Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-02-18
Olsztyn: Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji dachu i wykonaniu instalacji odgromowej w budynku nr 4 przy ul. Pstrowskiego 3 w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 33145 - 2008; data zamieszczenia: 18.02.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji, ul. Partyzantów 6/8, 10-959 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5225200, 5225760, fax 089 5225205.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji dachu i wykonaniu instalacji odgromowej w budynku nr 4 przy ul. Pstrowskiego 3 w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji dachu i wykonaniu instalacji odgromowej w budynku nr 4 przy ul. Pstrowskiego 3 w Olsztynie. Obiekt jest objęty ochroną konserwatora zabytków. W cenie kosztorysowej Wykonawca ma obowiązek uwzględnić koszt wywozu, składowania i utylizacji odpadów. Zakres prac obejmuje: - roboty ogólnobudowlane, - roboty instalacyjne elektryczne, Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawarte jest w kosztorysach nakładczych i dokumentacji projektowej. Zamawiający przewiduje udzielanie zamówień uzupełniających , o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. do 50% wartości zamówienia podstawowego w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w Postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100)..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień -posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowanie potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (wykonanie minimum 2 robót budowlanych odpowiadającym swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 300.000,00 złotych brutto każda, dysponowanie co najmniej: a) 1 osobę posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia; b) osobę posiadającą uprawnienia w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych w zakresie niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (posiadanie ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działolności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000 złotych) - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania ww. warunków nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów. Dokumenty będą oceniane w trybie spełnia - nie spełnia, czyli: nie spełnia warunku - za brak dokumentu, spełnia warunek- za przedstawienie ważnego dokumentu lub kompletu dokumentów (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia określone w przepisach prawa budowlanego odpowiednio do zakresu przedmiotu zamówienia (poświadczone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę kopie odpowiednich uprawnień budowlanych wraz z kopią aktualnego wpisu na listę samorządu zawodowego, aktualny na dzień składania ofert). 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych -minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości minimum 300.000,00 złotych brutto każda, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np. referencje, końcowe protokoły odbiorów robót potwierdzające ich wykonanie bez wad, itp.) - zgodnie ze wzorem załącznika nr 4 do SIWZ. Z załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, przedmiot i wartość robót, data i miejsce wykonania i nazwa inwestora. Dla Zamawiającego roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia są to roboty polegające na: wykonaniu remontu lub modernizacji dachu. 4. Polisa, a w przypadku braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 100.000,00 PLN, aktualna na dzień składania ofert wraz z pisemnym zobowiązaniem do uaktualnienia ubezpieczenia na okres realizacji przedmiotowego zamówienia i dostarczenia jego kopii Zamawiającemu w terminie do 3 dni przed upływem tego terminu. 5. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podst. art. 24 ustawy P.z.p.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warminsko-mazurska.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Wojewódzka Policji Sekcja Zamówień Publicznych ul. Partyzantów 6-8, 10-521 Olsztyn faks 089 522-52-05.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2008 godzina 13:00, miejsce: Komenda Wojewódzka Policji Sekretariat Wydziału Zaopatrzenia i Inwestycji ul. Pstrowskiego 3, 10-049 Olsztyn.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Dostawy środków czystości i higieny
- Modernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Olsztynie
- Dostawa systemu produkcji wideo z panelem sterowania (Vizrt TriCaster TC410 Plus i Vizrt TriCaster Flex) na potrzeby jednostki organizacyjnej Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie stacjonarnej w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
- Sukcesywny zakup paliw ciekłych oraz paliwa gazowego w systemie bezgotówkowym na podst. kart flotowych do pojazdów i urządzeń jedn. organ. powiatu olsztyńskiego oraz powiatowych osób prawnych w 2026 r
- Usługa tłumaczeń języka migowego w formie online w ramach wsparcia dydaktycznego studentów Głuchych i Słabosłyszących Uniwersytetu Warmińsko - Mazurskiego w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie robót budowalnych w budynku Centrum Spotkania Kultur w Lublinie w podziale na dwie części
- Modernizacja i przebudowa budynku garażowego w Suchej Beskidzkiej na działce ewidencyjnej nr 9810/2
- Remont wybranych pomieszczeń dziekanatu nr 143, 145, 147, 149, 151, 153, 155 i 156 w budynku B Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





