Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-09-24
Konin: Dostawa materiałów medycznych
Numer ogłoszenia: 331424 - 2009; data zamieszczenia: 24.09.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego , ul. Kardynała St. Wyszyńskiego 1, 62-510 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2451951, faks 063 2434242.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pogotowie-konin.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów medycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp. Nazwa Jedn.miary Ilość szacunkowa 1. Cewnik do odsysania g. dróg oddechowych 0,6 szt. 10 0,8 10 10 10 12 20 14 20 16 40 18 40 2. Cewnik do podawania tlenu przez nos Szt. 1400 3. Cewnik Foley 10 12 14 16 18 20 22 24 Szt. 10 10 10 20 40 40 20 20 4. Elektrody żelowane EKG E 50 Szt. 4000 5. Filtr antybakteryjny dla dorosłych Szt. 200 6. Filtr antybakteryjny dla dzieci Szt. 20 7. Folia na zwłoki Szt. 100 8. Igły jednorazowe 0,5 (op. a 100szt.) 0,6 0,7 0,8 0,9 1,2 Op. 5 10 14 44 10 52 9. Strzykawki jednorazowe (op. a 100 szt.) 2 ml 5 ml 10 ml 20 ml Op. 45 40 4 6 10. Strzykawki Janet 100 ml Szt. 20 11. Strzykawki 50 ml do pomp infuzyjnych Szt. 40 12. Kieliszki do leków jednorazowe Szt. 50 13 Prześcieradło jednorazowe nieprzemakalne Szt. 2000 14. Poszwa jednorazowa Szt. 2000 15. Maska chirurgiczna jednorazowa Szt. 100 16. Maska z nebulizatorem dla dorosłych Szt. 170 17. Maska z nebulizatorem dla dzieci Szt. 20 18. Maska z rezerwuarem dla dorosłych Szt. 320 19. Maska z rezerwuarem dla dzieci Szt. 50 20. Nici Amifil 2-0 Szt. 10 21 Papier EKG Ascard B 5 Szt. 100 22. Przedłużacz do pomp infuzyjnych Szt. 40 23 Rękawice jałowe 7 7,5 8 8,5 Szt. 50 50 50 50 24. Rękawice nitrylowe S a 100 szt.opakowanie M L XL Op. 220 200 400 300 25. Worki do moczu 1500/200 ml Szt. 50 26. Przyrząd do przetaczania płynów infuzyjnych Szt. 1500 27. Przyrząd do przetaczania krwi Szt. 50 28. Zgłębnik żołądkowy 16 x 18 x 20 x 22 x 24 x 800 Szt. 15 15 15 15 15 29. Rurki Guedel 0 1 2 3 Szt. 10 10 10 10 30. Rurki intubacyjne bez mankietu 2,0 2,5 3,0 3,5 4,0 4,5 5,0 5,5 6,0 Szt. 10 10 10 10 10 10 10 10 10 31. Rurki intubacyjne z mankietem 2,0 2,5 3,0 3,5 4,0 4,5 5,0 5,5 6,0 6,5 7,0 7,5 8,0 8,5 9,0 9,5 10,0 Szt. 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10 20 20 60 60 40 10 10.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dot.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy którzy:1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia /art.24 ust. 1 i 2 Pzp / 5. opracują ofertę zgodnie ze wskazaniami zawartymi w specyfikacji i jej załącznikach. 6. przedstawią aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na zasadzie oceny spełnia/nie spełnia w oparciu o przedłożone dokumenty i oświadczenia oraz w oparciu o aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oswiadczenie o spełnieniu przez Wykonawcę warunków okreslonych w art 22 ust 1 ustawy oraz nie podleganiu wykluczeniu na podst.art.24 ust.1 i2 ustawy zał. Nr 1.2.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej,wystawiony nie wczesniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert.W przypadku składania oferty przez Wykonawców wystepujacych wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę.3.Formularz Oferta stanowiacy załącznik Nr 2 wraz z formularzem cenowym załNr 4.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pogotowie-konin.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego 62-510 Konin ul.Kard.St.Wyszyńskiego 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.10.2009 godzina 09:30, miejsce: Wojewódzka Stacja Pogotowia ratunkowego 62-510 Konin ul.Kard.St.Wyszyńskiego 1 pok.Nr 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z KONINA
- "Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji pn.: ,,Modernizacja pomieszczeń ambulatoryjnej opieki specjalistycznej WSZ im. dr R. Ostrzyckiego w Koninie przy ul. Szpitalnej 45"
- Prowadzenie kampanii informacyjno-promocyjnej dotyczącej wdrażania Funduszu na rzecz Sprawiedliwej Transformacji (FST) w ramach programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski 2021-2027 (FEW)
- Nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji : Modernizacja infrast. szpit. wraz z zakupem wypos. w celu poprawy dostępności, efektywności, bezpieczeństwa w zakresie diagnostyki i leczenia kardiolog.
- Dostawa leku Daratumumabum biorącego udział w programie lekowym B.54. - Leczenie chorych na szpiczaka plazmocytowego
- Kompleksowa wymiana bram wjazdowych w budynku garażowym PGKiM Sp. z o. o. ul. Marii Dąbrowskiej 8 w Koninie
- Przeprowadzenie badań odpadów dostarczanych do Zakładu Termicznego Unieszkodliwiania Odpadów Komunalnych w Koninie oraz badań odpadów wytwarzanych w procesie spalania
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego i wielorazowego użytku"
- Akcesoria dla Bloku Operacyjnego
- Dostawa cewników do wkłuć centralnych
- NZ.261.81.2025. Sukcesywne dostawy implantów do osteosyntezy w chirurgii ortognatycznej, śrub do mocowania bloków kostnych oraz zestawów do dystrakcji podniebiennej oraz materiałów do sterowanej (...)
- Dostawa środków medycznych
- "Sukcesywna dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku do Wojewódzkiego Zespołu Specjalistycznego w Rzeszowie - cewniki" (2)
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





