. Zmiana umowy może nastąpić na podstawie pisemnego wniosku, w którym należy umotywować zasadność proponowanych zmian. Zmiany umowy dokonuje się w formie aneksu do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pupwloclawek.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku pok. 12 ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.10.2011 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy we Włocławku pok. 3 ul. Kapitulna 24, 87-800 Włocławek..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie realizowane w ramach projektu Po pierwsze - praca ! współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.