To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-01-24
Gorzów Wielkopolski: Roboty remontowe obiektu Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 33148 - 2013; data zamieszczenia: 24.01.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 240515 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Kwiatowa 10, 66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie, tel. 95 738 14 41, faks 95 738 14 35.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Policja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty remontowe obiektu Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Roboty remontowe obiektu Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu. 2. KOD CPV: 45216110-8 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego. 3. Zakres niniejszego zamówienia publicznego obejmuje: 3.1) Wykonanie robót budowlanych remontowych budynku użyteczności publicznej będącego w trakcie eksploatacji obiektu KPP w Żaganiu przy ul. Nowogródzkiej 1. 3.2) Zakres robót dotyczy trzech branż: budowlanej, sanitarnej i elektrycznej. 4. Szczegółowy zakres zamówienia: 4.1. Roboty naprawcze w zakresie branży budowlanej: 1) Remont popękanej posadzki na spacerniaku i uszczelnienie wpustu dachowego a) powierzchnia spacerniaka: 30,00 m2 2) Naprawa pękniętych schodów zewnętrznych od strony PDOZ poprzez zdylatowanie a) szerokość schodów: 3,50 m2 3) Naprawa pękniętego rurociągu w kuchni na terenie PDOZ oraz wymiana okładziny a) długość przewodu kanalizacyjnego: 2,00 m b) powierzchnia ściany do wykonania tynków i okładzin ściennych: 1,5 m2 4) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, wymiana płyt sufitowych w pomieszczeniu siłowni oraz sterowni w związku z zalewaniem sufitu oraz ścian a) powierzchnia izolacji przeciwwilgociowych pionowych: 6,00 m2 b) powierzchnia sufitów podwieszanych do wymiany: 20,00 m2 5) Naprawa pokrycia dachu w miejscu przejścia odciągu masztu radiowego przez dach a) powierzchnia dachu wymagająca prac naprawczych: 12,00 m2 b) powierzchnia sufitów do przemalowania: 30,00 m2 6) Naprawa pokrycia dachu oraz roboty wewnętrzne (okładzinowe i malarskie) w pomieszczeniach Wydziału Kryminalnego a) powierzchnia dachu wymagająca prac naprawczych: 50,00 m2 b) powierzchnia sufitów do wymiany i ścian do przemalowania: 200,00 m2 7) Przemalowanie części pomieszczeń Komendy Powiatowej Policji w Żaganiu a) powierzchnia ścian wymagająca przemalowania: 40,00 m2 8) Uszczelnienia i zamaskowanie dylatacji pionowej obiektu KPP w Żaganiu a) długość dylatacji: 12,00 m b) powierzchnia dachu: 65,00 m2 9) Wykonanie odwodnienia liniowego części placu manewrowego w związku z zalewaniem pomieszczenia gospodarczego - warsztatowego na skutek spływu wody z otaczającego terenu i parkingu a) szacunkowa długość odwodnienia: 24 m 4.2. W zakresie robót sanitarnych naprawa obejmuje: 1) Przywrócenie sprawności działania wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej oraz klimatyzacji w obiekcie 2) Wymiana uszkodzonej pompy w przepompowni ścieków sanitarnych 3) Wymiana uszkodzonej pompy w przepompowni wód drenarskich 4) Odwodnienie liniowe placu 4.3. W zakresie robót elektrycznych naprawa obejmuje: 1) Instalacje elektryczne a) Zespół prądotwórczy 80 kVA b) Połączenia wyrównawcze 2) Instalacje elektronicznej ochrony pomieszczeń a) System nadzoru telewizyjnego /SNTV/ b) System kontroli dostępu /SKD/ 3) Instalacja sygnalizacji alarmu pożaru /SAP/ 5. Lokalizacja: Komenda Powiatowa Policji w Żaganiu, ul. Nowogródzka 1. Obiekt jest eksploatowany i nie może zostać całkowicie wyłączony z użytkowania. 6. Przy realizacji zamówienia zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623). 7. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 8. Za wyrządzenie ewentualnych szkód w trakcie robót odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 9. Termin wykonania zamówienia: do 28.02.2013r. 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zostanie przekazany Wykonawcom zaproszonym do złożenia oferty cenowej wraz z Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia. 11. Termin płatności: do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. Płatność nastąpi na podstawie faktury końcowej wystawionej po odbiorze całości robót. 12. Zamawiający zaleca przeprowadzenie przez Wykonawców wizji lokalnej - kontakt w sprawie wizji lokalnej Wydział Gospodarki Materiałowo - Technicznej KWP w Gorzowie Wlkp. tel. 095/7381420 (sekretariat), fax: 095/7381455.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.10-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg ograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.01.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Grażyna Husar-Zakowicz Zakład Ogólnobudowlany
jakie przetargi wygrała firma
Grażyna Husar-Zakowicz Zakład Ogólnobudowlany
- Zakład Ogólnobudowlany Grażyna Husar-Zakowicz, ul. Jęczmienna 3, 68-200 Żary, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 285530,61 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 191833,08
Oferta z najniższą ceną: 131706,96 / Oferta z najwyższą ceną: 256094,77
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GORZOWA WIELKOPOLSKIEGO
- Bezpieczeństwo 360: Integracja SIEM, DLP i Serwerów
- "Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń i ustalenie oraz opłacenie egzaminów do uzyskania uprawnień (PUP.2500.7.2025)"
- "REMONT POMIESZCZEŃ BIUROWYCH WRAZ Z WYKONANIEM ZADASZONEJ WIATY NA STADIONIE PIŁKAKRSKIM PRZY ULICY OLIMPIJSKIEJ W GORZOWIE WLKP."
- Dostawy różnych produktów spożywczych dla jednostek penitencjarnych podległych Okręgowemu Inspektoratowi Służby Więziennej w Koszalinie
- Organizacja wydarzenia pn. Nocny Szlak Kulinarny w Gorzowie Wielkopolskim
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania pn.: Remont kojców dla psów służbowych: KPP Słubice, KPP Świebodzin, KPP Żagań, KPP Wschowa
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- POSTERUNEK POLICJI w ŚNIADOWIE - KONTYNUACJA BUDOWY NOWEJ SIEDZIBY - 2
- Remont pomieszczeń piwnic pawilonu B Oddziału Zewnętrznego Zakładu Karnego w Zamościu
- Przebudowa i adaptacja obiektów Komendy Powiatowej Policji w Kolbuszowej.
więcej: Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.