Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-03
Warszawa: Przygotowanie do druku i druk 8 kolejnych numerów kwartalnika Ochota na zdrowie; spr. nr ZP-I/03/12
Numer ogłoszenia: 33168 - 2012; data zamieszczenia: 03.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Ochota , ul. Szczęśliwicka 36, 02-353 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8228853, faks 022 8231219.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie do druku i druk 8 kolejnych numerów kwartalnika Ochota na zdrowie; spr. nr ZP-I/03/12.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Ilość numerów kwartalnika - 8. 2) Nakład każdego numeru - 5000 egzemplarzy. 3) Format - A4 (210 x 297mm). 4) Objętość numer -16 stron + 4 strony okładki. 5) Oprawa - zeszytowa, na 2 zszywki. 6) Okładka - papier kredowy, 220-250 g/m2, w kolorystyce 4 + 4 kolory. 7) Środek - papier kredowy, 170-180 g/m2, w kolorystyce 4 + 4 kolory. 8) Powierzchnia okładki- 1 i 4 strona okładki uszlachetniona błyszczącym lakierem UV. 9) Czasopismo w całości kolorowe..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy treści oświadczeń wymienionych w rozdz. VII SIWZ, załączonych do oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy treści oświadczeń wymienionych w rozdz. VII SIWZ, załączonych do oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy treści oświadczeń wymienionych w rozdz. VII SIWZ, załączonych do oferty.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy treści oświadczeń wymienionych w rozdz. VII SIWZ, załączonych do oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania tego warunku będzie dokonana metodą spełnia - nie spełnia, na podstawie analizy treści oświadczeń wymienionych w rozdz. VII SIWZ, załączonych do oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Dokument wskazujący osobę uprawnioną do podpisywania dokumentów ofertowych, tj.: - aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed terminem składania ofert lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub statut (umowę) spółki lub aktualny rejestr handlowy, -upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy, w formie oryginału lub poświadczonej kopii, jeśli reprezentacja nie wynika z w. wym. dokumentów. 2) Pisemne zobowiązania podwykonawców do oddania do dyspozycji Wykonawcy zamówienia swoich zasobów (doświadczenia, wiedzy, zdolności finansowej, potencjału technicznego i osób) do realizacji zamówienia, jeśli wystąpią okoliczności opisane w rozdz. II ust. 2 SIWZ. Do pisemnych zobowiązań podwykonawcy winni załączyć dokumenty opisane w rozdz. VII pkt 2, 3 i 4. 3) 1 egz. wydrukowanego przez siebie czasopisma.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpzlo-ochota.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SZPZLO Warszawa-Ochota, 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 36, pok. 227 - bezpłatnie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.02.2012 godzina 10:00, miejsce: sieziba SZPZLO Warszawa-Ochota, 02-353 Warszawa, ul. Szczęśliwicka 36 - sekretariat, pok. 203, w godz. 8:00 - 15:00.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Do kontaktu z Wykonawcami upoważnieni są: - w sprawach merytorycznych p. Iwona Cichulska - tel. 22 822-32-21 wew. 113; - w sprawach formalnych: p. Edward Niedzielski - tel. 22 822-52-81.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Sukcesywna dostawa odczynników do badania krwi dla Instytutu Sportu - Państwowego Instytutu Badawczego
- Obsługa serwisowa oraz przeglądy centralnego zasilacza awaryjnego UPS Socomec typu Delphys BC 200 kVA.
- Zabudowa powierzchni wystawowej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów ISM Middle East 2025 w dniach 15-17 września 2025 r. w Dubaju w ZEA
- Remont 5 lokali mieszkalnych przed ponownym zasiedleniem będących w zasobie Oddziału Regionalnego Agencji Mienia Wojskowego w Poznaniu
- 390/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenach Dzielnicy Wawer m. st. Warszawy.
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do Instytutu Łączności - PIB
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Usługa wykonania, druku i dostarczenia edukacyjnej gry planszowej do NASK-PIB"
- Organizacja techniczna strefy Pomorza Zachodniego podczas wydarzenia Pol'and'Rock Festival 2025
- Usługi drukowania
- Projekt, wykonanie i dostawa kalendarzy i plannerów na 2026 r. oraz notesów, teczek i toreb papierowych.
- Świadczenie usług zapewnienia kopii, wydruków, skanowania i faksowania, wraz z dzierżawą drukarek przez okres maksymalnie 24 miesięcy
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.