eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałystokDostawa i montaż 4 sztuk pras automatycznych do preparatyki krwi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Białystok: Dostawa i montaż 4 sztuk pras automatycznych do preparatyki krwi
Numer ogłoszenia: 331911 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż 4 sztuk pras automatycznych do preparatyki krwi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 4 sztuk pras automatycznych do preparatyki krwi. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik A do SIWZ umieszczonej na stronie www.rckik.bialystok.pl.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20 - Zestawy medyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający określa wadium w wysokości 4.000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Wymagania ustawowe: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. załączą oświadczenie, że wyrób medyczny posiada oznakowanie CE, 4. załączą certyfikat zgodności CE, 5. załączą deklarację zgodności WE, 6. załączą dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (Dz. U. Nr 93 z 2004 r., poz. 896), 7. zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określonym w rozdziale VIII SIWZ. II. Wymagania Zamawiającego: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. zaoferują fabrycznie nowe (rok produkcji 2007 lub 2008) prasy automatyczne do preparatyki krwi zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ oraz załączniku A do SIWZ, 2. zaoferują co najmniej 36 miesięczny okres gwarancyjny licząc od daty dostawy z trzykrotnym wykonaniem rocznej walidacji pras, 3. zaoferują serwis gwarancyjny i pogwarancyjny minimum 10 lat, z czasem reakcji serwisu nie dłuższym niż 48 godzin, tj. 2 dni robocze licząc od momentu zgłoszenia awarii, z zamontowanie prasy zastępczej w przypadku gdy okres naprawy przekracza 7 dni, 4. zaakceptują 14-dniowy termin płatności, licząc od momentu otrzymania pras i faktury, 5. zadeklarują wymagany termin dostawy wraz z montażem i uruchomieniem pras oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego, 6. załączą instrukcję obsługi pras w języku polskim lub angielskim - w momencie dostawy. Wykonawcy mogą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i o zawarcie umowy w sprawie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, przynajmniej jeden z nich musi wykazać, że spełnia warunki określone w pkt I. 1. a. Warunki określone w pkt I. 1. b i c, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, muszą spełnić łącznie - sumując swój potencjał i sytuację finansową. Warunek pkt I. 2 każdy Wykonawca musi spełnić z osobna. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana według formuły: spełnia - nie spełnia. Zamawiający, na podstawie art. 26 ust. 3 ustawy, będzie wzywał Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w SIWZ, lub którzy złożyli dokumenty, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny potwierdzać spełnianie przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu oraz spełnianie przez oferowane dostawy wymagań Zamawiającego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Zamawiający może też, na podstawie art. 26 ust. 4 ustawy, wezwać Wykonawców, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania ustawowe udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 2. oświadczenie zgodne z postanowieniami art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 2 do SIWZ, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 3. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności, lub wstrzymania w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. oświadczenie, że oferowany wyrób medyczny posiadają oznakowanie CE, 7. certyfikat zgodności CE, 8. deklarację zgodności WE, 9. dokumenty dopuszczające wyrób medyczny do obrotu zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych ( Dz. U. Nr 93 2004 r., poz. 896), jeśli nie dotyczy dołączyć odpowiedni dokument, 10. potwierdzenie wniesienia wadium. II. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego udziału w postępowaniu, do oferty dołącza: 1. oświadczenie, że oferowane fabrycznie nowe (rok produkcji 2007 lub 2008) prasy są zgodne z opisem i wymaganiami przedstawionymi w SIWZ oraz załączniku A do SIWZ, 2. oświadczenie o udzieleniu co najmniej 36 miesięcznej gwarancji z trzykrotnym wykonaniem rocznej walidacji pras, 3. oświadczenie o zagwarantowaniu serwisu gwarancyjny i pogwarancyjnego minimum 10 letniego, z czasem reakcji serwisu nie dłuższym niż 48 godzin, tj. 2 dni robocze licząc od momentu zgłoszenia awarii, z zamontowanie prasy zastępczej w przypadku gdy okres naprawy przekracza 7 dni, 4. oświadczenie o akceptacji 14 - dniowego terminu płatności, 5. oświadczenie o dotrzymaniu wymaganego terminu dostawy wraz z montażem i uruchomieniem pras oraz przeszkoleniem personelu Zamawiającego, 6. zobowiązanie do dostarczenia instrukcji obsługi pras w języku polskim lub angielskim w momencie dostawy. OŚWIADCZENIA ZAWARTE W FORMULARZU OFERTOWYM NIE WYMAGAJĄ SKŁADANIA ODRĘBNYCH OŚWIADCZEŃ. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę lub osobę przez niego upoważnioną. Zamawiający może żądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, w przypadku, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości. Dokumenty sporządzone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt I.2 składa dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty, o których mowa w pkt a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, w przypadku dokumentu opisanego w pkt b) odpowiednio 3 miesiące. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby, lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem kraju pochodzenia osoby, lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, p. 201..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, p. 201..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 01.01.2009.

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.