eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDOSTAWA I MONTAŻ MEBLI

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Warszawa: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI
Numer ogłoszenia: 331743 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna , ul. Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6837865, faks 022 6837977.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wat.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I MONTAŻ MEBLI.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: na zadanie nr 1 - dostawa tapczanów na zadanie nr 2 - dostawa mebli biurowych na zadanie nr 3 - dostawa wyposażenia korytarzy na zadanie nr 4 - dostawa mebli ogrodowych na zadanie nr 5 - dostawa mebli laboratoryjnych na zadanie nr 6 - dostawa szaf ubraniowych metalowych na zadanie nr 7 - dostawa i montaż szaf wnękowych Przedmiot dostawy będzie dostarczony, wniesiony i zamontowany pod adresem: Warszawa, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2 - Magazyn Zespołu Zabezpieczenia Materiałowo - Technicznego WAT we wszystkie dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 07:30-14:00, tel. 022 683 91 80 lub w innym miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Montaż szaf wnękowych będzie możliwy po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym harmonogramu montażu szaf w poszczególnych pokojach hotelowych. Wykonawca będzie sukcesywnie demontował i montował szafy. Zamawiający nie dopuszcza demontażu wszystkich szaf jednocześnie, a następnie ich montażu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.14.31.10 - Łóżka i kanapy oraz specjalne meble tapicerowane 39.10.00.00 - Meble 39.11.31.00 - Fotele 39.16.00.00 - Meble szkolne 39.11.20.00 - Krzesła 39.14.12.00 - Blaty 39.11.36.00 - Ławki 39.14.20.00 - Meble ogrodowe 39.18.00.00 - Meble laboratoryjne 39.14.13.00 - Szafy .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny ww. warunków będzie odbywał się wg zasady spełnia/nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów, których wykaz został określony poniżej..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ. W przypadku składania oferty przez konsorcjum, powyższe oświadczenie składa lider konsorcjum oraz podpisuje każdy z podmiotów występujących wspólnie, łącznie z liderem konsorcjum. 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 4.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju,w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Ponadto do oferty należy dołączyć: 1)Wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2)Wypełniony szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiący załącznik nr 3 i/lub 3A i/lub 3B i/lub 3C i/lub 3D i/lub 3E i/lub 3F do SIWZ, 3)pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli nie wynika ono z załączonych dokumentów wymaganych postanowieniami pkt 5 SIWZ. W przypadku spółki jawnej i partnerskiej należy dołączyć do oferty potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię umowy spółki określającą sposób jej reprezentacji. 4)informację (dokładny opis) z parametrami proponowanego przez siebie produktu oraz z zaznaczeniem nr danej pozycji, której dotyczy równoważność - tylko w przypadku, gdy Wykonawca proponuje produkt równoważny..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wat.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych WAT, Warszawa, ul. Kaliskiego 11 A, pok. nr 4..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2008 godzina 09:00, miejsce: Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego, ul. Gen. Sylwestra Kaliskiego 2, 00-908 Warszawa 49, skr. poczt. 50.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DOSTAWA TAPCZANÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa tapczanów w ilości 430 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.31.10-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: DOSTAWA MEBLI BIUROWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych takich jak:biurka komputerowe, stoły biurowe, krzesła, fotele szkolne, fotele gabinetowe, szafy biurowe, ubraniowe, regały-witryny, stoły drewniane, stoły biurowe z płyty melaminowej, stoły konferencyjne, szafki stojace z szufladami, kontenery, nadstawki nad biurko, szafy i szafki na akta, łączniki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.13.00.00-2, 39.10.00.00-3, 39.11.31.00-8, 39.16.00.00-1, 39.11.20.00-0, 39.14.12.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: DOSTAWA WYPOSAŻENIA KORYTARZY.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ławek korytarzowych ze stolikiem 3 siedziska - 2 szt, ławek korytarzowych 4 siedziska - 2 szt, ławek korytarzowych ze stolikiem 4 siedziska - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.36.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: DOSTAWA WYPOSAŻENIA OGRODÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ławek ogrodowych - szt. 6, foteli z PCV - szt. 16, stołów z PCV - szt. 4..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.20.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: DOSTAWA MEBLI LABORATORYJNYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa stołów laboratoryjnych o różnych parametrach - szt. 34, nadstawek z blatem na stół laboratoryjny - szt. 2..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.18.00.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: DOSTAWA SZAF UBRANIOWYCH METALOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szaf metalowyh ubraniowych o różnych parametrach - szt. 26.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.14.13.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: DOSTAWA I MONTAŻ SZAF WNĘKOWYCH.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa i montaz szaf wnękowych z lustrem - szt. 42.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.