To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-11-22
Krosno: Zakup i dostawa materiałów biurowych
Numer ogłoszenia: 331679 - 2010; data zamieszczenia: 22.11.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 308601 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II, ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zakup wraz z dostawą materiałów biurowych z podziałem na pakiety: Pakiet nr 1 - Sukcesywna dostawa papieru ksero Pakiet nr 2 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych W ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na własny koszt i ryzyko do loco - Magazyn Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie, ul. Korczyńska 57. Szczegółowy opis, zakres i wielkość przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu przedmiotu zamówienia, zestawienie parametrów technicznych stanowiącym załącznik nr 2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Oferowany wyrób musi być odpowiednio oznakowany, w tym posiadać wymagane prawem znaki bezpieczeństwa..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.20.01 - 30.19.20.01 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: sukcesywna dostawa papieru ksero
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESGRAPH sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78484,64 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 95025,81
Oferta z najniższą ceną: 95025,81 / Oferta z najwyższą ceną: 132690,76
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: sukcesywny zakup materiałów biurowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.11.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- RESGRAPH sp. z o.o., ul. Boya Żeleńskiego 19, 35-105 Rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8797,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9488,79
Oferta z najniższą ceną: 9488,79 / Oferta z najwyższą ceną: 15762,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ,,Dostosowanie pomieszczeń do potrzeb osób niepełnosprawnych w ramach ,,Programy wyrównywania różnic między regionami III" w obszarze B
- Odbiór i przetwarzanie odpadów o kodzie ex 19 12 12- frakcja wysokokaloryczna (preRDF) z odpadów wstępnie posegregowanych
- Odbiór i przetwarzanie odpadów o kodzie ex 19 12 12- frakcja wysokokaloryczna (preRDF) z odpadów komunalnych zmieszanych
- Wzmocnienie systemu ochrony ludności i odporności cywilnej Gminy Miasto Krosno
- Dostawa dwóch samochodów osobowych
- Zakup umundurowania dla strażaków w ramach Programu ochrony ludności i obrony cywilnej na lata 2025-2026
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i sukcesywna dostawa papieru offsetowego, kartonu offsetowego, papieru biurowego i kopert - sprawa 15/ZP/2025
- Zakup i dostawa materiałów biurowych i papieru dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Krakowie
- Zakup i dostawa papieru do drukarek, urządzeń wielofunkcyjnych, telefaksów i ploterów
- Dostawa artykułów biurowych - płyt
- Jednorazowa dostawa materiałów biurowych na potrzeby 30 placówek oświatowych Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy
- "Zakup sprzętów i pomocy dydaktycznych w ramach projektu pt. "Równe szanse i możliwości - rozwój szkół w Gminie Kochanowice"" realizowanego w ramach Fundusze Europejskie dla Śląskiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.