eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OrnontowicePRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 925 Z DROGĄ POWIATOWĄ WRAZ Z BUDOWĄ CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 925 W MIEJSCOWOŚCI ORNONTOWICE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-06-11

POZYCJA 33172

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Ornontowice: PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 925 Z DROGĄ POWIATOWĄ WRAZ Z BUDOWĄ CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 925 W MIEJSCOWOŚCI ORNONTOWICE Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Ornontowice, do kontaktów: Anna Boczula,POKÓJ 322, ul. Zwycięstwa 26a, 43-178 Ornontowice, woj. śląskie, tel. 032 2335320, 3306225, fax 032 3306214, e-mail: zp@ornontowice.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.ornontowice.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne, Inne:INFRASTRUKTURA. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA SKRZYŻOWANIA DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 925 Z DROGĄ POWIATOWĄ WRAZ Z BUDOWĄ CHODNIKA W CIĄGU DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 925 W MIEJSCOWOŚCI ORNONTOWICE. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Gmina Ornontowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przebudowa skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 925 (ul. Bujakowska) z drogą powiatową ( ul. Orzeska) wraz z budową jednostronnego chodnika w ciągu drogi wojewódzkiej nr 925 w miejscowości Ornontowice. Odcinek od skrzyżowania z ul. Akacjową do skrzyżowania z ul. Orzeską. Na jezdni głównej (ul. Bujakowska) w obrębie skrzyżowania zaprojektowano dodatkowy pas ruchu o szerokości 3,50 m. Pas ten przysłonięty będzie wyspą zamykającą w celu podniesienia bezpieczeństwa ruchu. Dla wylotu ulicy Orzeskiej od strony Oronontowic zaprojektowano przekrój jednopasowy o szerokości kanału ruchu ( w świetle krawężników) wynoszącej 5,00m. Krawędzie skrzyżowania wyokrąglone łukami kołowymi o promieniu od R=12,00m do R=15,00m. Wlot ulicy Orzeskiej został skanalizowany, wyspą typu mała kropla. Pomiędzy wylotem ulicy Orzeskiej, a wylotem ulicy Ulbrycha zaprojektowano zatokę autobusową, o nawierzchni z kostki betonowej. Wzdłuż krawędzi jezdni poprowadzono chodnik:przy ulicy Bujakowskiej jednostronny, po stronie zachodniej, przy ulicy Orzeskiej obustronnie. Chodnik o szerokości od 2,00 do 2,50 m. Orientacyjne wielkości: chodniki z kostki brukowej betonowej 4.418m2, nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych 2.760m2. W związku z przebudową skrzyżowania zachodzi konieczność przebudowy odcinka wodociągu, zabezpieczenia gazociągu, przebudowy istniejących kabli teletechnicznych oraz ziemnych kabli średniego napięcia 20kV Roboty należy wykonać zgodnie z projektem budowlano - wykonawczym. Po ukończeniu robót należy wykonać operat geodezyjny powykonawczy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego Oryginalny kod CPV: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.00 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wielkość podano w pkt II.1.5) \określenie przedmiotu zamówienia\. Wartość zamówienia powyżej 60 000 euro, poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 60

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 40.000,00 zł. Wymagane będzie zgodnie z art. 45 ust 3 przed upływem terminu składania ofert. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy na podstawie dokumentów wykażą, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust 1 i 2.Ustawy oraz spełniają wymogi art. 22 ust 1 Ustawy, a w szczególności: I. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. II. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1. Dysponują minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń - w specjalności drogowej. 2. Zrealizowali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, roboty budowlane porównywalne z przedmiotem zamówienia - budowa dróg o nawierzchni asfaltowej wraz z chodnikami o łącznej wartości minimum 3,5 mln złotych brutto. III. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1. Posiadają środki finansowe umożliwiające realizację zadania w wysokości minimum 1.500.000,00zł. 2. Posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w wysokości minimum 100 000zł. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, warunki podane w punktach II i III będą rozpatrywane łącznie dla Wszystkich wykonawców. Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi zostać dołączone do wniosku. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Warunki, o których mowa powyżej będą oceniane systemem spełnia/ nie spełnia. Za wyjątkiem warunku dotyczącego posiadanego doświadczenia w zakresie realizacji zadań podobnych, w tym wypadku po spełnieniu wymogu minimalnego zostanie zastosowane kryterium doświadczenia - waga 100%, oceniane punktowo. Punktacja zostanie ustalona na podstawie łącznej wartości zrealizowanych robót, wg następującego wzoru: wartość robót wykonanych oferty badanej/dzielone przez 3,5 mln/ mnożone przez 100 = punkty. Na podstawie tak ustalonej punktacji zostanie ustalona lista rankingowa. Wartość robót zostanie ustalona na podstawie wykazu wykonanych robot, z którego musi wynikać jednoznacznie rodzaj wykonanych prac oraz wartość brutto. Jeżeli zadnie obejmowało inne prace, w wykazie należy wyszczególnić kwotę prac odpowiadających przedmiotowi niniejszego zadania (budowa dróg oraz chodników). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym w formie pisemnej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia wymagania określone w ar. 22 ust. 1 Ustawy. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 5. Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 6. Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 7. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 8. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyły w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia- uprawnienia budowlane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie - do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń - w specjalności drogowej oraz zaświadczenie z właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 9. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Z informacji musi wynikać jednoznacznie wysokość środków jakimi dysponuje wykonawca. 10. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. UWAGI: Dokumenty załączone we wniosku powinny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w par. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów i dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.06.2007 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 06.06.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.