eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koszalin › DRUK WYDAWNICTW CK 105 W KOSZALINIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-02-18

Koszalin: DRUK WYDAWNICTW CK 105 W KOSZALINIE
Numer ogłoszenia: 33170 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Kultury 105 w Koszalinie, ul. Zwycięstwa 105, 75-001 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-94 347 57 01, fax 0-94 342 26 12.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ck105.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DRUK WYDAWNICTW CK 105 W KOSZALINIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa imprezy Rodzaj druku Nakład Format Kolor Papier g/m Projekt 1. Dni Koszalina afisze 200 A2 4+0 kreda 115 CK105 plakaty 200 A2 4 + 0 kreda 115 CK105 foldery 35 000 320x237 łamane na 3 4 + 4 kreda 115 CK105 2. Hanza Jazz Festiwal plakaty 300 B1 4 + 0 kreda 115 CK105 ulotki 1 500 DL 4+4 Kreda 130 CK105 foldery/programy 700 395x210 łamane na 4 4 + 1kreda 150 CK105 zaproszenia 150 DL 4+1 kreda 200 CK105 4. Festiwal Akordeonowy plakaty 200 A2 4 + 0 kreda 115 CK105 programy 600 DL 4 + 1 kreda 130 CK105 5. Bezpieczne Wakacje afisze 100 A2 4+0 Kreda115 CK105 plakaty 200 A2 4 + 0 kreda 115 Ck105 programy 500 395x210 łamane na 3 4+1 kreda 150 CK105 6. Majówka programy 500 395x210 łamane na 3 4+1 kreda 150 CK105 afisze 100 A2 4+0 kreda 115 CK105 plakaty 200 A2 4 + 0 kreda 115 CK105 7. Festiwal Fracuskojęzycznych Teatrów Szkół Śr. gazetka 100 A3 łamane na 2 4 + 4 kreda 115 drukarnia 8. Festiwal Pieśni Religijnej plakaty 300 A2 4 + 0 kreda 115 CK105 9. Wystawy w Bałtyckiej Galerii Sztuki katalogi 16x200 200x260,5 4 + 4 okładka-kreda 150, środek-kreda 130 drukarnia zaproszenia 600 DL 4 + 4 kreda 130 CK105 plakaty 100 A3 4 + 0 kreda 115 CK105 10. Festiwal GENERACJA plakaty 150 A2 4 + 0 kreda 115 CK105 afisze 150 A2 4+0 kreda 115 CK105 ulotki 500 A6 4+4 kreda 115 CK105 talony na jedzenie 400 100x40 2+0 offset 115 CK105 11. Ulica Smaków plakaty 400 B1 4+0 kreda 115 CK105 ulotki 1 500 DL 4+4 kreda 115 CK105 foldery 300 dwa arkusze : 400 x 210 4+4 kreda 200 CK105 12 Zaproszenia ogólne 1 000 DL 4 + 0 kreda mat 170 CK105 13. Festiwal Młodzi i Film plakaty 400 B1 4 + 0 kreda 130 CK105 katalogi 700 210x210 2 + 2-strony środkowe ; 4 + 4 - strony reklamowe 1. strony środkowe kreda mat 135 ( 160 stron ); 2. strony reklamowe kreda mat 135 ( 12 stron ) CK105 ulotki 36 000 DL 4 + 4 kreda 115 CK105 zaproszenia 500 DL 4 + 4 kreda 200 CK105 programy dla gości 300 75x150 4+4 kreda 150 CK105 talony na jedzenie 3 500 100x40 2+0 offset 115 CK105 vouchery 500 70x60 2+0 kreda 130 CK105 programy 3 000 dwa arkusze 400x210 4+4 kreda 115 CK105 14. Kino Kryterium repertuar-plakat 2 000 A3 4 + 0 offset 90 CK105 repertuar-ulotka 36 400 DL 4 + 4 offset 90 CK105 zaproszenia- Kryterium i Alternatywa 1 500 10x210 4 + 1 offset 200 CK105 15. DKF repertuar - plakat 400 A3 4 + 0 offset 90 CK105 repertuar-ulotka 2 500 DL 4+ 4 offset 90 CK105 16 BIG STAR JAZZ afisze 500 A2 4+0 kreda 130 CK105 zaproszenia 1 000 DL 4+1 kreda 170 CK105 bilety 2 400 210x70 4+1 kreda 130 CK105 17 Ulotki zespołów CK 105 ulotki 14x200 200x210 4+ 4 kreda mat 130 CK105 18 Pokaz mody plakaty 200 B1 4+0 kreda 115 CK105 zaproszenia 200 DL 4+4 kreda 200 CK105 19 Festiwal Filmów Dokumentalnych o Włodzimierzu Wysockim plakaty 100 A2 4+0 kreda 115 CK105 ulotki 150 A4 łamane na 2 4+4 kreda 115 CK105 zaproszenia 150 DL 4+2 kreda 200 CK105 20 Imprezy CK105 afisze 5X150 A2 4+0 offset 120 CK105 plakaty 5x 200 A2 4+0 kreda 115 CK105 21 Imprezy CK105 bilety 1 500 210x70 4+0 kreda 115 CK105 22 Sylwester w kinie plakaty 100 A2 4+0 kreda 115 CK105 23 Dzień Działkowca plakaty 100 A2 4+0 Kreda 115 CK105 24 Nakręcony Koszalin plakaty 600 A2 4+0 Kreda 115 CK105 vlepki 6 000 70x40 4+0 papier samoprzylepny-błyszczący CK105 ulotki 6 000 A6 4+0 Kreda 115 CK105 25 Skakanka ulotki 500 A6 4+0 Kreda 115 CK105 plakaty 200 A2 4+0 Kreda 115 CK105 26 Koncerty letnie afisze 600szt. A2 4+0 Kreda 115 CK105 27 Święto Wody plakaty 100 A2 4+0 Kreda 115 CK105 28 Wizytówki 3 000 4+0 kreda mat 240 CK105 29 Tośka 5 plakaty 100 A3 4+0 kreda 115 CK105 Wymagania szczegółowe: Kino Kryterium - zamawiający przekaże informacje do druku ( repertuar: ulotka i plakat ) w każdy wtorek do godz. 16.00. Zleceniobiorca dostarczy gotowe ulotki i plakaty w każdą środę do godz.20.00. Druki będą przedstawiane zleceniodawcy w każdą środę do godz. 12.00 (do akceptacji pocztą elektroniczną.) Wymagania ogólne: Zleceniobiorca dostarczy zamówione materiały do CK105 na swój koszt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykonania poszczególnych usług, ujętych w załączniku. Druk wydawnict CK 105 - szczegołowy opis w załączniku nr 1 Zamawaiający DOPUSZCZA SKŁADANIE OFERT CZEŚCIOWY W ZAKRESIE: 1. DNI KOSZALINA - w całości 2. FESTIWAL HANZA JAZZ FESTIWAL - w całosci 3. FESTIWAL AKORDEONOWY - w całości 4. Festiwal GEBERACJA - w całości 5. ULICA SMAKÓW - w całości 6. Festiwal MŁODZI I FILM - w całości 7. KINO KRYTERIUM - w całości 8. DKF - w całości 9. Festiwal Filmów Dokumentalnych o W. Wysockim - w całości 10. W całości pozostałe druki: - bezpieczne wkacje , majówka , festiwal francuskojęzycznych teatrów, festiwal pieśni religijnej, wystawy Bałtyckiej Galerii Sztuki, zaproszenia ogólne, Big Star Jazz, ulotki zespołów CK 105, pokaz mody, imprezy Ck 105, Sylwester w kinie, Dzień Działkowca, nakrecony Koszalin, Skakanka, Koncert lenie, Świeto Wody, wizytówki, Tośka 5

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 22.90.00.00 - Różne druki Kod CPV wg słownika 2008: 22.90.00.00 - Różne druki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać sie Wykonanwcy, którzy spełniają wszystkie niżej wymienione warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności związanej z przedmiotem zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Posiadją niezbędą wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy o prawie zamówień publicznych. 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności. 3. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień. 4 Aktualne zaświadczenie z włąściwego urzędu ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że została zwolniony lub słąta została odroczona lub rozłożona na raty wystawione nie wczesniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert. 5.Wykaz wykonywanych zleceń, 6. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. 7. Informacja na temat przecietnej liczby osób zatrudnionych pracowników w okresie ostatnich 3 lat.8. Wykaz osób i podmiotów które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 9. Polisa od odpowiedzialności cywilnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ck.105.koszalin.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Kultury 105 w Koszalinie ul. Zwycięstwa 105 75-001 Koszalin pok. 116.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2008 godzina 12:00, miejsce: Centrum Kultury 105 w Koszalinie ul. Zwycięstwa 105 75-001 Koszalin.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: DNI KOSZALINA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dni Koszalina afisze 200 A2 4+0 kreda 115 plakaty 200 A2 4 + 0 kreda 115 foldery 35 000 320x237 łamane na 3 4 + 4 kreda 115.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Hanza Jazz Festiwal.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hanza Jazz Festiwal plakaty 300szt B1 4 + 0 kreda 115 ulotki 1 500szt DL 4+4 Kreda 130 foldery/programy 700szt 395x210 łamane na 4 4 + 1 kreda 150.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Festiwal Akordeonowy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Festiwal Akordeonowy plakaty 200szt A2 4 + 0 kreda 115 programy 600szt DL 4 + 1 kreda 130.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Festiwal GENERACJA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Festiwal GENERACJA plakaty 150 A2 4 + 0 kreda 115 afisze 150 A2 4+0 kreda 115 ulotki 500 A6 4+4 kreda 115 talony na jedzenie 400 100x40 2+0 offset 115.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ULICA SMAKÓW.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ulica Smaków plakaty 400 B1 4+0 kreda 115 ulotki 1 500 DL 4+4 kreda 115 foldery 300 dwa arkusze : 400 x 210 4+4 kreda 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Festiwal Młodzi i Film.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plakaty 400 B1 4 + 0 kreda 130 katalogi 700 210x210 2 + 2-strony środkowe ; 4 + 4 - strony reklamowe 1. strony środkowe kreda mat 135 ( 160 stron ); 2. strony reklamowe kreda mat 135 ( 12 stron ) ulotki 36 000 DL 4 + 4 kreda 115 zaproszenia 500 DL 4 + 4 kreda 200 programy dla gości 300 75x150 4+4 kreda 150 talony na jedzenie 3 500 100x40 2+0 offset 115 vouchery 500 70x60 2+0 kreda 130 programy 3 000 dwa arkusze 400x210 4+4 kreda 115.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: KINO KRYTERIUM.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: repertuar-plakat 2 000 A3 4 + 0 offset 90 repertuar-ulotka 36 400 DL 4 + 4 offset 90 zaproszenia- Kryterium i Alternatywa 1 500 10x210 4 + 1 offset 200 Kino Kryterium - zamawiający przekaże informacje do druku ( repertuar: ulotka i plakat ) w każdy wtorek do godz. 16.00. Zleceniobiorca dostarczy gotowe ulotki i plakaty w każdą środę do godz.20.00. Druki będą przedstawiane zleceniodawcy w każdą środę do godz. 12.00 (do akceptacji pocztą elektroniczną.).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: KINO DKF.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: repertuar - plakat 400 A3 4 + 0 offset 90 repertuar-ulotka 2 500 DL 4+ 4 offset 90.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Festiwal Filmów Dokumentalnych o Włodzimierzu Wysockim.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: plakaty 100 A2 4+0 kreda 115 ulotki 150 A4 łamane na 2 4+4 kreda 115 zaproszenia 150 DL 4+2 kreda 200.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: DRUKI POZOSTAŁE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bezpieczne Wakacje afisze 100 A2 4+0 Kreda115 plakaty 200 A2 4 + 0 kreda 115 programy 500 395x210 łamane na 3 4+1 kreda 150 Majówka programy 500 395x210 łamane na 3 4+1 kreda 150 afisze 100 A2 4+0 kreda 115 plakaty 200 A2 4 + 0 kreda 115 Festiwal Francuskojęzycznych Teatrów Szkół Śr. gazetka 100 A3 łamane na 2 4 + 4 kreda 115 Festiwal Pieśni Religijnej plakaty 300 A2 4 + 0 kreda 115 Wystawy w Bałtyckiej Galerii Sztuki katalogi 16x200 200x260,5 4 + 4 okładka-kreda 150, środek-kreda 130 zaproszenia 600 DL 4 + 4 kreda 130 plakaty 100 A3 4 + 0 kreda 115 Zaproszenia ogólne 1 000 DL 4 + 0 kreda mat 170 BIG STAR JAZZ afisze 500 A2 4+0 kreda 130 zaproszenia 1 000 DL 4+1 kreda 170 bilety 2 400 210x70 4+1 kreda 130 Ulotki zespołów CK 105 ulotki 14x200 200x210 4+ 4 kreda mat 130 Pokaz mody plakaty 200 B1 4+0 kreda 115 zaproszenia 200 DL 4+4 kreda 200 Imprezy CK105 afisze 5X150 A2 4+0 offset 120 Imprezy CK105 bilety 1 500 210x70 4+0 kreda 115 Sylwester w kinie plakaty 100 A2 4+0 kreda 115 Dzień Działkowca plakaty 100 A2 4+0 Kreda 115 Nakręcony Koszalin plakaty 600 A2 4+0 Kreda 115 vlepki 6 000 70x40 4+0 papier samoprzylepny-błyszczący ulotki 6 000 A6 4+0 Kreda 115 Skakanka ulotki 500 A6 4+0 Kreda 115 plakaty 200 A2 4+0 Kreda 115 Koncerty letnie afisze 600szt. A2 4+0 Kreda 115 Święto Wody plakaty 100 A2 4+0 Kreda 115 Wizytówki 3 000 4+0 kreda mat 240 Tośka 5 plakaty 100 A3 4+0 kreda 115 plakaty 5x 200 A2 4+0 kreda 115 Zleceniobiorca dostarczy zamówione materiały do CK105 na swój koszt. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niewykonania poszczególnych usług, ujętych w załączniku..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.90.00.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.