eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świebodzin › Wykonanie zadania p.n.Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2010 z podziałem na 3 grupy podlegające odrębnej ocenie



Ogłoszenie z dnia 2010-02-17

Świebodzin: Wykonanie zadania p.n.: Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2010 z podziałem na 3 grupy podlegające odrębnej ocenie
Numer ogłoszenia: 33201 - 2010; data zamieszczenia: 17.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 068 4750916, faks 068 4750918.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie zadania p.n.: Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2010 z podziałem na 3 grupy podlegające odrębnej ocenie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania p.n.: Dostawa materiałów biurowych, eksploatacyjnych i papieru kserograficznego w roku 2010 z podziałem na 3 grupy podlegające odrębnej ocenie, obejmujące: Grupa I: Dostawa materiałów biurowych: Zadanie 1: Na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, w następującym asortymencie: 1. Korektor w płynie - poj. 20 ml z uniwersalną gąbką korygująca - Grand GR-20G - szt. 30 2. Korektor w piórze - poj. 12 ml z metalową końcówką - Tadeo Trading E12M - szt. 25 3. Korektor w taśmie 5 mm x 8 m - Beifa AR402 - szt. 10 4. Segregator 70 - różne kolory okładzin (nie tylko grzbietów) - szt. 450 5. Segregator 50 - różne kolory okładzin (nie tylko grzbietów) - szt. 250 6. Teczka wiązana A4 - szt. 180 7. Teczka zwykła (skoroszyt) A4 - szt. 1200 8. Teczka zawieszana A4 - szt. 800 9. Teczka na gumkę A4 - szt. 800 10. Koperta C6 (biała samoklejąca) - szt. 40000 11. Koperta A4 biała - szt. 6500 12. Koperta A5 biała - szt. 10000 13. Koperta z rozszerzanymi bokami i spodem B4+HK, samoklejąca z paskiem, o wym. 255x390x40, biała, 150g/m2 - szt. 380 14. Koperta C6 (biała samoklejąca) z okienkiem po lewej stronie - szt. 5000 15. Koszulki A4 - szt. 10000 16. Taśma do kalkulatora 57 mm x 25 m - szt. 150 17. Taśma klejąca przezroczysta - szer. 50 mm x 66 m - szt. 30 18. Notatnik A4 w kratkę - 100 kartkowy PN-92/50602 - szt. 100 19. Notatnik A5 w kratkę - 100 kartkowy PN-92/50602 - szt. 200 20. Zeszyt akademicki 96 kartkowy w kratkę - sztywna okładka - szt. 80 21. Zeszyt 32 kartkowy w kratkę - szt. 50 22. Zszywki 24/6 po 1000 szt. w opak. - opak. 200 23. Spinacze małe 28 mm - po 100 szt. w opak. - opak. 150 24. Spinacze duże 50 mm - po 100 szt. w opak. - opak. 80 25. Taśma klejąca - szer. 2 cm - szt. 200 26. Fastykuły do archiwizacji (dwa kartoniki ze sznurówką) - kompl. 800 27. Naklejka na segregator szeroki - 4 cm - opak. 10 28. Skoroszyt plastikowy A4 z oczkami do zawieszania w segregatorze - szt. 260 29. Dziurkacz do papieru - Tetis GD003 - szt. 12 30. Zszywacz do papieru - Sax 349 - szt. 18 31. Grzbiety do bindowania 10 mm kolor czarny - szt. 50 32. Grzbiety do bindowania 12,5 mm kolor czarny - szt. 50 33. Grzbiety do bindowania 14 mm kolor czarny - szt. 100 34. Grzbiety do bindowania 19 mm kolor czarny - szt. 60 35. Grzbiety do bindowania 25 mm kolor czarny - szt. 60 36. Grzbiety do bindowania 28,5 mm kolor czarny - szt. 30 37. Folia do bindowania (przezroczysta, bez koloru) - szt. 300 38. Okładki tekturowe do bindowania, kolor czarny - Chromolux Argo - szt. 300 39. Bezolejowy tusz do stempli 25 ml. z aplikatorem, kolor czerwony - Colop Printy Poland - szt. 15 40. Tasiemka satynowa biała - szer. 5 mm - m 1500 41. Kalkulator - Citizen CT-500 - szt. 10 42. Klej do dowodów osobistych 30 ml. w rolce - Pentel-Rubber Roller - szt. 80 43. Nożyczki biurowe z plastikowa rączką - Profice - szt. 10 44. Nóż biurowy z wysuwanym i łamanym ostrzem - Grand MJ708 - szt. 15 45. Wąsy skoroszytowe - Amex - szt. 200 46. Klips biurowy do dokumentów - 25 mm - szt. 50 47. Klips biurowy do dokumentów - 32 mm - szt. 50 48. Klips biurowy do dokumentów - 51 mm - szt. 50 Zadanie 2: Na potrzeby Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu, w następującym asortymencie: 1. Blok techniczny A4 kolor - szt. 100 2. Blok techniczny A3 kolor - szt. 100 3. Blok techniczny A4 biały - szt. 100 4. Blok techniczny A3 biały - szt. 100 5. Brystol biały A4 - szt. 100 6. Brystol mix A4 - szt. 100 7. Brystol A1 biały - szt. 200 8. Brystol A1 kolory: żółty, czerwony, pomarańczowy, niebieski, granatowy, czarny, brązowy - szt. 210 po 30 szt. z każdego koloru 9. Brystol A 1 kolor złoty - szt. 30 10. Notatnik A4 - 100 kartkowy w kratkę PN-92/50602 - szt. 100 11. Notatnik A5 - 100 kartkowy w kratkę PN-92/50602 - szt. 100 12. Zeszyt akademicki 96 kartkowy w kratkę - sztywna okładka - szt. 30 13. Zeszyt 32 kartkowy w kratkę - szt. 200 14. Zeszyt 32 kartkowy w linię - szt. 50 15. Zeszyt w cienką linię - szt. 100 16. Papier pakowy szary n/b 40g - szt. 200 17. Marker czarny ścięty - szt. 50 18. Marker ścięty kolor - czerwony, niebieski, zielony - szt. 90 po 30 szt. z każdego koloru 19. Długopis żelowy z metalową końcówką, wodoodporny i nie blaknący - niebieski - szt. 100 20. Cienkopis z plastykową końcówką o grubości nie mniejszej niż 0,4mm - czarny - szt. 50 21. Cienkopis z plastykową końcówką o grubości nie mniejszej niż 0,4mm - niebieski - szt. 50 22. Pisaki, zestaw 18 kolorów - opak. 50 23. Ołówek niełamiący z gumką - szt. 100 Zadanie 3: Na potrzeby Wydziału Organizacji i Nadzoru, w następującym asortymencie: 1. Długopis kulkowy - niebieski - szt. 100 2. Długopis kulkowy - czarny - sz. 100 3. Klej biurowy szkolny w tubce 50 ml/50g - szt. 100 4. Taśma klejąca 24 mm - szt. 100 5. Marker czarny permanentny ścięty - szt. 100 6. Marker czerwony permanentny ścięty - szt. 100 7. Spinacze małe do 35 mm owalne po 100 szt. w opak. - opak. 100 8. Blok szkolny A4 - 100 kartkowy w kratkę PN-92/50602 - szt. 100 9. Blok szkolny A5 - 100 kartkowy w kratkę PN-92/50602 - szt. 100 10. Zeszyt akademicki A-4 96 kartkowy w kratkę - sztywna okładka - szt. 100 11. Teczka na gumkę zwykła - szt. 100 12. Koszulka A4 po 50 szt. w opak. - opak. 35 13. Koperta mała po 50 szt. w opak. - opak. 70 14. Segregator A4/70 powlekany PCV - szt. 80 15. Zszywki No. 24/6 po 1000 sztuk w opak. - opak. 100 16. Flamastry kolorowe, zestaw 18 kolorów - opak. 40 17. Koperta duża A4 po 20 szt. w opak. - opak. 80 18. Papier ksero A4 80g/m2, biały CIE146, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie zgodny z PN-EN ISO 9706, wilgotność 3-5% - ryza 40 Grupa II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych: Zadanie 1: Na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, w następującym asortymencie: 1. Tusz HP (45) 51645a (czarny) - oryginał - szt. 7 2. Tusz HP (78) c6578a (kolor) - oryginał - szt. 7 3. Tusz HP (10) C4844AE (czarny) - oryginał - szt. 2 4. Tusz HP (82) C4913A (69 ml) (żółty) - oryginał - szt. 1 5. Tusz HP (82) C4912A (69 ml) (purpurowy) - oryginał - szt. 1 6. Tusz HP (82) C4911A (69 ml) (błękitny) - oryginał - szt. 1 7. Toner HP C4092A - oryginał - szt. 14 8. Toner HP C7115A - oryginał - szt. 45 9. Toner HP Q5949A - oryginał - szt. 16 10. Toner HP C4127A - oryginał - szt. 1 11. Toner HP Q7553X - oryginał - szt. 3 12. Toner HP CE505x - oryginał - szt. 1 13. Toner Lexmark 0064016HE (21000 kopii) - oryginał - szt. 10 14. Toner Samsung ML-2010D3 - oryginał - szt. 5 15. Toner Samsung SCX-D4200A - oryginał - szt. 1 16. Bęben Minolta 1200 (20000 kopii) 4174-313 - oryginał - szt. 1 17. Taśma barwiąca do Lexmark 4227+ (00L130034) - oryginał - szt. 8 18. Nośnik DVD-R w jednostkowych opakowaniach (plastik) - szt. 200 19. Nośnik CD-R 700 MB - w jednostkowych opakowaniach (koperta lub plastik) - szt. 200 20. Sprężone powietrze - min 300 ml - szt. 10 21. Pianka do czyszczenia plastików - szt. 10 22. Środek do czyszczenia monitorów LCD - szt. 10 23. Toner KX-FA83x - oryginał - szt. 3 24. Toner KX-FAT92E - oryginał - szt. 2 Zadanie 2: Na potrzeby Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu, w następującym asortymencie: 1. Tusz HP (344) 5740 (kolor) - oryginał - szt. 5 2. Tusz HP (338) 5740 (czarny) - oryginał - szt. 5 3. Nośnik CD-R 700 MB - w jednostkowych opakowaniach (koperta lub plastik) - szt. 100 4. Nośnik DVD-R w jednostkowym opakowaniu (plastik) - szt. 20 Grupa III: Dostawa papieru kserograficznego: Zadanie 1: Na potrzeby Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, w następującym asortymencie: 1. Papier ksero A4 80g/m2, biały CIE 146, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie zgodny z PN-EN ISO 9706, wilgotność 3-5% - ryza 1000 2. Papier ksero A3 80g/m2, biały CIE 146, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie, zgodny z PN-EN ISO 9706, wilgotność 3-5% - ryza 30 3. Papier ksero kolorowy A4, 80g/m2, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie, wilgotność 3-5% - ryza 4 4. Papier rolka 42 HP C6567B (1067mmx45,7m) - oryginał - szt. 4 5. Papier komputerowy - 250 mm 1+1(składanka perforowana) 900 szt. - karton 35 Zadanie 2: Na potrzeby Wydziału Oświaty, Kultury i Sportu, w następującym asortymencie: 1. Papier ksero A4 80g/m2, biały CIE146, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie zgodny z PN-EN ISO 9706, wilgotność 3-5% - ryza 50 2. Papier ksero kolorowy A4, 80g/m2, pakowany fabrycznie po 500 ark. w ryzie, wilgotność 3-5% - ryza 25.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10 - Toner do drukarek laserowych/faksów 30.19.76.44 - Papier kserograficzny 22.60.00.00 - Tusz 30.19.92.30 - Koperty 30.19.93.10 - Wytłaczany lub perforowany papier do drukowania 22.80.00.00 - Rejestry, księgi rachunkowe, skoroszyty, formularze i inne wyroby piśmiennicze z papieru lub tektury 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Grupa I: Dostawa materiałów biurowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ZEMAR Sp. z o.o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 14092,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 15037,79

  • Oferta z najniższą ceną: 15037,79 / Oferta z najwyższą ceną: 34503,09

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Grupa II: Dostawa materiałów eksploatacyjnych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ZEMAR Sp. z o.o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34065,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36803,68

  • Oferta z najniższą ceną: 36803,68 / Oferta z najwyższą ceną: 40514,98

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Grupa III: Dostawa papieru kserograficznego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.02.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowo-Produkcyjne ZEMAR Sp. z o.o., ul. Poznańska 106, 66-300 Międzyrzecz, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11429,10 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 13028,26

  • Oferta z najniższą ceną: 13028,26 / Oferta z najwyższą ceną: 13452,94

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Zgodnie z art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych postępowanie o udzielenie zamówienia w trybie zapytania o cenę udziela się, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. Niniejsza dostawa posiada określone standardy jakościowe i jest ogólnie dostępna i nie przekracza kwoty 193 000 euro - wobec powyższego zastosowano ten tryb postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.