eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GołdapDostawa i montaż mebli do nowej strażnicy KP PSP w Gołdapi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-09-24

Gołdap: Dostawa i montaż mebli do nowej strażnicy KP PSP w Gołdapi
Numer ogłoszenia: 331930 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi , ul. Kolejowa 10, 19-500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 6154969, faks 087 6154969.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.strazgoldap.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż mebli do nowej strażnicy KP PSP w Gołdapi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż mebli do budynku nowej strażnicy KP PSP w Gołdapi przy ul. Wojska Polskiego 19, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ: 1. regał magazynowy 470x70x250 szt.1 2.blat roboczy 300x60 do portierni szt.1 3.szafka podblatowa 80x60x72 szt.1 4.regał magazynowy 240x60x250 szt.1 5.regał magazynowy 150x50x250 szt.1 6.stół do jadalni 160x80 szt.2 7.meble kuchenne-zabudowa w kształcie litery L - 360cmx190cm szt.1 8.stół konferencyjny 140x80 do świetlicy szt.17 9.szafa aktowa 80x43x192,7 z szufladami szt.2 10.szafa aktowa 80x43x192,7 szt.17 11.biurko 120x65 szt.1 12.Szafa ubraniowa 80x60x192,7 szt.14 13.Szafa ubraniowa 80x43-50x192,7 szt.3 14.Szafa aktowa (komoda) 80x43x154,3 szt.6 15.biurko pracownicze 160x120x73 szt.13 16.przystawka do biurka 80x60 szt. 13 17.kontener podblatowy 43,2x57,5x59,8 szt.14 18.półkole konferencyjne 160x50x73 szt.6 19.półkole konferencyjne 80x40 szt.1 20.biurko gabinetowe 196x90x74 szt.1 21.biurko gabinetowe z podstawą metalową 265x90x74 szt.1 22.szafa aktowa gabinetowa 80x43x192,7 szt.2 23.ubraniowa gabinetowa 80x60x192,7 szt.2 24.stolik gabinetowy 80x80x50 szt.1 25.regał aktowy gabinetowy 120x43x150 szt.2 26.regał aktowy gabinetowy 120x43x81 szt.2 27.stolik gabinetowy 80x80x74 szt.1 28.sofa narożna 4 - osobowa szt.1 29.przystawka recepcyjna 30x120x110 szt.1 30.szafka 80x60x78,4 szt.6 31.stolik 80x40x73 szt.1 32.stół 80x80 szt.4 33.Tapczan trzykomorowy szt.12 34.szafa metalowa 2 drzwiowa z wysuwaną ławką 60x50x200-240 do szatni szt.22 35.szafa metalowa 2 drzwiowa 60x50x180-200 do szatni szt. 5 36.lodówka w zabudowie meblowej 60x60x 100-135 szt.1 37.fotel gabinetowy skóra szt.2 38.fotel obrotowy tapicerowany skórą szt.10 39.krzesło-fotel konferencyjny szt.20 40.krzesło biurowe pracownicze szt.7 41.krzesło konferencyjne szt.66 42.zabudowa kuchenna 270cm szt.1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części 39.12.00.00 - Stoły, kredensy, biurka i biblioteczki 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.15.10.00 - Meble różne 39.14.11.00 - Regały .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Pzp i potwierdzili spełnienie poniższych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonania działalności z zakresu przedmiotu zamówienia, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tj. wykażą, że zrealizowali w okresie ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie dotychczasowej działalności, co najmniej 1 zamówienie odpowiadające przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej:- 100 000,00 zł. oraz potwierdzone, że zostało ono wykonane należycie. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Spełnianie wymaganych warunków, opisanych w ust. 1, będzie dokonywane na podstawie treści wymaganych oświadczeń lub dokumentów, wymienionych w Rozdziale 5 SIWZ, na zasadzie spełnia lub nie spełnia w odniesieniu do poszczególnych warunków. 3. W przypadku wspólnego ubiegania się o ww zamówienie przez więcej niż jednego wykonawcę, warunki określone w art. 22 ust 1 pkt 1-3 Pzp wykonawcy spełniają łącznie (pkt 1, ppkt a-c), natomiast warunek określony w art. 22 ust. 1 pkt 4 Pzp musi spełniać każdy z wykonawców (pkt 1, ppkt d). W przypadku wspólnego ubiegania się o ww zamówienie przez więcej niż jednego wykonawcę, wykonawcy ci muszą ustanowić pełnomocnika. Pełnomocnik wykonawców ustalony w trybie art. 23 ust. 2 Pzp, powinien legitymować się pełnomocnictwem wykonawców do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, zobowiązani oni są do dostarczenia zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia. Oferta podpisana przez osobę/osoby nieuprawnione zostanie uznana za nieważną..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z wszelkimi załącznikami i informacjami wynikającymi z postanowień SIWZ - Załącznik Nr 1 (oryginał). b) Wypełniony i podpisany opis przedmiotu zamówienia - Załącznik Nr 2. c) Oświadczenie Wykonawcy, potwierdzające spełnienie warunków ustawowych określonych w art. 22 ust. 1 Pzp - Załącznik Nr 3 (oryginał), z zastrzeżeniem rozdziału 4 pkt 3 - w przypadku udziału w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. d) Upoważnienie do złożenia oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym lub innym dokumencie, jako posiadającą uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy - w razie takiej konieczności lub przy ofertach wspólnych pełnomocnictwo. Pełnomocnik wykonawców ustalony w trybie art. 23 ust. 2 Pzp, powinien legitymować się pełnomocnictwem wykonawców do: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo: - reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy. Dokument pełnomocnictwa winien być dostarczony w postaci oryginału lub odpisu poświadczonego za zgodność z oryginałem przez notariusza. Jeżeli zostanie wybrana oferta złożona wspólnie przez więcej niż jednego wykonawcę, zobowiązani oni są do dostarczenia Zamawiającemu umowy regulującej ich współpracę w terminie przez niego wyznaczonym przypadającym przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia. Oferta podpisana przez osobę/osoby nieuprawnione zostanie uznana za nieważną. e) Doświadczenie Wykonawcy - Załącznik nr 5 - informacja o wykonanym przez Wykonawcę co najmniej 1 zamówieniu odpowiadającemu przedmiotowi zamówienia o wartości co najmniej: - 100 000,00 zł, z ostatnich 3 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w okresie dotychczasowej działalności, a także dokumenty potwierdzające, że zamówienie wyszczególnione w w/w załączniku zostało wykonane należycie. f) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. W przypadku składania oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, wymagane dokumenty (pkt f) należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie dokumentów, jakich może żądać zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87 poz. 605 oraz Dz. U. z 2008 r. Nr 188 poz. 1155). 3. Możliwe jest dołączenie: folderów, katalogów, zdjęć, rysunków poglądowych. 4. Wszelkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty mogą być składane w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę z wyłączeniem dokumentu oferty, pełnomocnictwa oraz oświadczenia wymienionego powyżej w pkt 1 lit. c..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.strazgoldap.pl i www.kwpsp.olsztyn.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi, ul. Kolejowa 10, 19 - 500 Gołdap.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.10.2009 godzina 10:00, miejsce: Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Gołdapi, ul. Kolejowa 10, 19 - 500 Gołdap, pokój nr 6.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.