eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bolesław › Remont kapitalny spycharki TD 15 C

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-11-25

Bolesław: Remont kapitalny spycharki TD 15 C
Numer ogłoszenia: 331237 - 2008; data zamieszczenia: 25.11.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej "Bolesław" Sp. z o.o. , ul. Osadowa 1, 32-329 Bolesław, woj. małopolskie, tel. 032 6461148, faks 032 6461148.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkboleslaw.com

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kapitalny spycharki TD 15 C.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont kapitalny spycharki TD 15 C określa zał. Nr. 5 do SIWZ.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów silnikowych i podobnego sprzętu oraz podobne 50.11.60.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji poszczególnych części pojazdów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 5.000,00 zł (pięć tysięcy złotych) 2. Wadium może być wniesione zgodnie z art.45 ust.6 ustawy 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto Zakładu Gospodarki Komunalnej Bolesław Sp. z o.o. w Bolesławiu w ING Bank Śląski S.A. o/Olkusz 37 1050 1445 1000 0022 9428 6553 z dopiskiem Przetarg nieograniczony na remont kapitalny spycharki TD 15 C. Za skuteczne wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na koncie Zamawiającego. 4. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wniesione w innych formach wymienionych w art.45 ust.6 ustawy należy złożyć w formie oryginału w siedzibie Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 6. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium w przypadkach określonych w art.46 ust.1. i 2. ustawy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pzp. 2. Ocena spełnienia warunków nastąpi w oparciu o oświadczenia i dokumenty wyszczególnione w rozdz. VI SIWZ. Dodatkowe warunki 1. Gwarancja minimum 12 miesięcy na całą spycharkę. 2. Serwis gwarancyjny i pogwarancyjny Wykonawcy najpóźniej 24 godzin od zgłoszenia telefonicznego lub faxem. 3. Dostępność części zamiennych do przedmiotu zamówienia na rynku krajowym 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo dokonania oględzin spycharki w trakcie remontu oraz żądania przedstawienia dokumentów potwierdzających wykonanie remontu..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca do oferty winien dołączyć: 1).Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2).Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z należnościami podatkowymi (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 3)Zaświadczenie z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych o nie zaleganiu ze składkami na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne (datowane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), 4).Dowód wniesienia wadium. 5).Oświadczenie w trybie art.22 ust.1 pzp 6).Wykaz min 5 remontów kapitalnych ( kompaktory, ładowarki, spycharki) wykonanych w ostatnich 3 latach przed wszczęciem postępowania. 7).Parafowany projekt umowy- zał. Nr 3. 8).Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy. 9).Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: - Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. VI dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 2. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo zażądania przedstawienia oryginału dokumentu lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4. Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę, której koszty sporządzenia i złożenia ponosi w całości..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Warunki gwarancji - 10.00

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkboleslaw.com.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Gospodarki Komunalnej Bolesław Sp. z o.o. 32-329 Bolesław ul. Osadowa 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2008 godzina 07:30, miejsce: Zakład Gospodarki Komunalnej Bolesław Sp. z o.o. 32-329 Bolesław ul. Osadowa 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.