eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Naprawa łuku Bramy Raciborskiej w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-12-15

Gliwice: Naprawa łuku Bramy Raciborskiej w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 331989 - 2011; data zamieszczenia: 15.12.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 282046 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Gliwice, Wydział Inwestycji i Remontów, ul. Zwycięstwa 21, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. +48 032 2385442, faks +48 032 2314058.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Naprawa łuku Bramy Raciborskiej w Gliwicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z naprawa łuku Bramy Raciborskiej wraz z renowacją przyległych murów i montażem kraty zabezpieczającej. Brama znajduje się w obrębie staromiejskiego układu urbanistycznego miasta Gliwice, wpisanego do Rejestru Zabytków dawnego województwa katowickiego pod numerem A/270/50, na mocy decyzji Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków Katowicach, z dnia 25 lutego 1950r. Natomiast znajdujące się tam również mury obronne także figurują w Rejestrze Zabytków (jw.) pod numerem rej. 1294/83 (13.01.1983 r.). Z powyższego powodu obszar ten podlega szczególnej ochronie prawnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące ZAŁĄCZNIK NR 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Obowiązki Wykonawcy: - zapewnienie nadzoru archeologicznego przez osobę posiadającą wymagane kwalifikacje (zlecenie i poniesienie kosztów nadzoru) zakończonego sporządzeniem i przekazaniem sprawozdania z przeprowadzonych badań Wojewódzkiemu Konserwatorowi Zabytków i Zamawiającemu; - przedłożenie do Wojewódzkiego Urzędu Ochrony Zabytków oświadczenia o przyjęciu obowiązków kierownika budowy przy zabytkach nieruchomych, współpraca z Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków w sprawach wymagających dodatkowych uzgodnień; - posiadanie i przedłożenie do zatwierdzenia inspektorowi nadzoru, przed zabudową (7dni przed planowanym wbudowaniem), dokumentów potwierdzających dopuszczenie do obrotu i stosowania w budownictwie materiałów planowanych do zastosowania przy realizacji zadania; - zapewnienie niezbędnych dojazdów i objazdów dla użytkowników i mieszkańców; - w przypadku gdy dojazd/dojście do posesji będzie czasowo niemożliwe - czas i termin prowadzenia robót należy uzgodnić z mieszkańcami; - sporządzenia w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy harmonogramu rzeczowo;-terminowo-finansowego dla przedmiotu umowy w kwotach brutto. Harmonogram powinien przedstawiać realizację przedmiotu umowy w miesięcznych okresach rozliczeniowych z podsumowaniem kwot pozycji harmonogramu w każdym z miesięcy; - wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej, dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB), z zachowaniem norm, oraz zgodnie z uzyskanymi decyzjami administracyjnymi i ustaleniami zawartymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), przy zachowaniu terminów na wykonanie robót, określonych w umowie z materiałów własnych i przy użyciu własnego sprzętu; - ogrodzenie, oznakowanie i urządzenie terenu budowy (w tym urządzenia zaplecza budowy dla potrzeb własnych), oraz zapewnienie stałego dozoru terenu i zaplecza budowy, utrzymanie powyższych elementów w należytym stanie technicznym a po zakończeniu robót uporządkowanie terenu budowy. Powyższe stanowi koszt Wykonawcy. - przygotowanie terenu budowy i prowadzonych robót budowlanych zgodnie z wymogami obowiązujących przepisów dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy, wdrożenia opracowanego Planu bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz przeprowadzenia w trakcie realizacji zamówienia wszelkich czynności związanych z bezpieczeństwem na terenie budowy; - zapewnienie na własny koszt: dostawy energii elektrycznej, wody (i odprowadzenia ścieków), ciepła i innych mediów, na potrzeby realizacji robót; - dokonania niezbędnych w toku realizacji uzgodnień z właściwymi organami i poniesienia ewentualnych kosztów z tym związanych; - poinformowanie Zamawiającego o wadach w dokumentacji projektowej niezwłocznie po ich stwierdzeniu dla dokonania ewentualnych zmian projektowych w trakcie realizacji przedmiotu umowy; - zagospodarowanie wszelkich odpadów zgodnie z ustawą z dnia 27.04.2001 r. o odpadach (tekst jednolity. Dz. U. z 2010 r. Nr 185 poz. 1243 z póź. zm.) oraz ustawą z dnia 27.04.2001 r. Prawo Ochrony Środowiska (Dz. U. z 2008 Nr 25 poz. 150 z późn. zmianami) i dostarczenia Zamawiającemu odpowiednich dokumentów na potwierdzenie spełniania tych wymogów (kart odpadów); - zabezpieczenie dostaw materiałów, urządzeń i osprzętu, które powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w art.10 ustawy Prawo Budowlane oraz projektu; - zawarcia umowy ubezpieczeniowej o odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie przedmiotu umowy, oraz z tytułu szkód które mogą zaistnieć związku z określonymi zdarzeniami losowymi zgodnie z zapisami umowy. Kopię powyższej umowy Wykonawca przekaże Zamawiającemu w terminie 7 dni od daty zawarcia umowy. - w razie konieczności wykonania i uzgodnienia z odpowiednimi służbami projektu organizacji ruchu na czas prowadzenia robót; - naprawy na koszt własny wszystkich elementów pasa drogowego które ulegną uszkodzeniu w czasie prowadzenia robót oraz zachowania czystości dróg. Ponoszenia w trakcie realizacji zadania kosztów eksploatacyjnych związanych z realizowanym przedmiotem zamówienia. - sporządzenia i przekazania Zamawiającemu w momencie zakończenia robót i zgłoszenia do odbioru końcowego pełnej dokumentacji powykonawczej ,w trzech egz. papierowych oraz w trzech egz. w postaci zapisu cyfrowego na płycie CD lub DVD pełnej wersji dokumentacji, w jakości umożliwiającej druk. Dokumentacja powykonawcza w myśl przepisów ustawy z dnia 07/07/1994 r.prawo budowlane (tj. Dz. U z 2006 r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) musi obejmować dokumentacje budowy z naniesionymi zmianami dokonanymi w toku wykonywania robót, a także inne dokumenty jakościowe, w szczególności: - Projekt budowlany z naniesionymi zmianami dokonanymi na rysunkach i w opisach wraz z załączonymi do niego rysunkami zamiennymi (podpisany i opieczętowany przez kierownika Budowy, Projektanta, oraz Inspektora nadzoru branży, której ta część dokumentacji dotyczy); - Jeśli konieczne inwentaryzację geodezyjną powykonawczą przyjętą do właściwego zasobu geodezyjnego; - Dziennik budowy; - Atesty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności (w przypadku dokumentu przedstawionego w kopii poświadczone za zgodność z oryginałem przez Kierownika Budowy); - Protokoły odbiorów technicznychWszystkie dokumenty winny być sporządzone w jęz. polskim, lub posiadać odpowiednie tłumaczenia przez uprawnionego tłumacza przysięgłego; - Kartę gwarancyjną dla całego przedmiotu umowy; - Komisyjne przekazanie przedmiotu umowy przy udziale zainteresowanych stron i organów; - Uczestniczenia w przeglądach gwarancyjnych w okresie gwarancji i rękojmi oraz przeglądzie pogwarancyjnym; - Wykonania wszystkich czynności, także nie przewidzianych w umowie, związanych z pełnieniem funkcji Wykonawcy w celu prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia. Wymagany okres gwarancji i rękojmi. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji i rękojmi na okres co najmniej 36 miesięcy licząc od dnia końcowego odbioru robót..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.33 - 45.45.30.33 45.21.23.50 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych 45.26.26.22 - 45.26.26.22 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.42.20.00 - Roboty ciesielskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.12.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MES GROUP S.C., Sienkiewicza 49, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 70850,14 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 76081,11

  • Oferta z najniższą ceną: 76081,11 / Oferta z najwyższą ceną: 76081,11

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.