Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-08-16
Kraków: Dostawa elementów umundurowania II
Numer ogłoszenia: 331920 - 2013; data zamieszczenia: 16.08.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Straż Miejska Miasta Krakowa , ul. Dobrego Pasterza 116, 31-416 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 68 82 154, faks 12 68 82 292.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa elementów umundurowania II.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa elementów umundurowania wykonanych wg wzoru określonego w Rozporządzeniu Rady Ministrów z dnia 28.07.1998 r. w sprawie umundurowania strażników gminnych i miejskich (Dz. U. z 1998 r., Nr 112 poz. 713 z późn. zmianami) oraz zgodnych ze wzorami umundurowania używanymi przez Straż Miejską Miasta Krakowa. Rozmiary dla poszczególnych części zamówienia zostaną ustalone z wybranym Wykonawcą po zawarciu umowy. Na Wykonawcy ciąży wykazanie, że oferowane elementy umundurowania są zgodne ze Specyfikacją istotnych warunków zamówienia, dlatego też przedmiot zamówienia powinien być zaopatrzony w odpowiednie metki z opisem składu użytych materiałów lub z ofertą powinna być doręczona oddzielna informacja Wykonawcy w tym zakresie, np. odpowiedni atest, certyfikat lub oświadczenie. Część 1: mundur polowy 26 kpl., spodnie do munduru polowego 26 szt.; Część 2: olimpijka gabardyna 11 szt., spodnie gabardyna 47 szt., spódnica gabardyna 7 szt., spodnie tropik 52 szt.; Część 3: koszula niebieska długi rękaw 29 szt., koszula biała długi rękaw 27 szt., koszula biała krótki rękaw 27 szt.; Część 4: koszulka polo 52 szt., koszulka T-shirt 52 szt., kalesony 310 szt., podkoszulek zimowy 300 szt.; Część 5: kurtka przeciwdeszczowa 26 szt.; Część 6: kurtka rowerowa 8 szt.; Część 7: spodenki dla rowerzystów 8 szt.; Część 8: spodnie rowerowe długie 72 szt.; Część 9: kurtka zimowa krótka 50 szt., kurtka zimowa długa 15 szt.; Część 10: golf 356 szt., sweter służbowy 31 szt.; Część 11: trzewiki specjalne 52 pary; Część 12: półbuty damskie 7 par, półbuty damskie wyjściowe 7 par, półbuty męskie 19 par; Część 13: kozaki zimowe 52 pary; Część 14: skarpety sportowe 16 par, skarpety letnie 52 pary, skarpety zimowe 640 par; Część 15: czapka zimowa 48 szt., czapka Dokerka 220 szt.; Część 16: rękawiczki skórzane 150 par; Część 17: pas główny 26 szt., pasek wąski 26 szt.; Część 18: oznakowanie kamizelki taktycznej na rzep 200 kpl; Część 19: rękawiczki rowerowe 8 par; Część 20: Obuwie sportowe-rowerowe 8 par; Część 21: Kaski dla kierujących skuterami 8 szt. Wykonawca powinien udzielić pełnej gwarancji na okres min. 12 miesięcy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9, 18.22.32.00-0, 18.23.40.00-8, 18.23.20.00-4, 18.33.20.00-5, 18.33.30.00-2, 18.33.10.00-8, 18.31.20.00-9, 18.31.84.00-5, 18.21.10.00-1, 18.22.32.00-0, 18.23.30.00-1, 18.23.53.00-8, 18.81.52.00-7, 18.81.50.00-5, 18.81.51.00-6, 18.31.70.00-4, 18.44.33.20-5, 18.42.40.00-7, 18.91.00.00-1, 18.42.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie obowiązuje
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi metodą spełnia/nie spełnia - na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ. Oprócz oświadczenia, dla oceny warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawcy, wymagane jest załączenie do oferty wykazu co najmniej jednej głównej dostawy elementów umundurowania, odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, w okresie ostatnich trzech lat, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, daty zrealizowania oraz podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć dowód, że dostawy zostały wykonane należycie. Wykaz może obejmować aktualnie realizowane dostawy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia ww. warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnienie warunków określonych w art. 22 ust. 1 Ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
wzory oferowanych elementów umundurowania, a dla części 1 i 2 także próbki materiału z atestami
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - Jakość - 40
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krakow.pl/?bip_id=33&mmi=11723
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Straż Miejska Miasta Krakowa
ul. Dobrego Pasterza 116
31-416 Kraków
pok. 315.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.08.2013 godzina 10:00, miejsce: Straż Miejska Miasta Krakowa ul. Dobrego Pasterza 116 31-416 Kraków pok. 315.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Elementy mundurów polowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mundur polowy 26 kpl, spodnie do munduru polowego 26 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.81.20.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Elementy umundurowania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: olimpijka gabardyna 11 szt., spodnie gabardyna 47 szt., spódnica gabardyna 7 szt., spodnie tropik 52 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0, 18.23.40.00-8, 18.23.20.00-4, 18.23.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Koszule.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszula niebieska długi rękaw 29 szt., koszula biała długi rękaw 27 szt., koszula biała krótki rękaw 27 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.20.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Koszulki, kalesony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: koszulka polo 52 szt., koszulka T-shirt 52 szt., kalesony 310 szt., podkoszulek zimowy 300 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.30.00-2, 18.33.10.00-8, 18.31.20.00-9, 18.31.84.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurtki przeciwdeszczowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurtka przeciwdeszczowa 26 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.21.10.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurtki rowerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurtka rowerowa 8 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Spodenki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: spodenki dla rowerzystów 8 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.30.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Spodnie rowerowe długie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: spodnie rowerowe długie 72 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.23.40.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Kurtki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kurtka zimowa krótka 50szt., kurtka zimowa długa 15 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.22.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Golfy, swetry.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: golf 356 szt., sweter służbowy 31 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.33.10.00-8, 18.23.53.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Trzewiki specjalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: trzewiki specjalne 52 pary.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.52.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Półbuty.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: półbuty damskie 7 par, półbuty damskie wyjściowe 7 par, półbuty męskie 19 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.50.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Kozaki zimowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kozaki zimowe 52 pary.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.81.51.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Skarpety.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: skarpety sportowe 16 par, skarpety letnie 52 pary, skarpety zimowe 640 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.31.70.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Czapki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: czapka zimowa 48 szt., czapka Dokerka 220 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.33.20-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Rękawiczki skórzane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawiczki skórzane 150 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Wyroby rymarskie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pas główny 26 szt., pasek wąski 26 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.91.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Oznakowanie kamizelek.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: oznakowanie kamizelki taktycznej na rzep 200 kpl.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.10.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Kaski rowerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kask rowerowy 8 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.41.12-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Rękawiczki rowerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: rękawiczki rowerowe 8 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.42.40.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Obuwie sportowe-rowerowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: obuwie sportowe-rowerowe 8 par.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.82.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Kaski dla kierujących skuterami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: kask dla kierujących skuterami 8 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.44.42.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2013.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 60
- 2. Jakość - 40
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Sukcesywna dostawa instrumentów i akcesoriów endodontycznych, odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie przebudowy dźwigu osobowego zewnętrznego z napędem elektrycznym w budynku przy al. Słowackiego 15 w Krakowie
- Dostawa sprzętu komputerowego dla UEK - 3 zadania
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 10 PAKIETÓW
- Dostawa leków gotowych
- Sukcesywna dostawa mięsa, produktów mięsnych, drobiu i konserw dla Domu Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA RĘKAWIC OCHRONNYCH DO SP ZOZ WSPR W BIAŁYMSTOKU
- Dostawa materiałów promocyjnych z nadrukiem
- Dostawa środków czystości i drobnego sprzętu do sprzątania dla Szpitala Powiatowego Sp. z o. o. w Golubiu-Dobrzyniu
- Dostawa odzieży roboczej dla personelu medycznego, pracowników gospodarczych oraz technicznych
- Dostawa umundurowania dla Wojskowych Straży Pożarnych - postępowanie nr 45/D
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy.
więcej: Peleryny »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.