Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-12-07
Gorlice: Dostawa produktów spożywczych
Numer ogłoszenia: 332032 - 2015; data zamieszczenia: 07.12.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
| V | zamówienia publicznego |
| zawarcia umowy ramowej | |
| ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Sienkiewicza 30, 38-300 Gorlice, woj. małopolskie, tel. 0-18 35 26 708, faks 0-18 35 26 708.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.powiatgorlicki.pl/zamowienia-publiczne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa produktów spożywczych na potrzeby Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30, w I półroczu 2016r., w rodzaju i ilości określonej w załączniku nr 1 do SIWZ.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9, 15.20.00.00-0, 03.20.00.00-3, 15.33.00.00-0, 15.40.00.00-2, 15.81.00.00-9, 15.98.00.00-1, 15.50.00.00-3, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedłożenie wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca zawierającego min. jeden samochód dopuszczony do przewozu art. spożywczych zgodnie z ustawą z dnia 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia - według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Przedłożenie oświadczenia o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust 1 oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia w myśl art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załączniki do SIWZ: Nr 1 - arkusz kalkulacyjny, z podziałem na dziesięć CZĘŚCI, Nr 2 - zaakceptowany wzór umowy, Nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, Nr 4 - wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca; Nr 5 - uzupełniony wzór oferty, Nr 6 - oświadczenie wykonawców występujących wspólnie o solidarnej odpowiedzialności i ustanowieniu pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2)
| przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatgorlicki.pl/zamowienia-publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, 38-300 Gorlice, ul. Sienkiewicza 30.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2015 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej, 38-300 Gorlice, ul. Sienkiewicza 30, pokój administracji.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa produktów mleczarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy produktów mleczarskich do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30, w I półroczu 2016r. w rodzaju i ilości określonej w części I załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mięsa i produktów z drobiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa i produktów z drobiu do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30, w I półroczu 2016r. w rodzaju i ilości określonej w części II załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mięsa oraz wędlin wołowych i wieprzowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy mięsa oraz wędlin wołowych i wieprzowych do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30, w I półroczu 2016r., w rodzaju i ilości określonej w części III załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa ryb.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy ryb do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30, w I półroczu 2016r. w rodzaju i ilości określonej w części IV załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa owoców i warzyw świeżych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy owoców i warzyw świeżych do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30, w I półroczu 2016r. w rodzaju i ilości określonej w części V załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 03.20.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa przetworzonych owoców i warzyw.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy przetworzonych owoców i warzyw do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30, w I półroczu 2016r. w rodzaju i ilości określonej w części VI załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa pieczywa i wyrobów ciastkarskich.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy pieczywa i wyrobów ciastkarskich do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30, w I półroczu 2016r. w rodzaju i ilości określonej w części VII załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa różnych produktów spożywczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy różnych produktów spożywczych do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30, w I półroczu 2016r. w rodzaju i ilości określonej w części VIII załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.40.00.00-2, 15.60.00.00-4, 15.80.00.00-6, 15.98.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa jaj.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są dostawy jaj do siedziby Domu Pomocy Społecznej w Gorlicach, przy ul. Sienkiewicza 30, w I półroczu 2016r. w rodzaju i ilości określonej w części IX załącznika nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.00.00.00-1, 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2016.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GORLIC
- Przebudowa istniejącej części budynku Szkoły Podstawowej w Zagórzanach w zakresie zmiany funkcji Sali gimnastycznej na przedszkole
- Dostawa produktów spożywczych i wód mineralnych
- Dostawa gazów medycznych.
- Usługa ubezpieczenia Miasta Gorlice
więcej: przetargi w Gorlicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku (powtórzone)
- Dostawa artykułów żywnościowych dla Publicznego Przedszkola w Szadku
- Sukcesywna dostawa mięsa i kości oraz wędlin dla Internatu Zespołu Szkół Technicznych w Płocku w 2026 roku
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Szkoły Podstawowej w Bratoszewicach na 2026 rok"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych -7 części (P80Gdańsk)
więcej: Produkty rolnictwa, hodowli, rybołówstwa, leśnictwa i podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





